Мапа сайту - Липоводолинська громада, Сумська область, Роменський район
- Головна
-
Новини
- ВОСТАННЄ ПРОВЕДЕМО ГЕРОЯ…
- У ЛИПОВОДОЛИНСЬКІЙ ГРОМАДІ ПРИВІТАЛИ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК СІМЕЙНОГО ТИПУ
- ЗАТРИМАНО ТА ПОВІДОМЛЕНО ПРО ПІДОЗРУ
- АЛБАНІЯ ПІДТРИМАЛА ЧЛЕНСТВО УКРАЇНИ В НАТО
- ТРИДЦЯТЬ ДЕВ’ЯТА СЕСІЯ СЕЛИЩНОЇ РАДИ: ЯКІ РІШЕННЯ ПРИЙНЯЛИ
- З ДНЕМ СЕЛА!
- РОСІЙСЬКА ПРОПАГАНДА ЗАМІСТЬ СМІШНИХ ФЕЙКІВ СТАЛА «ГРАТИ» НА ЧУТЛИВИХ ТЕМАХ
- НІ – ВИЛУЧЕННЮ ВІЙСЬКОВОГО ПДФО З МІСЦЕВИХ БЮДЖЕТІВ!
- ПЕРЕДАЛИ ЧЕРГОВУ ДОПОМОГУ ВІЙСЬКОВИМ
- БРОШУРА МІНІСТЕРСТВА ОБОРОНИ УКРАЇНИ "РОДИНАМ ЗАХИСНИКІВ"
- УВАГА! ЗБІР ДЛЯ ХЕРСОНУ!
- УРЯД ПОДАВ ДО ПАРЛАМЕНТУ ЗАКОНОПРОЄКТ ПРО ВИЛУЧЕННЯ У ГРОМАД ПДФО
- БРИГАДА «ХАРТІЯ» ГОТОВА ПЕРЕТВОРИТИ БУДЬ-ЯКОГО ЦИВІЛЬНОГО НА ПРОФЕСІЙНОГО ВИНИЩУВАЧА ВОРОГА
- У ЛИПОВОДОЛИНСЬКІЙ ГРОМАДІ ЗАПРОВАДИЛИ ДОДАТКОВІ ОБМЕЖЕННЯ ЩОДО ШУМУ
- ПИТАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ГРОМАДЯН – НА ПОРЯДКУ ДЕННОМУ
- ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ПРИБИРАННЯ «WORLD CLEANUP DAY» 2023: ДОЛУЧАЙТЕСЯ ДО АКЦІЇ
- У ЛИПОВОДОЛИНСЬКІЙ ГРОМАДІ ОБГОВОРИЛИ ПИТАННЯ БЕЗПЕЧНОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
- ОНОВЛЮЙ ДАНІ В ТЦК ТА СП. ВИЗНАВАТИ СТРАХИ - СМІЛИВО!
- ВІЧНА СЛАВА ГЕРОЮ!
- ПРАКТИЧНО-ТРЕНУВАЛЬНІ ЗАНЯТТЯ З ЕВАКУАЦІЇ ЗА СИГНАЛОМ «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА» ПРОВЕДЕНО В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ГРОМАДИ
- Картка громади
- Контакти
-
Оголошення
-
Служба зайнятості інформує
- 5 КРОКІВ ДЛЯ УСПІШНОГО ПОЧАТКУ АБО РОЗВИТКУ ВЛАСНОЇ СПРАВИ
- Служба зайнятості – особам з інвалідністю
- АКТИВНІ ПРОГРАМИ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ - РОБОТОДАВЦЯМ
- Служба зайнятості Сумщини з початку року працевлаштувала понад 4000 шукачів роботи
- На Сумщині безробітні чергуватимуть в укриттях
- Оновлено порядок реєстрації та перереєстрації безробітних
- На Сумщині з початку року понад 200 осіб отримали ваучери на навчання
- Серед загальної кількості зареєстрованих у службі зайнятості Сумщини безробітних лідерство утримують жінки
- Сумський центр професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості: 12 років на службі людям
- Чим жив ринок праці Сумщини у першому кварталі поточного року
- 183 ВПО працевлаштовано на підприємства Сумщини з початку повномасштабного вторгнення
- На Сумщині на одне вільне робоче місце претендує 11 безробітних
- Ринок праці Сумської області
- На які зарплати сьогодні роботодавець Сумщини запрошує працівників?
- Гроші на бізнес: першого лютого стартувала програма “єРобота”
- ДО УВАГИ РОБОТОДАВЦІВ: НОВИЙ ПОРЯДОК КОМПЕНСАЦІЙ ЗА ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ БЕЗРОБІТНИХ
- ЯКУ ЗАРПЛАТУ ПРОПОНУЮТЬ РОБОТОДАВЦІ СУМЩИНИ
- У СІЧНІ МАЙЖЕ 300 ЗАРЕЄСТРОВАНИХ БЕЗРОБІТНИХ ЗАЛУЧЕНО ДО СУСПІЛЬНО КОРИСНИХ РОБІТ
- Як виглядав минулорічний ринок праці Сумщини
- Роботодавцю - компенсація ЄСВ, безробітному – гарантоване робоче місце
-
Податкова інформує
- ШАНОВНІ ПІДПРИЄМЦІ СУМЩИНИ, ВИ ВЖЕ ЗАСТОСОВУЄТЕ РРО/ПРРО?
- ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ!
