Мапа сайту - Липоводолинська громада, Сумська область, Роменський район
- Головна
-
Новини
- СТАРТУВАВ ІІ ЕТАП ЗМАГАНЬ «ПЛІЧ-О-ПЛІЧ ВСЕУКРАЇНСЬКІ ШКІЛЬНІ ЛІГИ»
- 26 БЕРЕЗНЯ 2024 РОКУ ВІДЗНАЧАЮТЬ 10 РІЧНИЦЮ СТВОРЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
- ЗАПРОШУЄМО ДО УЧАСТІ В ОПИТУВАННІ
- ЗНЕЗАРАЖЕННЯ КОЛОДЯЗЯ. ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ТА ЩО ЗАСТОСОВУВАТИ?
- РОСІЙСЬКІ ЗЛОЧИНЦІ ЗАВДАЛИ РАКЕТНО-АВІАЦІЙНИХ УДАРІВ ПО РАДІОТЕХНІЧНИМ ОБ'ЄКТАМ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
- З ДНЕМ УКРАЇНСЬКОГО ДОБРОВОЛЬЦЯ!
- ОЛЬГА ХИЖНЯК: «СТВОРЕННЯ МОЛОДІЖНОЇ РАДИ ДАСТЬ ПОШТОВХ ДЛЯ РОЗВИТКУ МОЛОДІ В НАШІЙ ГРОМАДІ»
- ПСИХОЛОГИ ПРОВЕЛИ ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ ДЛЯ ОТРИМУВАЧІВ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ
- ПРИЄДНУЙСЯ ДО КОГОРТИ ВІДВАЖНИХ-МУЖНІХ-СМІЛИВИХ!!!
- ОПЕРАТИВНА СИТУАЦІЯ ЩОДО ЛІКВІДАЦІЇ НАСЛІДКІВ АВІАЦІЙНОГО УДАРУ ПО МІСТУ СУМИ СТАНОМ НА 22.00, 13 БЕРЕЗНЯ
- ПЕРШИЙ ВІДКРИТИЙ ДІАЛОГ ГРОМАД ТА ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
- СЬОГОДНІ ВНОЧІ СУМИ БУЛИ АТАКОВАНІ БпЛА ТИПУ ШАХЕД
- ВКОТРЕ У СОЦМЕРЕЖАХ ВОРОГ РОЗПОВСЮДЖУЄ ІНФОРМАЦІЮ ПРО МАСОВАНИЙ НАСТУП НА СУМЩИНУ
- ЄДНАЙМОСЯ ШЕВЧЕНКОВИМ СЛОВОМ!
- ЗІ СВЯТОМ ВАС, ДОРОГІ НАШІ ЖІНКИ!
- ПОЧИНАЄ ПРАЦЮВАТИ КОМАНДА ІЗ ЗАПУСКУ ПЕРШОЇ В ІСТОРІЇ СПІЛЬНОЇ ІНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ ТА НАТО
- ЧЕРГОВА СЕСІЯ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ VIII СКЛИКАННЯ
- УНОЧІ ВОРОГ АТАКУВАВ ТРЬОМА БПЛА ЦИВІЛЬНІ ОБʼЄКТИ МІСТА СУМИ - СЕРЕД ПОРАНЕНИХ ДИТИНА
- ПРИЄДНУЙСЯ ДО ЛАВ ПРИКОРДОННИКІВ! ДОЛУЧАЙСЯ ДО ЗАХИСТУ КОРДОНІВ УКРАЇНИ!
- ПІДПИСАЛИ МЕМОРАНДУМ ПРО СПІВПРАЦЮ МІЖ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЮ СЕЛИЩНОЮ РАДОЮ ТА БЛАГОДІЙНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ «БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД «РОКАДА»
- Картка громади
- Контакти
-
Оголошення
-
Служба зайнятості інформує
- 5 КРОКІВ ДЛЯ УСПІШНОГО ПОЧАТКУ АБО РОЗВИТКУ ВЛАСНОЇ СПРАВИ
- Служба зайнятості – особам з інвалідністю
- АКТИВНІ ПРОГРАМИ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ - РОБОТОДАВЦЯМ
- Служба зайнятості Сумщини з початку року працевлаштувала понад 4000 шукачів роботи
- На Сумщині безробітні чергуватимуть в укриттях
- Оновлено порядок реєстрації та перереєстрації безробітних
- На Сумщині з початку року понад 200 осіб отримали ваучери на навчання
- Серед загальної кількості зареєстрованих у службі зайнятості Сумщини безробітних лідерство утримують жінки
- Сумський центр професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості: 12 років на службі людям
- Чим жив ринок праці Сумщини у першому кварталі поточного року
- 183 ВПО працевлаштовано на підприємства Сумщини з початку повномасштабного вторгнення
- На Сумщині на одне вільне робоче місце претендує 11 безробітних
- Ринок праці Сумської області
- На які зарплати сьогодні роботодавець Сумщини запрошує працівників?
- Гроші на бізнес: першого лютого стартувала програма “єРобота”
- ДО УВАГИ РОБОТОДАВЦІВ: НОВИЙ ПОРЯДОК КОМПЕНСАЦІЙ ЗА ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ БЕЗРОБІТНИХ
- ЯКУ ЗАРПЛАТУ ПРОПОНУЮТЬ РОБОТОДАВЦІ СУМЩИНИ
- У СІЧНІ МАЙЖЕ 300 ЗАРЕЄСТРОВАНИХ БЕЗРОБІТНИХ ЗАЛУЧЕНО ДО СУСПІЛЬНО КОРИСНИХ РОБІТ
- Як виглядав минулорічний ринок праці Сумщини
- Роботодавцю - компенсація ЄСВ, безробітному – гарантоване робоче місце
-
Податкова інформує
- БУТИ ОБІЗНАНИМ ПЛАТНИКОМ ПОДАТКІВ ТА ВОЛОДІТИ ІНФОРМАЦІЄЮ ЩОДО МОЖЛИВИХ КАНАЛІВ КОМУНІКАЦІЇ З ПОДАТКІВЦЯМИ НА МІСЦЯХ Є КРИТИЧНО ВАЖЛИВИМ, ОСОБЛИВО В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ
- ЗМІНИ ДО РОЗРАХУНКУ ЧАСТКИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ТОВАРОВИРОБНИЦТВА
- ЗАБУДЬ ПРО ЧЕРГИ! У ЦЕНТРАХ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЛАТНИКІВ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПРАЦЮЄ ЕЛЕКТРОННА СИСТЕМА ЗАПИСУ
- З 1 жовтня 2023 року поновлено дію законодавства щодо застосування штрафних (фінансових) санкцій уразі невикористання відповідних засобів контролю
- Про обов’язковість застосування реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій
- Використання РРО/ПРРО сприяє створенню рівних та цивілізованих умов ведення бізнесу
- Головна умова дотримання законодавства у сфері застосування РРО/ПРРО – офіційно проведена реєстрація
- Де отримати інформаційно-довідкові послуги з питань реєстрації та застосування РРО/ПРРО?