- НАТАЛІЯ КІЯШКО: ДОБРОВІЛЬНЕ ДЕКЛАРУВАННЯ АКТИВІВ - ПРАВО ЧИ ОБОВ’ЯЗОК
- НАТАЛІЯ КІЯШКО: ДОБРОВІЛЬНЕ ДЕКЛАРУВАННЯ – ЦИВІЛІЗОВАНА ЛЕГАЛІЗАЦІЯ РАНІШ НЕ ОПОДАТКОВАНИХ АКТИВІВ
- ОЛЕКСІЙ МАЗУРЕНКО: НАСТАЄ ЧАС ДОБРОВІЛЬНОГО ДЕКЛАРУВАННЯ ДОХОДІВ
-
Правова допомога
- ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ БЕЗ ЗГОДИ ОСОБИ СТАЛО МОЖЛИВИМ В ПОЗАСУДОВОМУ ПОРЯДКУ
- Здійснено виїзний прийом громадян у с. Московське
- Правопросвітницька робота Липоводолинського бюро правової допомоги
- ДЛЯ ЖИТЕЛІВ СЕЛА БЕРЕСТІВКА ПРОВЕДЕНО ПРАВОПРОСВІТНИЦЬКИЙ ЗАХІД
- #ПравоваДопомога
- СВІДОК У КРИМІНАЛЬНОМУ ПРОВАДЖЕННІ
- Сексуальне насильство, пов'язане з конфліктом — це не тільки зґвалтування: роз’яснення від системи безоплатної правової допомоги
- СЕКСУАЛЬНЕ НАСИЛЬСТВО, ПОВ'ЯЗАНЕ З КОНФЛІКТОМ — ЦЕ НЕ ТІЛЬКИ ЗҐВАЛТУВАННЯ: РОЗ’ЯСНЕННЯ ВІД СИСТЕМИ БЕЗОПЛАТНОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ
- Пілотний проєкт «Програма відновлення для неповнолітніх, які є підозрюваними у вчиненні кримінального правопорушення»: умови застосування
- ЛИПОВОДОЛИНСЬКИМ БЮРО ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ ПРОВЕДЕНО ПРАВОПРОСВІТНИЦЬКИЙ ЗАХІД ДЛЯ ДРІБНИХ ЗЕМЛЕВЛАСНИКІВ ГРОМАДИ
- ЗВІЛЬНЕННЯ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЗАСОБІВ ДИСТАНЦІЙНОГО ЗВ’ЯЗКУ - ЧИ МОЖЛИВО ЦЕ? ЧИ ЗАКОННО ЦЕ?
- ОДНОРАЗОВА ГРОШОВА ДОПОМОГА ДЛЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ У ЗВ’ЯЗКУ З ПОРАНЕННЯМ
- ВІДПУСТКИ ПІД ЧАС ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ: ТОП 5 ЧАСТИХ ПИТАНЬ
- ПОШКОДЖЕНА ПЛОМБА НА ЛІЧИЛЬНИКУ, ЯК ДІЯТИ
-
Центр пробації
- ДО КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ ВВЕДУТЬ НОВИЙ ВИД ПОКАРАННЯ: КОЛИ ЙОГО БУДУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ
- ЗІ СВЯТОМ!
- НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ОСОБАМ, ЯКІ ВІДБУВАЮТЬ ПОКАРАННЯ У ВИДІ ОБМЕЖЕННЯ АБО ПОЗБАВЛЕННЯ ВОЛІ НА ПЕВНИЙ СТРОК ТА ГОТУЮТЬСЯ ДО ЗВІЛЬНЕННЯ
- РОБОЧА ЗУСТРІЧ ЗІ СЛУЖБОЮ ПРОБАЦІЇ
- У ЛИПОВОДОЛИНСЬКІЙ СЕЛИЩНІЙ РАДІ ОБГОВОРИЛИ ПИТАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ
- ШЛЯХ ВСТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОСТІ
- ДОСЯГНЕННЯ ПОЗИТИВНИХ ЗМІН У ПОВЕДІНЦІ ЧЕРЕЗ РОЗВИТОК НЕНАСИЛЬНИЦЬКИХ ПОВЕДІНКОВИХ МОДЕЛЕЙ
- ПОДОЛАННЯ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА
- ПРОБАЦІЙНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ ЗАСУДЖЕНИХ, ЗВІЛЬНЕНИХ ВІД ПОКАРАННЯ З ВИПРОБУВАННЯМ
- ЯК УКРАЇНА ОТРИМАЛА КОНСТИТУЦІЮ
- ДОПОМОГА ВІД ПРОБАЦІОНЕРІВ ЛИПОВОДОЛИНЩИНИ ЖИТЕЛЯМ ПОСТРАЖДАЛИХ РАЙОНІВ ХЕРСОНЩИНИ
- ДОСУДОВА ДОПОВІДЬ – твоя можливість розповісти суду свою історію
- « ВПЛИВ АЛКОГОЛЮ НА ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ…»
- ПРОБАЦІЯ – ЦЕ...
-
Пенсійний Фонд України
- РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ РОБОТОДАВЦІВ ЩОДО БЕЗПЕКИ ТА ЗДОРОВ‘Я НА РОБОТІ ПРАЦІВНИКІВ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА В УМОВАХ ВОЄННИХ (БОЙОВИХ) ДІЙ
- СТРЕС – ЦЕ ВИКЛИК НЕ ЛИШЕ ПРАЦІВНИКУ
- ФССУ ПРОФІНАНСУВАВ ПОНАД 15 МІЛЬЙОНІВ ГРИВЕНЬ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОТЕРПІЛИХ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНИМИ ПОСЛУГАМИ
- ПЕРЕВІРКИ ОБҐРУНТОВАНОСТІ ВИДАЧІ ЛІКАРНЯНИХ ЗДІЙСНЮВАТИМЕ ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ
- КІЛЬКІСТЬ НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ У 2022 РОЦІ ЗМЕНШИЛАСЬ У 2,5 РАЗА
- ФССУ ПРАЦЮЄ НАД ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ ПОТЕРПІЛИХ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНИМИ ПОСЛУГАМИ ПІСЛЯ СВОГО ПРИПИНЕННЯ
- КІЛЬКІСТЬ ПРОФЗАХВОРЮВАНЬ У 2022 РОЦІ ЗМЕНШИЛАСЯ НА 15,6%
- СЕРЕДНІЙ РОЗМІР ДЕКРЕТНИХ ДОПОМОГ НА СУМЩИНІ ЗРІС НА 14%
- КАПІТАЛІЗАЦІЯ ПЛАТЕЖІВ ПО ЗОБОВ’ЯЗАННЯМ ПЕРЕД ПОТЕРПІЛИМИ НА ВИРОБНИЦТВІ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ
- 43 УКРАЇНЦІ ЗАГИНУЛИ НА РОБОТІ ВНАСЛІДОК СП’ЯНІННЯ
- ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ ЗАВЕРШИВ ПЕРЕДАЧУ СПРАВ ПОТЕРПІЛИХ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ
- НА СУМЩИНІ ДОПОМОГА ЗА ДЕНЬ ЛІКАРНЯНОГО ЗРОСЛА НА ПОНАД 75 ГРИВЕНЬ ЗА ДВА РОКИ
- ЧИ ОПЛАТЯТЬ ЗАЯВИ-РОЗРАХУНКИ, ЯКІ ФССУ ПРИЙНЯВ, АЛЕ НЕ ВСТИГ ПРОФІНАНСУВАТИ ДО 01 СІЧНЯ?
- ДЛЯ ПОТЕРПІЛИХ НА СУМЩИНІ ЗА КОШТИ ФССУ ОПЛАЧЕНО ПОНАД ОДНУ ТИСЯЧУ ЗАСОБІВ РЕАБІЛІТАЦІЇ, ПОСЛУГ ПРОТЕЗУВАННЯ, ЛІКІВ, КОЛЯСОК ТОЩО
- КУДИ РОБОТОДАВЦЯМ ПОДАВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВИПЛАТУ КОШТІВ ЗА ЛІКАРНЯНИМИ?
- ПОНАД 60 ТИСЯЧ ПРАЦІВНИКІВ СУМЩИНИ ОТРИМАЛИ ДОПОМОГИ ВІД ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ
- ЗАХОДИ ПО ЗАПОБІГАННЮ ВИРОБНИЧОМУ ТРАВМАТИЗМУ ВЗИМКУ
- НА СУМЩИНІ ПОТЕРПІЛИМ НА ВИРОБНИЦТВІ СПРЯМОВАНО ПОНАД 17,4 МЛН ГРН ЩОМІСЯЧНИХ СТРАХОВИХ ВИПЛАТ У СІЧНІ
- КИМ ЗАМІНИТИ КОМІСІЇ З СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ ТА ЯК ПРИЗНАЧАТИ ДОПОМОГИ ЗА ЛІКАРНЯНИМИ
- РЕОРГАНІЗАЦІЯ: КУДИ ПОДАВАТИ ЗАЯВИ-РОЗРАХУНКИ З 1 СІЧНЯ
- ДО ВІДОМА ДЕПУТАТІВ! ВІДБУДЕТЬСЯ ЗАСІДАННЯ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ!
- УВАГА!!! ВІДКЛЮЧЕННЯ ГАЗУ!
- ШАНОВНІ ВЛАСНИКИ СОБАК ТА КОТІВ!
- ДО ВІДОМА ДЕПУТАТІВ! ВІДБУДЕТЬСЯ ЗАСІДАННЯ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ!
- ДОЛУЧАЙСЯ ДО ДОБРОВОЛЬЧОГО ФОРМУВАННЯ ХМЕЛІВСЬКОЇ ТГ
- СПОЖИВАЧУ НА ЗАМІТКУ
- ШАНОВНІ ВЛАСНИКИ СОБАК ТА КОТІВ!
- ПАЛИТИ ЛИСТЯ ТА СМІТТЯ – ЗАБОРОНЕНО!
- НАУКА ТА ТУРБОТА ПРО СЕБЕ: STEM IS FEM ТА BRABRABRA ОРГАНІЗОВУЮТЬ СПІЛЬНИЙ ОСВІТНІЙ МОДУЛЬ
- ПРАВОВИЙ ДАЙДЖЕСТ РЕФОРМ ЩОДО ЗАХИСТУ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ ТА ОСІБ ПОСТРАЖДАЛИХ ВІД ЗБРОЙНОЇ АГРЕСІЇ
- ШАНОВНІ ВЛАСНИКИ СОБАК ТА КОТІВ!
- ЩОРІЧНЕ ЩЕПЛЕННЯ ДОМАШНІХ ТВАРИН – ДІЄВИЙ ЗАСІБ ПРОФІЛАКТИКИ СКАЗУ
- ЗАПУСК ПРОГРАМИ "ВАРТО: ЗОЛОТІ РУКИ" ДЛЯ ВЕТЕРАНІВ
- ЗАБОРОНА НА ВИЛОВ РАКІВ З 15 СЕРПНЯ ПО 30 ВЕРЕСНЯ 2023 (ВКЛЮЧНО)
- ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!