- Відповідальніcть за порушення вимог щодо застосування РРО/ПРРО
- Застосування ПРРО: проведення розрахунків
- Щодо заповнення форм ПРРО
- Реєструємо касира для роботи з ПРРО
- Чи можливо в ПРРО редагувати ціни?
- Реєстрація ПРРО: послідовність дій
- Застосування РРО/ПРРО підвищує ефективність контролю за дотриманням законодавства у сфері захисту прав споживачів
- Нагадуємо порядок реєстрації ПРРО
- Нагадуємо основні законодавчі вимоги та правила щодо реєстраторів розрахункових операцій
- Суб’єкт господарювання самостійно приймає рішення, який засіб буде застосовувати в ПРРО – удосконалений/кваліфікований електронний підпис або удосконалену/кваліфіковану електронну печатку
- Для підтвердження фактичного здійснення господарських операцій платник податків повинен мати відповідні первинні документи
- Використання РРО/ПРРО: платні медичні послуги
-
Правова допомога
- 9,5 ТИСЯЧ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ ОТРИМАЛИ ВТОРИННУ ПРАВНИЧУ ДОПОМОГУ У 2023 РОЦІ
- ЮРИДИЧНА ДОПОМОГА РОДИНАМ ПОЛОНЕНИХ ТА ЗНИКЛИХ БЕЗВІСТИ: ЯК І ДЕ ОТРИМАТИ БЕЗОПЛАТНО
- З ТРАВНЯ 2024 РОКУ ДЛЯ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ І ЧЛЕНІВ ЇХ СІМЕЙ ПЛАНУЄТЬСЯ СПРОЩЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ПРИЗНАЧЕННЯ ПІЛЬГ НА ОПЛАТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
- КРУГЛИЙ СТІЛ ОРГАНІЗАЦІЙ - СОЦІАЛЬНИХ ПАРТНЕРІВ
- Постраждалі від домашнього насильства можуть отримати безоплатно послуги юриста чи адвоката: куди звертатися
- У Яснопільщині говорили про безоплатну правничу допомогу
- ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ БЕЗ ЗГОДИ ОСОБИ СТАЛО МОЖЛИВИМ В ПОЗАСУДОВОМУ ПОРЯДКУ
- Здійснено виїзний прийом громадян у с. Московське
- Правопросвітницька робота Липоводолинського бюро правової допомоги
- ДЛЯ ЖИТЕЛІВ СЕЛА БЕРЕСТІВКА ПРОВЕДЕНО ПРАВОПРОСВІТНИЦЬКИЙ ЗАХІД
- #ПравоваДопомога
- СВІДОК У КРИМІНАЛЬНОМУ ПРОВАДЖЕННІ
- Сексуальне насильство, пов'язане з конфліктом — це не тільки зґвалтування: роз’яснення від системи безоплатної правової допомоги
- СЕКСУАЛЬНЕ НАСИЛЬСТВО, ПОВ'ЯЗАНЕ З КОНФЛІКТОМ — ЦЕ НЕ ТІЛЬКИ ЗҐВАЛТУВАННЯ: РОЗ’ЯСНЕННЯ ВІД СИСТЕМИ БЕЗОПЛАТНОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ
- Пілотний проєкт «Програма відновлення для неповнолітніх, які є підозрюваними у вчиненні кримінального правопорушення»: умови застосування
- ЛИПОВОДОЛИНСЬКИМ БЮРО ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ ПРОВЕДЕНО ПРАВОПРОСВІТНИЦЬКИЙ ЗАХІД ДЛЯ ДРІБНИХ ЗЕМЛЕВЛАСНИКІВ ГРОМАДИ
- ЗВІЛЬНЕННЯ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЗАСОБІВ ДИСТАНЦІЙНОГО ЗВ’ЯЗКУ - ЧИ МОЖЛИВО ЦЕ? ЧИ ЗАКОННО ЦЕ?
- ОДНОРАЗОВА ГРОШОВА ДОПОМОГА ДЛЯ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ У ЗВ’ЯЗКУ З ПОРАНЕННЯМ
- ВІДПУСТКИ ПІД ЧАС ДІЇ ВОЄННОГО СТАНУ: ТОП 5 ЧАСТИХ ПИТАНЬ
- ПОШКОДЖЕНА ПЛОМБА НА ЛІЧИЛЬНИКУ, ЯК ДІЯТИ
-
Центр пробації
- ДЛЯ ОСІБ, ЗВІЛЬНЕНИХ ВІД ВІДБУВАННЯ ПОКАРАННЯ З ВИПРОБУВАННЯМ ПРОВЕДЕНО ВИХОВНИЙ ЗАХІД
- ПРОБАЦІЯ З ГРОМАДОЮ, В ГРОМАДІ, ДЛЯ ГРОМАДИ
- НА ШЛЯХУ СВОБОДИ ТА НЕЗАЛЕЖНОСТІ
- По переду новорічні свята
- ПРОВЕДЕННЯ СПІЛЬНОЇ РОБОТИ
- Робоча зустріч з представниками сектору поліції щодо розшуку засуджених
- ХОЧЕШ, ЩОБ ТЕБЕ ПОВАЖАЛИ – ПОВАЖАЙ ІНШИХ
- ДО КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ ВВЕДУТЬ НОВИЙ ВИД ПОКАРАННЯ: КОЛИ ЙОГО БУДУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ
- ЗІ СВЯТОМ!
- НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ОСОБАМ, ЯКІ ВІДБУВАЮТЬ ПОКАРАННЯ У ВИДІ ОБМЕЖЕННЯ АБО ПОЗБАВЛЕННЯ ВОЛІ НА ПЕВНИЙ СТРОК ТА ГОТУЮТЬСЯ ДО ЗВІЛЬНЕННЯ
- РОБОЧА ЗУСТРІЧ ЗІ СЛУЖБОЮ ПРОБАЦІЇ
- У ЛИПОВОДОЛИНСЬКІЙ СЕЛИЩНІЙ РАДІ ОБГОВОРИЛИ ПИТАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ
- ШЛЯХ ВСТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОСТІ
- ДОСЯГНЕННЯ ПОЗИТИВНИХ ЗМІН У ПОВЕДІНЦІ ЧЕРЕЗ РОЗВИТОК НЕНАСИЛЬНИЦЬКИХ ПОВЕДІНКОВИХ МОДЕЛЕЙ
- ПОДОЛАННЯ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА
- ПРОБАЦІЙНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ ЗАСУДЖЕНИХ, ЗВІЛЬНЕНИХ ВІД ПОКАРАННЯ З ВИПРОБУВАННЯМ
- ЯК УКРАЇНА ОТРИМАЛА КОНСТИТУЦІЮ
- ДОПОМОГА ВІД ПРОБАЦІОНЕРІВ ЛИПОВОДОЛИНЩИНИ ЖИТЕЛЯМ ПОСТРАЖДАЛИХ РАЙОНІВ ХЕРСОНЩИНИ
- ДОСУДОВА ДОПОВІДЬ – твоя можливість розповісти суду свою історію
- « ВПЛИВ АЛКОГОЛЮ НА ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ…»
-
Пенсійний Фонд України
- РОБОЧЕ МІСЦЕ ПРАЦІВНИКА НА ВИРОБНИЦТВІ МАЄ БУТИ БЕЗПЕЧНИМ
- ПАМ'ЯТКА СТРАХУВАЛЬНИКУ
- РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ РОБОТОДАВЦІВ ЩОДО БЕЗПЕКИ ТА ЗДОРОВ‘Я НА РОБОТІ ПРАЦІВНИКІВ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА В УМОВАХ ВОЄННИХ (БОЙОВИХ) ДІЙ
- СТРЕС – ЦЕ ВИКЛИК НЕ ЛИШЕ ПРАЦІВНИКУ
- ФССУ ПРОФІНАНСУВАВ ПОНАД 15 МІЛЬЙОНІВ ГРИВЕНЬ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОТЕРПІЛИХ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНИМИ ПОСЛУГАМИ
- ПЕРЕВІРКИ ОБҐРУНТОВАНОСТІ ВИДАЧІ ЛІКАРНЯНИХ ЗДІЙСНЮВАТИМЕ ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ
- КІЛЬКІСТЬ НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ У 2022 РОЦІ ЗМЕНШИЛАСЬ У 2,5 РАЗА
- ФССУ ПРАЦЮЄ НАД ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ ПОТЕРПІЛИХ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНИМИ ПОСЛУГАМИ ПІСЛЯ СВОГО ПРИПИНЕННЯ
- КІЛЬКІСТЬ ПРОФЗАХВОРЮВАНЬ У 2022 РОЦІ ЗМЕНШИЛАСЯ НА 15,6%
- СЕРЕДНІЙ РОЗМІР ДЕКРЕТНИХ ДОПОМОГ НА СУМЩИНІ ЗРІС НА 14%
- КАПІТАЛІЗАЦІЯ ПЛАТЕЖІВ ПО ЗОБОВ’ЯЗАННЯМ ПЕРЕД ПОТЕРПІЛИМИ НА ВИРОБНИЦТВІ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ
- 43 УКРАЇНЦІ ЗАГИНУЛИ НА РОБОТІ ВНАСЛІДОК СП’ЯНІННЯ
- ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ ЗАВЕРШИВ ПЕРЕДАЧУ СПРАВ ПОТЕРПІЛИХ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ
- НА СУМЩИНІ ДОПОМОГА ЗА ДЕНЬ ЛІКАРНЯНОГО ЗРОСЛА НА ПОНАД 75 ГРИВЕНЬ ЗА ДВА РОКИ
- ЧИ ОПЛАТЯТЬ ЗАЯВИ-РОЗРАХУНКИ, ЯКІ ФССУ ПРИЙНЯВ, АЛЕ НЕ ВСТИГ ПРОФІНАНСУВАТИ ДО 01 СІЧНЯ?
- ДЛЯ ПОТЕРПІЛИХ НА СУМЩИНІ ЗА КОШТИ ФССУ ОПЛАЧЕНО ПОНАД ОДНУ ТИСЯЧУ ЗАСОБІВ РЕАБІЛІТАЦІЇ, ПОСЛУГ ПРОТЕЗУВАННЯ, ЛІКІВ, КОЛЯСОК ТОЩО
- КУДИ РОБОТОДАВЦЯМ ПОДАВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВИПЛАТУ КОШТІВ ЗА ЛІКАРНЯНИМИ?
- ПОНАД 60 ТИСЯЧ ПРАЦІВНИКІВ СУМЩИНИ ОТРИМАЛИ ДОПОМОГИ ВІД ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ
- ЗАХОДИ ПО ЗАПОБІГАННЮ ВИРОБНИЧОМУ ТРАВМАТИЗМУ ВЗИМКУ
- НА СУМЩИНІ ПОТЕРПІЛИМ НА ВИРОБНИЦТВІ СПРЯМОВАНО ПОНАД 17,4 МЛН ГРН ЩОМІСЯЧНИХ СТРАХОВИХ ВИПЛАТ У СІЧНІ
- ЗАПРОШУЄМО МОЛОДЬ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ ГРОМАДИ ДОЛУЧИТИСЯ ДО ОПИТУВАННЯ!!!