- ДО ВІДОМА ДЕПУТАТІВ! ВІДБУДЕТЬСЯ ЗАСІДАННЯ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ВОСЬМОГО СКЛИКАННЯ!
- УВАГА!!! ВОРОГ ПРОВОДИТЬ ЧЕРГОВУ ІНФОРМАЦІЙНУ ОПЕРАЦІЮ, СПРЯМОВАНУ НА ЗРИВ МОБІЛІЗАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ В УКРАЇНІ
- ДО УВАГИ ЛИПОВОДОЛИНЦІВ !
- УВАГА, ВЕТЕРАНАМ ТА ЧЛЕНАМ ЇХНІХ РОДИН!
- ДО УВАГИ СПОЖИВАЧІВ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЇ ЛИПОВОДОЛИНЩИНИ!
-
Служба зайнятості інформує
-
ІНВЕСТОРУ
- СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ
-
ПЕРЕЛІК АКТУАЛЬНИХ ГРАНТОВИХ ПРОГРАМ
- НАДАННЯ ВАУЧЕРІВ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ЗДОРОВ’Я СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ТВАРИН
- ГРАНТИ 4000, 10000 ТА 25000 ЄВРО ДЛЯ БІЗНЕСУ ВІД «EU4BUSINESS: ВІДНОВЛЕННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТА ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ МСП»
- Бізнес-можливості для підприємців
- ГРАНТИ ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ
- ТРИВАЄ ПРИЙОМ ЗАЯВОК ДЛЯ ОТРИМАННЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ БЮДЖЕТНОЇ ДОТАЦІЇ ЗА УТРИМАННЯ КОРІВ
- НЕ ВТРАЧАЙТЕ МОЖЛИВОСТІ ОТРИМАТИ ДО 1 500 ДОЛЛ. США НА ВІДНОВЛЕННЯ АБО ЗАПОЧАТКУВАННЯ ВЛАСНОЇ СПРАВИ У АГРОСФЕРІ!
- ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ВЕСТ ЮКРЕЙН ДІДЖИТАЛ» ІНФОРМУЄ: ПРОДОВЖЕНО ПРИЙОМ ЗАЯВОК НА ФІНАНСОВУ ДОПОМОГУ ДЛЯ РЕЛОКОВАНОГО БІЗНЕСУ
- ЩОДО ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ДНІВ ДУНАЙСЬКОЇ РЕГІОНАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ 2021-2027
- ГРАНТИ ДЛЯ ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ З 1 СЕРПНЯ СТАРТУЄ НОВА ХВИЛЯ ПОДАЧІ ЗАЯВОК ЗА УРЯДОВОЮ ПРОГРАМОЮ «єРОБОТА»
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПОЧАТОК ПРИЙМАННЯ ЗАЯВОК ТА ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ОТРИМАННЯ ФІНАНСОВОЇ ПІДТРИМКИ ЗА НАПРЯМОМ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ АГРОПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ НА ПЕРІОД ДО 2027 РОКУ
- ГРАНТОВА ПРОГРАМА ДЛЯ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ
- Гранти для підтримки малих та середніх переробних підприємств
- Грантовий конкурс "Громадянське суспільство задля перемоги та відновлення сталого розвитку"
- Грантова підтримка в межах програми «ТРИМАЙ»
- Конкурс відкритих інновацій агропромислового сектору MHP Agro Challeng
- ПРОГРАМА ПІДТРИМКИ ВЕТЕРАНСЬКОГО БІЗНЕСУ
- ПРОГРАМА МІНІ-ГРАНТІВ ДЛЯ СУБ’ЄКТІВ МІКРОПІДПРИЄМНИЦТВА
- Земельна ділянка, яка пропонується для реалізації інвестиційних проектів
- Наші Герої, які загинули за Україну
-
Попередження надзвичайних ситуацій
- ПУНКТИ НЕЗЛАМНОСТІ
- ПУНКТИ ОБІГРІВУ
- УКРИТТЯ
- НА ТЕРИТОРІЇ ОБЛАСТІ ПРАЦЮЄ 51 ГРУПА ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ НЕТЕХНІЧНОГО ОБСТЕЖЕННЯ В КОЖНІЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ГРОМАДІ
- НЕ ВИПАЛЮЙТЕ ТРАВУ! ВИБИРАЙТЕ АЛЬТЕРНАТИВНІ СПОСОБИ УТИЛІЗАЦІЇ СУХОСТОЮ.
- САМОВІЛЬНЕ СПАЛЮВАННЯ ЛИСТЯ ТА СУХОЇ ТРАВИ – ПОЗА ЗАКОНОМ
- МІННА БЕЗПЕКА
- ЯК ДІЯТИ ПРИ ВИЯВЛЕННІ ВНП?
- ПРИПИНІТЬ БЕЗЖАЛЬНО ЗНИЩУВАТИ ЕКОСИСТЕМУ УКРАЇНИ!
- ЩО СЛІД МАТИ ВДОМА, ЩОБ ЗАХИСТИТИСЯ ВІД НАСЛІДКІВ РАДІАЦІЙНОЇ АВАРІЇ?
- ПАМ’ЯТКА: ЙОДНА ПРОФІЛАКТИКА У РАЗІ РАДІАЦІЙНОЇ АВАРІЇ
- ЩО РОБИТИ У РАЗІ РАДІАЦІЙНОЇ АВАРІЇ?
- ХТО ПОПЕРЕДЖЕНИЙ, ТОЙ ОЗБРОЄНИЙ
- ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА щодо поведінки у разі виникнення радіаційної аварії
- РАДІАЦІЙНА АВАРІЯ: ЩО РОБИТИ?
- Приймати йодид калію необхідно лише у разі офіційного повідомлення
- ЯК ДІЯТИ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ: ХІМІЧНА НЕБЕЗПЕКА
- ЯК ДІЯТИ ПІД ЧАС СИГНАЛУ «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА!»
- Не підходь! Не чіпай! Не панікуй! «Правило трьох Не»
- Будьте обережні на водоймах!
- ⭕️ Ризик підтоплення: що робити і як діяти, якщо ви опинилися у зоні лиха⁉️
- Якщо ви перебуваєте у зоні підтоплення дотримуйтеся наступного алгоритму дій
- ДО УВАГИ СІЛЬГОСПВИРОБНИКІВ!!!
- Керівництво
- Депутати Ради
- Селищна рада
-
Сесія селищної ради
-
Рішення сесій
-
2023
- 39 сесія 8 скликання від 21 вересня 2023 року
- 38 сесія 8 скликання від 05 вересня 2023 року
- 37 сесія 8 скликання від 22 серпня 2023 року
- 36 сесія 8 скликання від 09 серпня 2023 року
- 35 сесія 8 скликання від 11 липня 2023 року
- 34 сесія 8 скликання від 27 червня 2023 року
- 33 сесія 8 скликання від 08 червня 2023 року
- 32 сесія 8 скликання від 11 травня 2023 року
- 31 сесія 8 скликання від 20 квітня 2023 року
- 30 сесія 8 скликання від 24 березня 2023 року
- 29 сесія 8 скликання від 08 березня 2023 року
- 28 сесія 8 скликання від 02 березня 2023 року
- 27 сесія 8 скликання від 16 лютого 2023 року
- 26 сесія 8 скликання від 26 січня 2023 року
- 25 сесія 8 скликання від 16 січня 2023 року
- 24 cесія 8 скликання від 09 січня 2023 року
-
2022
- 23 cесія 8 скликання від 22 грудня 2022 року
- 22 сесія 8 скликання від 14 грудня 2022 року
- 21 сесія 8 скликання від 06 грудня 2022 року
- 20 сесія 8 скликання від 29 листопада 2022 року
- 19 cесія 8 скликання від 24 листопада 2022 року
- 18 сесія 8 скликання 17 листопада 2022 року
- 17 сесія 8 скликання від 10 листопада 2022 року
- 16 сесія 8 скликання від 25 жовтня 2022 року
- 15 сесія 8 скликання від 06 жовтня 2022 року
- 14 сесія 8 скликання від 22 вересня 2022 року
- 13 сесія 8 скликання від 01 вересня 2022 року
- 12 сесія 8 скликання від 26 серпня 2022 року
- 11 сесія 8 скликання від 12 липня 2022 року
- 10 сесія 8 скликання від 09 червня 2022 року
- 9 сесія 8 скликання від 21 квітня 2022 року
- 8 сесія 8 скликання від 24 лютого 2022 року
- 7 сесія 8 скликання від 15 лютого 2022 року
- 6 сесія 8 скликання від 21 січня 2022 року
-
2021
- Рішення від 23 грудня 2021 року
- Рішення від 10 грудня 2021 року
- Рішення від 03 грудня 2021 року
- Рішення від 26 листопада 2021 року
- Рішення від 28 жовтня 2021 року
- Рішення від 07 жовтня 2021 року
- Рішення від 16 вересня 2021 року
- Рішення від 10 серпня 2021 року
- Рішення від 01 липня 2021 року
- Рішення від 17 червня 2021 року
- Рішення від 03 червня 2021 року
- Рішення від 15 квітня 2021 року
- Рішення від 22 березня 2021 року
- Рішення від 04 березня 2021 року
- Рішення від 11 лютого 2021 року
- Рішення від 21 січня 2021 року
-
2020
- Рішення від 23 грудня 2020 року
- Рішення від 18 грудня 2020 року
- Рішення від 08 грудня 2020 року
- Рішення від 12 листопада 2020 року
- Рішення від 05 листопада 2020 року
- Рішення від 10 вересня 2020 року
- Рішення від 13 серпня 2020 року
- Рішення від 30 липня 2020 року
- Рішення від 25 червня 2020 року
- Рішення від 28 травня 2020 року
- Рішення від 15 квітня 2020 року
- Рішення від 19 лютого 2020 року
- Рішення від 28 січня 2020 року
- Рішення від 23 січня 2020 року
-
2023
-
Проєкти рішень
-
2023
- НА ЗАСІДАННЯ 39 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 38 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 37 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 36 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 35 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 34 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 33 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 32 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 31 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 30 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 29 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 28 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 27 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 26 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 25 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 24 ПОЗАЧЕРГОВЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- 2022
- 2021
- 2020
-
2023
-
Результати голосувань
-
2023
- 39 сесія 8 скликання від 21 вересня 2023 року
- 38 сесія 8 скликання від 05 вересня 2023 року
- 37 сесія 8 скликання від 22 серпня 2023 року
- 36 сесія 8 скликання від 09 серпня 2023 року
- 35 сесія 8 скликання від 11 липня 2023 року
- 34 сесія 8 скликання від 27 червня 2023 року
- 33 сесія 8 скликання від 08 червня 2023 року
- 32 сесія 8 скликання від 11 травня 2023 року
- 31 сесія 8 скликання від 20 квітня 2023 року
- 30 сесія 8 скликання від 24 березня 2023 року
- 29 сесія 8 скликання від 08 березня 2023 року
- 28 сесія 8 скликання від 02 березня 2023 року
- 27 сесія 8 скликання від 16 лютого 2023 року
- 26 cесія 8 скликання від 26 січня 2023 року
- 25 cесія 8 скликання від 16 січня 2023 року
- 24 сесія 8 скликання від 09 січня 2023 року
-
2022
- 23 сесія 8 скликання від 22 грудня 2022 року
- 22 сесія 8 скликання від 14 грудня 2022 року
- 21 сесія 8 скликання від 06 грудня 2022 року
- 20 сесія 8 скликання від 29 листопада 2022 року
- 19 сесія 8 скликання від 24 листопада 2022 року
- 18 сесія 8 скликання від 17 листопада 2022 року