- УВАГА: ВІДКРИТО НОВИЙ МАРШРУТ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ГРОМАДЯН
- ОНЛАЙН-ОПИТУВАННЯ РОБОТОДАВЦІВ ГРОМАДИ
- ЗБІР ДАНИХ НА ПРОГРАМУ УВКБ ООН ДЛЯ ВИПЛАТИ ГРОШОВОЇ ДОПОМОГИ
- ПРИЄДНУЙСЯ ДО ЛЕГЕНДИ: 95-А ОДШБ ОГОЛОСИЛА НАБІР ДОБРОВОЛЬЦІВ
- ДО УВАГИ ПРЕДСТАВНИКІВ МІСЦЕВОГО БІЗНЕСУ! РОЗПОЧАЛОСЯ ОПИТУВАННЯ СПРЯМОВАНЕ НА ЗБІР ДАНИХ ПРО ВПЛИВ РЕГУЛЯТОРНОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА БІЗНЕС
- ОПИТУВАННЯ БАТЬКІВ ДІТЕЙ, ПОСТРАЖДАЛИХ ВНАСЛІДОК АГРЕСІЇ РФ
- УКРАЇНСЬКИЙ ВЕТЕРАНСЬКИЙ ФОНД ЗАПРОШУЄ ВЗЯТИ УЧАСТЬ В ОНЛАЙН-ОПИТУВАННІ
- БФ «ПРАВО НА ЗАХИСТ» ІНФОРМУЄ!!!
- НОВИЙ ПРОЄКТ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ БУДЕ РЕАЛІЗОВАНО НА ТЕРИТОРІЇ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
- ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО МЕДИЧНИЙ ОГЛЯД
- ШУКАЄМО ПАТРОНАТНИХ ВИХОВАТЕЛІВ!
- У СУМСЬКОМУ АГРАРНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ВІДКРИВАЮТЬ БІЗНЕС-ШКОЛУ ДЛЯ ВЕТЕРАНІВ
- ЯК ОФОРМИТИ СТАТУС «ДИТИНА ВІЙНИ»: ПОКРОКОВА ІНСТРУКЦІЯ
- ТЕРМІН ПРОХОДЖЕННЯ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ПЕНСІОНЕРАМИ, ЯКІ СТАЛИ ВПО ДО ПОВНОМАСШТАБНОЇ ВІЙНИ, ПРОДОВЖЕНО ДО 31 БЕРЕЗНЯ 2024 РОКУ
- КОНФЕДЕРАЦІЯ РОБОТОДАВЦІВ ПРЕДСТАВИЛА КОМПЛЕКСНИЙ ПОСІБНИК З ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ
- ДО УВАГИ ЖИТЕЛІВ ГРОМАДИ
- ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА СЛУЖБА УКРАЇНИ НАДАЄ РОЗʼЯСНЕННЯ ЩОДО ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА ДЛЯ ЗВІЛЬНЕННЯ ВІД ПЛАТИ ЗА ЗЕМЛЮ
- УВАГА! ПРОДАЖ ТА ПРИДБАННЯ НОВОРІЧНИХ ЯЛИНОК!
- ФІНАНСОВА ПІДТРИМКА АГРАРІЇВ – 2024
-
Служба зайнятості інформує
-
ІНВЕСТОРУ
- СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ
-
ПЕРЕЛІК АКТУАЛЬНИХ ГРАНТОВИХ ПРОГРАМ
- ВЕТЕРАНИ ТА ЇХНІ РОДИНИ МОЖУТЬ ОТРИМАТИ 1,5 МЛН ГРН ГРИВЕНЬ НА ВІДКРИТТЯ ТА РОЗВИТОК БІЗНЕСУ
- ЗАПУЩЕНО КАТАЛОГ З ІНСТРУМЕНТАМИ ТА ПРАКТИЧНИМИ ПОРАДАМИ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ЕКСПОРТЕРІВ
- У 2024 РОЦІ УРЯД ІНІЦІЮЄ НИЗКУ ПРОГРАМ З ПІДТРИМКИ АГРАРНОГО СЕКТОРУ
- ДЕРЖАВНІ ПРОГРАМИ ТА ГРАНТИ
- ГРАНТИ ДЛЯ ПІДТРИМКИ СЕРЕДНІХ ТА ВЕЛИКИХ ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ
- ДЕРЖПІДТРИМКА АГРАРІЇВ – 2024
- Добірка конкурсів та грантових можливостей
- ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНИЙ РЕЄСТР
- ДО УВАГИ ПРЕДСТАВНИКІВ МАЛО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ! НА СУМЩИНІ СТАРТУЄ ГРАНТОВА ПРОГРАМА ПІДТРИМКИ МАЛОГО ТА МІКРОБІЗНЕСУ
- Конкурс міні-грантів на дослідницькі проєкти в громадах
- CIPE надасть гранти для асоціацій та організацій підтримки жіночого підприємництва
- МІКРОГРАНТИ ВІД Helvetas Swiss Intercooperation
- КОНКУРС "CIPE"
- НАДАННЯ ВАУЧЕРІВ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ЗДОРОВ’Я СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ТВАРИН
- ГРАНТИ 4000, 10000 ТА 25000 ЄВРО ДЛЯ БІЗНЕСУ ВІД «EU4BUSINESS: ВІДНОВЛЕННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТА ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ МСП»
- Бізнес-можливості для підприємців
- ГРАНТИ ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ
- ТРИВАЄ ПРИЙОМ ЗАЯВОК ДЛЯ ОТРИМАННЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ БЮДЖЕТНОЇ ДОТАЦІЇ ЗА УТРИМАННЯ КОРІВ
- НЕ ВТРАЧАЙТЕ МОЖЛИВОСТІ ОТРИМАТИ ДО 1 500 ДОЛЛ. США НА ВІДНОВЛЕННЯ АБО ЗАПОЧАТКУВАННЯ ВЛАСНОЇ СПРАВИ У АГРОСФЕРІ!
- ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ВЕСТ ЮКРЕЙН ДІДЖИТАЛ» ІНФОРМУЄ: ПРОДОВЖЕНО ПРИЙОМ ЗАЯВОК НА ФІНАНСОВУ ДОПОМОГУ ДЛЯ РЕЛОКОВАНОГО БІЗНЕСУ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНІВ З ПРОДАЖУ ПРАВА ОРЕНДИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК В БЕРЕЗНІ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНІВ З ПРОДАЖУ ПРАВА ОРЕНДИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК В СІЧНІ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНІВ З ПРОДАЖУ ПРАВА ОРЕНДИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК
- Земельна ділянка, яка пропонується для реалізації інвестиційних проектів
- Наші Герої, які загинули за Україну
-
Попередження надзвичайних ситуацій
- ПУНКТИ НЕЗЛАМНОСТІ
- ПУНКТИ ОБІГРІВУ
- УКРИТТЯ
- ПАМ’ЯТКА ПРО ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ІЗ ВИЯВЛЕНИМИ ПІДОЗРІЛИМИ ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНИМИ ПРЕДМЕТАМИ
- ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ, ЗАКЛИКАЄМО ВАС БУТИ ОБЕРЕЖНИМИ З ВОГНЕМ В ПРИРОДНИХ ЕКОСИСТЕМАХ!
- БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ З ВОГНЕМ, НЕ ВИПАЛЮЙТЕ КВІТУЧУ ЗЕМЛЮ СУМЩИНИ!!!
- МІННА НЕБЕЗПЕКА: ВІДПОВІДІ НА 5 ЖИТТЄВО ВАЖЛИВИХ ПИТАНЬ
- ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО НЕБЕЗПЕЧНЕ ГІДРОЛОГІЧНЕ ЯВИЩЕ
- УВАГА!!!
- В УКРАЇНІ ЗРОСТАЄ КІЛЬКІСТЬ ВИПАДКІВ ОТРУЄННЯ ЛЮДЕЙ ЧАДНИМ ГАЗОМ І ПРОДУКТАМИ ГОРІННЯ.
- 18.01.2024: ПОГІРШЕННЯ ПОГОДИ
- ВАЖЛИВО!
- ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО НЕБЕЗПЕЧНІ МЕТЕОРОЛОГІЧНІ ЯВИЩА 11.01.2024
- ДО УКРАЇНИ ЙДЕ СУТТЄВЕ ПОХОЛОДАННЯ, У ДЕЯКИХ РЕГІОНАХ НАЙБЛИЖЧИМИ ДНЯМИ ТЕМПЕРАТУРА ПОВІТРЯ СЯГАТИМЕ ДО -25°С
- БЕЗПЕЧНОГО НОВОГО РОКУ!
- КРИГА: РОЗВАГА ЧИ НЕБЕЗПЕКА
- ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ ГРОМАДИ! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!
- 14.12.2023: Попередження про погіршення погодних умов!
- Попередження про небезпечні метеорологічні явища в Україні
- Немає зв'язку? Звертайтесь до поліції та рятувальників в месенджерах
- ДСНС України нагадує!!!
- НАЙБЛИЖЧІ ГОДИНИ ОЧІКУЄТЬСЯ ЗНАЧНЕ ПОГІРШЕННЯ ПОГОДНІХ УМОВ. ПРОГНОЗУЮТЬСЯ ЗНАЧНІ ПОРИВИ ВІТРУ, СНІГОПАД ТА ОЖЕЛЕДИЦЯ НА ДОРОГАХ.
- НА ТЕРИТОРІЇ ОБЛАСТІ ПРАЦЮЄ 51 ГРУПА ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ НЕТЕХНІЧНОГО ОБСТЕЖЕННЯ В КОЖНІЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ГРОМАДІ
- Керівництво
- Депутати Ради
- Селищна рада
-
Сесія селищної ради
-
Рішення сесій
- 2024
-
2023
- 46 сесія 8 скликання від 21 грудня 2023 року
- 45 сесія 8 скликання від 12 грудня 2023 року
- 44 сесія 8 скликання від 28 листопада 2023 року
- 43 сесія 8 скликання від 22 листопада 2023 року
- 42 сесія 8 скликання від 10 листопада 2023 року
- 41 сесія 8 скликання від 19 жовтня 2023 року
- 40 сесія 8 скликання від 05 жовтня 2023 року
- 39 сесія 8 скликання від 21 вересня 2023 року
- 38 сесія 8 скликання від 05 вересня 2023 року
- 37 сесія 8 скликання від 22 серпня 2023 року
- 36 сесія 8 скликання від 09 серпня 2023 року
- 35 сесія 8 скликання від 11 липня 2023 року
- 34 сесія 8 скликання від 27 червня 2023 року
- 33 сесія 8 скликання від 08 червня 2023 року
- 32 сесія 8 скликання від 11 травня 2023 року
- 31 сесія 8 скликання від 20 квітня 2023 року
- 30 сесія 8 скликання від 24 березня 2023 року
- 29 сесія 8 скликання від 08 березня 2023 року
- 28 сесія 8 скликання від 02 березня 2023 року
- 27 сесія 8 скликання від 16 лютого 2023 року
-
2022
- 23 cесія 8 скликання від 22 грудня 2022 року
- 22 сесія 8 скликання від 14 грудня 2022 року
- 21 сесія 8 скликання від 06 грудня 2022 року
- 20 сесія 8 скликання від 29 листопада 2022 року
- 19 cесія 8 скликання від 24 листопада 2022 року
- 18 сесія 8 скликання 17 листопада 2022 року
- 17 сесія 8 скликання від 10 листопада 2022 року
- 16 сесія 8 скликання від 25 жовтня 2022 року
- 15 сесія 8 скликання від 06 жовтня 2022 року
- 14 сесія 8 скликання від 22 вересня 2022 року
- 13 сесія 8 скликання від 01 вересня 2022 року
- 12 сесія 8 скликання від 26 серпня 2022 року
- 11 сесія 8 скликання від 12 липня 2022 року
- 10 сесія 8 скликання від 09 червня 2022 року
- 9 сесія 8 скликання від 21 квітня 2022 року
- 8 сесія 8 скликання від 24 лютого 2022 року
- 7 сесія 8 скликання від 15 лютого 2022 року
- 6 сесія 8 скликання від 21 січня 2022 року
-
Проєкти рішень
- 2024
-
2023
- НА ЗАСІДАННЯ 46 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 45 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 44 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 43 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 42 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 41 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 40 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 39 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 38 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 37 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 36 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 35 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 34 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 33 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 32 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 31 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 30 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 29 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 28 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 27 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
-
Результати голосувань
- 2024
-
2023
- 46 сесія 8 скликання від 21 грудня 2023 року
- 45 сесія 8 скликання від 12 грудня 2023 року
- 44 сесія 8 скликання від 28 листопада 2023 року
- 43 сесія 8 скликання від 22 листопада 2023 року
- 42 сесія 8 скликання від 10 листопада 2023 року
- 41 сесія 8 скликання від 19 жовтня 2023 року
- 40 сесія 8 скликання від 05 жовтня 2023 року
- 39 сесія 8 скликання від 21 вересня 2023 року
- 38 сесія 8 скликання від 05 вересня 2023 року
- 37 сесія 8 скликання від 22 серпня 2023 року
- 36 сесія 8 скликання від 09 серпня 2023 року
- 35 сесія 8 скликання від 11 липня 2023 року
- 34 сесія 8 скликання від 27 червня 2023 року
- 33 сесія 8 скликання від 08 червня 2023 року
- 32 сесія 8 скликання від 11 травня 2023 року
- 31 сесія 8 скликання від 20 квітня 2023 року
- 30 сесія 8 скликання від 24 березня 2023 року
- 29 сесія 8 скликання від 08 березня 2023 року
- 28 сесія 8 скликання від 02 березня 2023 року
- 27 сесія 8 скликання від 16 лютого 2023 року
-
Рішення сесій
- Розпорядження селищного голови
-
Виконавчий комітет
- Проєкти рішень виконавчого комітету
-
Рішення виконавчого комітету
- 2024
-
2023
- Рішення від 25 грудня 2023 року
- Рішення від 19 грудня 2023 року
- Рішення від 12 грудня 2023 року
- Рішення від 07 грудня 2023 року
- Рішення від 29 листопада 2023 року
- Рішення від 14 листопада 2023 року
- Рішення від 07 листопада 2023 року
- Рішення від 25 жовтня 2023 року
- Рішення від 10 жовтня 2023 року
- Рішення від 27 вересня 2023 року
- Рішення від 18 вересня 2023 року
- Рішення від 13 вересня 2023 року
- Рішення від 30 серпня 2023 року
- Рішення від 22 серпня 2023 року
- Рішення від 11 серпня 2023 року
- Рішення від 26 липня 2023 року
- Рішення від 07 липня 2023 року
- Рішення від 30 червня 2023 року
- Рішення від 23 червня 2023 року
- Рішення від 14 червня 2023 року
-
2022
- Рішення від 28 грудня 2022 року
- Рішення від 21 грудня 2022 року
- Рішення від 09 грудня 2022 року
- Рішення від 30 листопада 2022 року
- Рішення від 21 листопада 2022 року
- Рішення від 09 листопада 2022 року
- Рішення від 27 жовтня 2022 року
- Рішення від 17 жовтня 2022 року
- Рішення від 12 жовтня 2022 року
- Рішення від 07 жовтня 2022 року
- Рішення від 04 жовтня 2022 року
- Рішення від 28 вересня 2022 року
- Рішення від 21 вересня 2022 року
- Рішення від 14 вересня 2022 року
- Рішення від 31 серпня 2022 року
- Рішення від 10 серпня 2022 року
- Рішення від 29 липня 2022 року
- Рішення від 15 липня 2022 року
- Рішення від 11 липня 2022 року
- Рішення від 07 липня 2022 року
- План роботи
-
Виконавчі органи
- Апарат ради
- Відділ освіти, молоді та спорту
- Відділ культури та туризму
- Відділ фінансів
-
Відділ соціального захисту населення
- Особам з інвалідністю
- Доступність будівель для осіб з інвалідністю
- Квартирний облік
- АНКЕТУВАННЯ ДЛЯ НАДАВАЧІВ ТА ОТРИМУВАЧІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ
- ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПОСТРАЖДАЛОГО ЦИВІЛЬНОГО НАСЕЛЕННЯ НА ВИПАДОК ВИНИКНЕННЯ ПОТРЕБИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ
- ПАМ’ЯТКА ДЛЯ ОСІБ, ПОСТРАЖДАЛИХ ВІД ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ
- ДО ВІДОМА ОСІБ ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ З ЧИСЛА ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ
- РОЗМІРИ ДЕРЖАВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ НА 2023 РІК
- ДО УВАГИ КЕРІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ
- РОЗМІРИ ДЕЯКИХ ВИДІВ ДЕРЖАВНИХ ДОПОМОГ У 2022 РОЦІ
- ЗВІТИ ПРО ПРОВЕДЕННЯ БЕЗВИЇЗНОГО (ДИСТАНЦІЙНОГО) МОНІТОРИНГУ
- Відділ з питань надзвичайних ситуацій та мобілізаційної роботи
- Відділ "Центр надання адміністративних послуг"
- Відділ архітектури та житлово - комунального господарства
- Відділ земельних відносин
- Відділ економічного розвитку
- Відділ "Служба у справах дітей"
-
Комунальні підприємства, установи та заклади
- КП «Московське»
- КП "ЖКГ "Липоводолинське"
- КП ГВП "Комунпослуга"
- КП "Теплокомуненерго"
- КНП "Липоводолинський центр первинної медико - санітарної допомоги"
- КНП "Липоводолинська лікарня"
-
КУ «Центр надання соціальних послуг»
- Фінансова звітність, фінансові показники виконання фінансових планів, звіти про виконання фінансових планів
- Дані про споживання комунальних послуг
- З НАГОДИ МІЖНАРОДНОГО ДНЯ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ
- ПОСЛУГАМИ ПЕРУКАРЯ ТА ШВАЧКИ СКОРИСТАЛИСЯ ЖИТЕЛІ БЕРЕСТІВСЬКОГО СТАРОСТИНСЬКОГО ОКРУГУ
- ПРАЦІВНИКИ КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ЦЕНТ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ» ПРИЙНЯЛИ УЧАСТЬ У ТРЕНІНГУ
- ВІДДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ КУ «ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІЛЬНИХ ПОСЛУГ» РОЗПОЧАЛО СВОЮ РОБОТУ
-
Публічні закупівлі
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Місцеві податки
- Бюджет
-
Архітектура, містобудування, благоустрій та ЖКГ
- КОМПЛЕКСНИЙ ПЛАН
- Генеральні плани населених пунктів
- Реєстр містобудівних умов і обмежень
- Дані про видані будівельні паспорти
- Благоустрій
- Адресний реєстр
-
Житлово-комунальне господарство
- Нормативно - правові акти
- Дані про споживання комунальних послуг (електрична енергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, холодна та гаряча вода) комунальними підприємствами, установами та організаціями
- Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт
- Дані про місцезнаходження комунальних контейнерів
- Перелік об'єктів комунальної власності
- Дані про розміщення тимчасових споруд
- Доступ до публічної інформації
- Очищення влади
-
Вакансії
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ВАКАНТНУ ПОСАДУ ДИРЕКТОРА ПАНАСІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІ СТУПЕНІВ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
- КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- УВАГА! КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАДИ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ
- КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД
-
Звернення громадян
- Графіки прийому громадян
- Графік прийому громадян депутатами
-
Телефони "гарячої лінії"
- ТЕЛЕФОН "ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ" УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
- В Урядовому контактному центрі працює спеціалізована "гаряча лінія" з питань реабілітації, протезування/ортезування та забезпечення іншими допоміжними засобами реабілітації військовослужбовців, які отримали поранення
- ДО УВАГИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ З ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ!