- 17 сесія 8 скликання від 10 листопада 2022 року
- 16 сесія 8 скликання від 25 жовтня 2022 року
- 15 сесія 8 скликання від 06 жовтня 2022 року
- 14 сесія 8 скликання від 22 вересня 2022 року
- 13 сесія 8 скликання від 01 вересня 2022 року
- 12 сесія 8 скликання від 26 серпня 2022 року
- 11 сесія 8 скликання від 12 липня 2022 року
- 10 сесія 8 скликання від 09 червня 2022 року
- 9 сесія 8 скликання від 21 квітня 2022 року
- 8 сесія 8 скликання від 24 лютого 2022 року
- 7 сесія 8 скликання від 15 лютого 2022 року
- 6 сесія 8 скликання від 21 січня 2022 року
-
2021
- Результати голосувань на VІ засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на V засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІV засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІІ засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІ засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на І засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІІ засіданні ІV сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІ засіданні ІV сесії VIII скликання
- Результати голосувань на І засіданні ІV сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІІ засіданні ІІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІ засіданні ІІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань на І засіданні ІІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань на IV засіданні II сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІІ засіданні ІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІ засіданні ІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань на І засіданні ІІ сесії VIII скликання
- 2020
-
2023
-
Рішення сесій
- Розпорядження селищного голови
-
Виконавчий комітет
- Проєкти рішень виконавчого комітету
-
Рішення виконавчого комітету
-
2023
- Рішення від 18 вересня 2023 року
- Рішення від 13 вересня 2023 року
- Рішення від 30 серпня 2023 року
- Рішення від 22 серпня 2023 року
- Рішення від 11 серпня 2023 року
- Рішення від 26 липня 2023 року
- Рішення від 07 липня 2023 року
- Рішення від 30 червня 2023 року
- Рішення від 23 червня 2023 року
- Рішення від 14 червня 2023 року
- Рішення від 29 травня 2023 року
- Рішення від 17 травня 2023 року
- Рішення від 04 травня 2023 року
- Рішення від 19 квітня 2023 року
- Рішення від 10 квітня 2023 року
- Рішення від 05 квітня 2023 року
- Рішення від 22 березня 2023 року
- Рішення від 08 березня 2023 року
- Рішення від 02 березня 2023 року
- Рішення від 22 лютого 2023 року
-
2022
- Рішення від 28 грудня 2022 року
- Рішення від 21 грудня 2022 року
- Рішення від 09 грудня 2022 року
- Рішення від 30 листопада 2022 року
- Рішення від 21 листопада 2022 року
- Рішення від 09 листопада 2022 року
- Рішення від 27 жовтня 2022 року
- Рішення від 17 жовтня 2022 року
- Рішення від 12 жовтня 2022 року
- Рішення від 07 жовтня 2022 року
- Рішення від 04 жовтня 2022 року
- Рішення від 28 вересня 2022 року
- Рішення від 21 вересня 2022 року
- Рішення від 14 вересня 2022 року
- Рішення від 31 серпня 2022 року
- Рішення від 10 серпня 2022 року
- Рішення від 29 липня 2022 року
- Рішення від 15 липня 2022 року
- Рішення від 11 липня 2022 року
- Рішення від 07 липня 2022 року
-
2021
- Рішення від 29 грудня 2021 року
- Рішення від 20 грудня 2021 року
- Рішення від 09 грудня 2021 року
- Рішення від 24 листопада 2021 року
- Рішення від 16 листопада 2021 року
- Рішення від 29 жовтня 2021 року
- Рішення від 27 жовтня 2021 року
- Рішення від 29 вересня 2021 року
- Рішеня від 16 вересня 2021 року
- Рішення від 27 серпня 2021 року
- Рішення від 18 серпня 2021 року
- Рішення від 11 серпня 2021 року
- Рішення від 04 серпня 2021 року
- Рішення від 28 липня 2021 року
- Рішення від 30 червня 2021 року
- Рішення від 09 червня 2021 року
- Рішення від 26 травня 2021 року
- Рішення від 28 квітня 2021 року
- Рішення від 12 квітня 2021 року
- Рішення від 31 березня 2021 року
-
2020
- Рішення від 30 грудня 2020 року
- Рішення від 22 грудня 2020 року
- Рішення від 25 листопада 2020 року
- Рішення від 16 листопада 2020 року
- Рішення від 12 листопада 2020 року
- Рішення від 09 листопада 2020 року
- Рішення від 30 жовтня 2020 року
- Рішення від 08 жовтня 2020 року
- Рішення від 29 вересня 2020 року
- Рішення від 16 вересня 2020 року
- Рішення від 03 вересня 2020 року
- Рішення від 26 серпня 2020 року
- Рішення від 23 липня 2020 року
- Рішення від 09 липня 2020 року
- Рішення від 24 червня 2020 року
- Рішення від 27 травня 2020 року
- Рішення від 13 травня 2020 року
- Рішення від 29 квітня 2020 року
- Рішення від 31 березня 2020 року
- Рішення від 18 березня 2020 року
-
2023
- План роботи
-
Виконавчі органи
- Апарат ради
- Відділ освіти, молоді та спорту
- Відділ культури та туризму
- Відділ фінансів
-
Відділ соціального захисту населення
- Особам з інвалідністю
- Доступність будівель для осіб з інвалідністю
- Квартирний облік
- АНКЕТУВАННЯ ДЛЯ НАДАВАЧІВ ТА ОТРИМУВАЧІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ
- ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПОСТРАЖДАЛОГО ЦИВІЛЬНОГО НАСЕЛЕННЯ НА ВИПАДОК ВИНИКНЕННЯ ПОТРЕБИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ
- ПАМ’ЯТКА ДЛЯ ОСІБ, ПОСТРАЖДАЛИХ ВІД ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ
- ДО ВІДОМА ОСІБ ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ З ЧИСЛА ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ
- РОЗМІРИ ДЕРЖАВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ НА 2023 РІК