- 1547 – “Гаряча лінія” з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству
- Урядова гаряча лінія та гаряча лінія Уповноваженого ВР України з прав людини
- Гаряча лінія Сумського обласного контактного центру
- ПРИ СУМСЬКІЙ ОБЛАСНІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ ПРАЦЮЄ БЕЗКОШТОВНА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"
- Проект "Гаряча лінія підтримки батьків після пологів 0 800 500 313
- Нормативно - правова база
- Підсумки роботи щодо звернень громадян
- Зразки документів
- Електронне зверненя
-
Регуляторна діяльність
- Планування регуляторної діяльності
- Аналіз регуляторного впливу
- Відстеження результативності регуляторних актів
- Оприлюднення проектів регуляторних актів
-
Перелік регуляторних актів
- Реєстр діючих регуляторних актів Липоводолинської селищної ради
- Реєстр діючих регуляторних актів Липоводолинської селищної ради
- Реєстр діючих регуляторних актів Липоводолинської селищної ради
- Реєстр діючих регуляторних актів Липоводолинської селищної ради
- Реєстр діючих регуляторних актів Липоводолинської селищної ради
- Реєстр колективних договорів
-
Центр надання адміністративних послуг
- Структура ЦНАП
-
ЦНАП інформує
- Звіт про надані послуги
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ЛЮТИЙ 2024 РОКУ
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА СІЧЕНЬ 2024 РОКУ
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ГРУДЕНЬ 2023 РОКУ
- Розмір адміністративного збору на 2024 рік по послугах з РМП (реєстрація місця проживання)
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ЛИСТОПАД 2023 РОКУ
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ЖОВТЕНЬ 2023 РОКУ
- ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СТАВ ЧЛЕНОМ "АСОЦІАЦІЇ ЦНАП"
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ВЕРЕСЕНЬ 2023 РОКУ
- УВАГА - ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН!
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА СЕРПЕНЬ 2023 РОКУ
- ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ ГРОМАДИ!
- ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПУНКТ ПІДПРИЄМЦЯ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ІНФОРМУЄ
- “МОБІЛЬНИЙ ОФІС” ЦНАП Липоводолинської селищної ради обслуговував мешканців Панасівського старостинського округу
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ЧЕРВЕНЬ 2023 РОКУ
- “ПАСПОРТНИЙ СЕРВІС” ВІДКРИВАЄ СВОЇ ДВЕРІ ДЛЯ ЖИТЕЛІВ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ ГРОМАДИ І ПРАЦЮЄ НА ПОВНУ СИЛУ!
- “МОБІЛЬНИЙ ОФІС” ЦНАП Липоводолинської селищної ради обслуговував мешканців Калінінського старостинського округу
- НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ТРАВЕНЬ 2023 РОКУ
- ВІТАЄМО МОЛОДУ СІМ'Ю!!!
- “МОБІЛЬНИЙ ОФІС” ЦНАП ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОБСЛУГОВУВАВ МЕШКАНЦІВ БЕРЕСТІВСЬКОГО СТАРОСТИНСЬКОГО ОКРУГУ
- ПОСЛУГИ ЦНАП СТАЮТЬ ЩЕ ДОСТУПНІШІ
- Перелік послуг
- Документи ЦНАП
- Законодавство
-
Консультування з громадськістю
- ІНФОРМУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ПРО НАМІР ЗМІНИ ТАРИФІВ/ВСТАНОВЛЕННЯ ТАРИФІВ НА КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ – ПОСЛУГИ ІЗ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОВІДВЕДЕННЯ (ІЗ ОБҐРУНТУВАННЯМ ТАКОЇ НЕОБХІДНОСТІ)
- ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ РІШЕННЯ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ «ПРО РЕОРГАНІЗАЦІЮ БАЙРАЦЬКОГО ЛІЦЕЮ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ»
- ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ
- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЕКТУ ПУБЛІЧНУ ПРОПОЗИЦІЮ (ОФЕРТУ)
- ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН!
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ
- ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ДОГОВОРУ ПРО СПІВРОБІТНИЦТВО ГРОМАД
- МІНСОЦПОЛІТИКИ УКРАЇНИ ЗАПРОШУЄ ДО ПУБЛІЧНИХ КОНСУЛЬТАЦІЙ «РІВНІ ПРАВА ТА ІНКЛЮЗИВНІСТЬ»
- ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ!
- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ МІСТОБУДІВНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ СЕЛА БАЙРАК
- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЄКТУ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ ТА ЗВІТУ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ МІСТОБУДІВНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПЛАН СЕЛА БАЙРАК РОМЕНСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
- РЕЗУЛЬТАТ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ЩОДО ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ШЛЯХОМ ЛІКВІДАЦІЇ РУСАНІВСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «КАЛИНКА»
- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЄКТУ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ ТА ЗВІТУ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ МІСТОБУДІВНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПЛАН СЕЛА БАЙРАК РОМЕНСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
- РЕЗУЛЬТАТИ ГРОМАДСЬКИХ ОБГОВОРЕНЬ ЩОДО ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ШЛЯХОМ ЛІКВІДАЦІЇ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
- ПУБЛІЧНІ ГРОМАДСЬКІ ОБГОВОРЕННЯ
- Перейменування вулиць та провулків населених пунктів громади
-
Архів документів
- Проекти рішень засідань сесій
- Проекти рішень виконавчого комітету
- Розпорядження
- Структура
- Місцеві податки 2017 - 2019
- Регуляторна діяльність 2016 - 2019 роки
-
Рішення виконкому за 2015 - 2019 роки
-
2020 РІК
- Рішення від 30 грудня 2020 року
- Рішення від 22 грудня 2020 року
- Рішення від 25 листопада 2020 року
- Рішення від 16 листопада 2020 року
- Рішення від 12 листопада 2020 року
- Рішення від 09 листопада 2020 року
- Рішення від 30 жовтня 2020 року
- Рішення від 08 жовтня 2020 року
- Рішення від 29 вересня 2020 року
- Рішення від 16 вересня 2020 року
- Рішення від 03 вересня 2020 року
- Рішення від 26 серпня 2020 року
- Рішення від 23 липня 2020 року
- Рішення від 09 липня 2020 року
- Рішення від 24 червня 2020 року
- Рішення від 27 травня 2020 року
- Рішення від 13 травня 2020 року
- Рішення від 29 квітня 2020 року
- Рішення від 31 березня 2020 року
- Рішення від 18 березня 2020 року
-
2021 РІК
- Рішення від 29 грудня 2021 року
- Рішення від 20 грудня 2021 року
- Рішення від 09 грудня 2021 року
- Рішення від 24 листопада 2021 року
- Рішення від 16 листопада 2021 року
- Рішення від 29 жовтня 2021 року
- Рішення від 27 жовтня 2021 року
- Рішення від 29 вересня 2021 року
- Рішеня від 16 вересня 2021 року
- Рішення від 27 серпня 2021 року
- Рішення від 18 серпня 2021 року
- Рішення від 11 серпня 2021 року
- Рішення від 04 серпня 2021 року
- Рішення від 28 липня 2021 року
- Рішення від 30 червня 2021 року
- Рішення від 09 червня 2021 року
- Рішення від 26 травня 2021 року
- Рішення від 28 квітня 2021 року
- Рішення від 12 квітня 2021 року
- Рішення від 31 березня 2021 року
-
2020 РІК
-
Архів рішень сесій за 2015 - 2019 роки
-
2021 РІК
- Рішення від 23 грудня 2021 року
- Рішення від 10 грудня 2021 року
- Рішення від 03 грудня 2021 року
- Рішення від 26 листопада 2021 року
- Рішення від 28 жовтня 2021 року
- Рішення від 07 жовтня 2021 року
- Рішення від 16 вересня 2021 року
- Рішення від 10 серпня 2021 року
- Рішення від 01 липня 2021 року
- Рішення від 17 червня 2021 року
- Рішення від 03 червня 2021 року
- Рішення від 15 квітня 2021 року
- Рішення від 22 березня 2021 року
- Рішення від 04 березня 2021 року
- Рішення від 11 лютого 2021 року
- Рішення від 21 січня 2021 року
-
2020 РІК
- Рішення від 23 грудня 2020 року
- Рішення від 18 грудня 2020 року
- Рішення від 08 грудня 2020 року
- Рішення від 12 листопада 2020 року
- Рішення від 05 листопада 2020 року
- Рішення від 10 вересня 2020 року
- Рішення від 13 серпня 2020 року
- Рішення від 30 липня 2020 року
- Рішення від 25 червня 2020 року
- Рішення від 28 травня 2020 року
- Рішення від 15 квітня 2020 року
- Рішення від 19 лютого 2020 року
- Рішення від 28 січня 2020 року
- Рішення від 23 січня 2020 року
-
2021 РІК
-
Результати голосувань
-
2022 РІК
- 23 сесія 8 скликання від 22 грудня 2022 року
- 22 сесія 8 скликання від 14 грудня 2022 року
- 21 сесія 8 скликання від 06 грудня 2022 року
- 20 сесія 8 скликання від 29 листопада 2022 року
- 19 сесія 8 скликання від 24 листопада 2022 року
- 18 сесія 8 скликання від 17 листопада 2022 року
- 17 сесія 8 скликання від 10 листопада 2022 року
- 16 сесія 8 скликання від 25 жовтня 2022 року
- 15 сесія 8 скликання від 06 жовтня 2022 року
- 14 сесія 8 скликання від 22 вересня 2022 року
- 13 сесія 8 скликання від 01 вересня 2022 року
- 12 сесія 8 скликання від 26 серпня 2022 року
- 11 сесія 8 скликання від 12 липня 2022 року
- 10 сесія 8 скликання від 09 червня 2022 року
- 9 сесія 8 скликання від 21 квітня 2022 року
- 8 сесія 8 скликання від 24 лютого 2022 року
- 7 сесія 8 скликання від 15 лютого 2022 року
- 6 сесія 8 скликання від 21 січня 2022 року
- 2020 РІК
-
2021 РІК
- Результати голосувань на VІ засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на V засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІV засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІІ засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІ засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на І засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІІ засіданні ІV сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІ засіданні ІV сесії VIII скликання
- Результати голосувань на І засіданні ІV сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІІ засіданні ІІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІ засіданні ІІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань на І засіданні ІІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань на IV засіданні II сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІІ засіданні ІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІ засіданні ІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань на І засіданні ІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань. Сьоме скликання
-
2022 РІК
- Фотогалерея
- Народний депутат України
- Вибори