- ДО УВАГИ КЕРІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ
- РОЗМІРИ ДЕЯКИХ ВИДІВ ДЕРЖАВНИХ ДОПОМОГ У 2022 РОЦІ
- ЗВІТИ ПРО ПРОВЕДЕННЯ БЕЗВИЇЗНОГО (ДИСТАНЦІЙНОГО) МОНІТОРИНГУ
- Відділ з питань надзвичайних ситуацій та мобілізаційної роботи
- Відділ "Центр надання адміністративних послуг"
- Відділ архітектури та житлово - комунального господарства
- Відділ земельних відносин
- Відділ економічного розвитку
- Відділ "Служба у справах дітей"
-
Комунальні підприємства, установи та заклади
- КП «Московське»
- КП "ЖКГ "Липоводолинське"
- КП ГВП "Комунпослуга"
- КП "Теплокомуненерго"
- КНП "Липоводолинський центр первинної медико - санітарної допомоги"
- КНП "Липоводолинська лікарня"
-
КУ «Центр надання соціальних послуг»
- Фінансова звітність, фінансові показники виконання фінансових планів, звіти про виконання фінансових планів
- ПОСЛУГАМИ ПЕРУКАРЯ ТА ШВАЧКИ СКОРИСТАЛИСЯ ЖИТЕЛІ БЕРЕСТІВСЬКОГО СТАРОСТИНСЬКОГО ОКРУГУ
- ПРАЦІВНИКИ КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ЦЕНТ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ» ПРИЙНЯЛИ УЧАСТЬ У ТРЕНІНГУ
- ВІДДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ КУ «ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІЛЬНИХ ПОСЛУГ» РОЗПОЧАЛО СВОЮ РОБОТУ
-
Публічні закупівлі
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
-
Програми розвитку
- 2023
- 2022
- 2020 - 2021
- Звіти про виконання Програм
- Програма забезпечення безпеки та стійкості критичної інфраструктури, підвищення стійкості до кризових ситуацій
- Програма фінансового забезпечення інших видатків, пов'язаних із діяльністю Липоводолинської селищної ради на 2023 рік
- Програма забезпечення заходів з організації територіальної оборони Липоводолинської селищної територіальної громади на 2023 рік
- Комплексна програма фінансової підтримки та розвитку житлово-комунального господарства Липоводолинської селищної територіальної громади на 2023 рік
- Комплексна програма фінансової підтримки та розвитку житлово-комунального господарства Липоводолинської селищної територіальної громади на 2023 рік
- Програма розвитку галузі культури Липоводолинської селищної територіальної громади на 2023 рік
- Програма соціально-економічного розвитку Липоводолинської селищної територіальної громади на 2023 рік
- Програма соціального захисту населення на 2023 рік
- Програма розвитку та фінансової підтримки Комунального некомерційного підприємства «Липоводолинський центр первинної медико - санітарної допомоги» Липоводолинської селищної ради на 2023 рік
- Програма підтримки та розвитку комунального некомерційного підприємства «Липоводолинська лікарня» Липоводолинської селищної ради на 2023 рік
- Програма підтримки військових частин, інших військових формувань і установ Збройних Сил України, залучених до забезпечення національної безпеки та оборони на 2022-2023 роки
- Цільова Програма національно-патріотичного виховання дітей та молоді Липоводолинської громади на 2022-2026 роки
- Комплексна програма «Освіта Липоводолинщини у 2022-2024 роках»
- Програма компенсації пільгових перевезень автомобільним транспортом на маршрутах загального користування на 2022-2023 роки
- Програма розвитку малого та середнього підприємництва в Липоводолинській селищній територіальній громаді на 2022 - 2026 роки
- Програма «Поліцейський офіцер громади» на 2021-2023 роки Липоводолинської селищної ради
- Про цільову програму мобілізаційної підготовки місцевого значення та забезпечення заходів, пов’язаних із виконанням військового обов’язку громадянами України на 2021 - 2023 роки
- Програма розвитку та збереження зелених насаджень на території Липоводолинської селищної ради на 2020-2023 роки
- Комплексна програма "Правопорядок на 2020-2024 роки"
- Місцеві податки
- Бюджет
-
Архітектура, містобудування, благоустрій та ЖКГ
- КОМПЛЕКСНИЙ ПЛАН
- Генеральні плани населених пунктів
- Реєстр містобудівних умов і обмежень
- Дані про видані будівельні паспорти
- Благоустрій
- Адресний реєстр
-
Житлово-комунальне господарство
- Нормативно - правові акти
- Дані про споживання комунальних послуг (електрична енергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, холодна та гаряча вода) комунальними підприємствами, установами та організаціями
- Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт
- Дані про місцезнаходження комунальних контейнерів
- Перелік об'єктів комунальної власності
- Дані про розміщення тимчасових споруд
- Доступ до публічної інформації
- Очищення влади
-
Вакансії
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ВАКАНТНУ ПОСАДУ ДИРЕКТОРА ПАНАСІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІ СТУПЕНІВ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
- КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- УВАГА! КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАДИ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ
- КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД
-
Звернення громадян
- Графіки прийому громадян
- Графік прийому громадян депутатами
-
Телефони "гарячої лінії"
- В Урядовому контактному центрі працює спеціалізована "гаряча лінія" з питань реабілітації, протезування/ортезування та забезпечення іншими допоміжними засобами реабілітації військовослужбовців, які отримали поранення
- ДО УВАГИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ З ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ!
- 1547 – “Гаряча лінія” з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству
- Урядова гаряча лінія та гаряча лінія Уповноваженого ВР України з прав людини
- Гаряча лінія Сумського обласного контактного центру
- ПРИ СУМСЬКІЙ ОБЛАСНІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ ПРАЦЮЄ БЕЗКОШТОВНА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"
- ТЕЛЕФОН "ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ" УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
- Проект "Гаряча лінія підтримки батьків після пологів 0 800 500 313
- Нормативно - правова база
- Підсумки роботи щодо звернень громадян
- Зразки документів
- Електронне зверненя
- Регуляторна діяльність
- Реєстр колективних договорів
-
Центр надання адміністративних послуг
- Структура ЦНАП
-
ЦНАП інформує
- Звіт про надані послуги
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА СЕРПЕНЬ 2023 РОКУ
- ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ ГРОМАДИ!
- ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПУНКТ ПІДПРИЄМЦЯ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ІНФОРМУЄ
- “МОБІЛЬНИЙ ОФІС” ЦНАП Липоводолинської селищної ради обслуговував мешканців Панасівського старостинського округу
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ЧЕРВЕНЬ 2023 РОКУ
- “ПАСПОРТНИЙ СЕРВІС” ВІДКРИВАЄ СВОЇ ДВЕРІ ДЛЯ ЖИТЕЛІВ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ ГРОМАДИ І ПРАЦЮЄ НА ПОВНУ СИЛУ!
- “МОБІЛЬНИЙ ОФІС” ЦНАП Липоводолинської селищної ради обслуговував мешканців Калінінського старостинського округу
- НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ТРАВЕНЬ 2023 РОКУ
- ВІТАЄМО МОЛОДУ СІМ'Ю!!!
- “МОБІЛЬНИЙ ОФІС” ЦНАП ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОБСЛУГОВУВАВ МЕШКАНЦІВ БЕРЕСТІВСЬКОГО СТАРОСТИНСЬКОГО ОКРУГУ
- ПОСЛУГИ ЦНАП СТАЮТЬ ЩЕ ДОСТУПНІШІ
- "МОБІЛЬНИЙ ОФІС" РОЗПОЧАВ СВОЮ РОБОТУ З 1 ТРАВНЯ 2023 РОКУ
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА КВІТЕНЬ 2023 РОКУ
- "МОБІЛЬНИЙ ОФІС" ЗАПРАЦЮЄ З 1 ТРАВНЯ 2023 РОКУ
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА 1 КВАРТАЛ 2023 РОКУ
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА БЕРЕЗЕНЬ 2023 РОКУ
- ЯКІ ПАСПОРТИ НЕ Є ДІЙСНИМИ: ЩО ВАРТО ЗНАТИ!
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ЛЮТИЙ 2023 РОКУ
- ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА СІЧЕНЬ 2023 РОКУ
- ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ГРУДЕНЬ 2022 РОКУ
- Перелік послуг
- Документи ЦНАП
- Законодавство
-
Консультування з громадськістю
- ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ РІШЕННЯ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ «ПРО РЕОРГАНІЗАЦІЮ БАЙРАЦЬКОГО ЛІЦЕЮ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ»
- ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ
- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЕКТУ ПУБЛІЧНУ ПРОПОЗИЦІЮ (ОФЕРТУ)
- ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН!
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ
- ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ДОГОВОРУ ПРО СПІВРОБІТНИЦТВО ГРОМАД
- МІНСОЦПОЛІТИКИ УКРАЇНИ ЗАПРОШУЄ ДО ПУБЛІЧНИХ КОНСУЛЬТАЦІЙ «РІВНІ ПРАВА ТА ІНКЛЮЗИВНІСТЬ»
- ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ!
- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ МІСТОБУДІВНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ СЕЛА БАЙРАК
- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЄКТУ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ ТА ЗВІТУ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ МІСТОБУДІВНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПЛАН СЕЛА БАЙРАК РОМЕНСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
- РЕЗУЛЬТАТ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ЩОДО ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ШЛЯХОМ ЛІКВІДАЦІЇ РУСАНІВСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «КАЛИНКА»
- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЄКТУ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ ТА ЗВІТУ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ МІСТОБУДІВНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПЛАН СЕЛА БАЙРАК РОМЕНСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
- РЕЗУЛЬТАТИ ГРОМАДСЬКИХ ОБГОВОРЕНЬ ЩОДО ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ШЛЯХОМ ЛІКВІДАЦІЇ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
- ПУБЛІЧНІ ГРОМАДСЬКІ ОБГОВОРЕННЯ
- Перейменування вулиць та провулків населених пунктів громади
- Архів документів
- Фотогалерея
- Народний депутат України
- Вибори