Мапа сайту - Липоводолинська громада, Сумська область, Роменський район
- Головна
-
Новини
- ГОЛОВА ГРОМАДИ ВОЛОДИМИР ШТАНЬКО ВЗЯВ УЧАСТЬ У МІЖНАРОДНОМУ ФОРУМІ "ДЕМОКРАТИЧНИЙ ТИЖДЕНЬ КАРПАТСЬКОГО МОРЯ"
- СЬОГОДНІ 38-І РОКОВИНИ НАЙБІЛЬШОЇ ЯДЕРНОЇ КАТАСТРОФИ ХХ СТОЛІТТЯ - ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ ТРАГЕДІЇ
- БІЛЬШЕ 80% ФАХІВЦІВ З ІНВАЛІДНІСТЮ В УКРАЇНІ НЕ МАЮТЬ РОБОТИ. ЯК ДЕРЖАВА ПЛАНУЄ ЗАЛУЧИТИ ЇХ ДО РИНКУ ПРАЦІ?
- ПАМ’ЯТКА ЩОДО ДОТРИМАННЯ НАСЕЛЕННЯМ РОМЕНСЬКОГО РАЙОНУ ПРАВИЛ ЗАСТОСУВАННЯ ПЕСТИЦИДІВ ТА АГРОХІМІКАТІВ
- РОЗПОЧАТО СПІВПРАЦЮ З СОМР У ПИТАННІ СТВОРЕННЯ МОЛОДІЖНОЇ РАДИ ПРИ ЛИПОВОДОЛИНСЬКІЙ СЕЛИЩНІЙ РАДІ
- ВОРОГ ПРОДОВЖУЄ «ПРОПАГАНДУ СТРАХУ» СЕРЕД МЕШКАНЦІВ СУМЩИНИ
- ЛИПОВОДОЛИНЩИНА ДОЛУЧИЛИСЯ ДО ДОБРОЧИННОЇ АКЦІЇ «ДОПОМОЖЕМО ХАРКІВ’ЯНАМ СВІТЛОМ – ЗБЕРЕМО ГУМАНІТАРНИЙ ВАНТАЖ»
- 51 СЕСІЯ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ: ПРИЙНЯТО РЯД РІШЕНЬ ЩОДО ПІДТРИМКИ ВІЙСЬКОВИХ ЧАСТИН
- МІНІСТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ ВІКТОР ЛЯШКО ВІДВІДАВ ЛИПОВОДОЛИНСЬКУ ГРОМАДУ
- СПІВПРАЦЯ З БФ "ПРАВО НА ЗАХИСТ" ПРОДОВЖУЄТЬСЯ
- ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМА ДОПОМОГИ ВРЯТОВАНИМ — БЕЗПЕЧНО, КОНФІДЕНЦІЙНО, БЕЗОПЛАТНО
- ВСІ ВЦІЛІЛІ ЕЛЕКТРОСТАНЦІЇ ПРАЦЮЮТЬ НА МАКСИМУМІ, ТРЕБА ЕКОНОМИТИ ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЮ, – "УКРЕНЕРГО"
- ДОЛУЧАЙСЯ ДО СВОГО ВІЙСЬКА, ЩОБ НЕ ВОЮВАТИ В ЧУЖОМУ
- ВІДЕО З КОМЕНТАРЕМ НАЧАЛЬНИКА СУМСЬКОЇ МВА ДРОЗДЕНКА ЩОДО СИТУАЦІЇ В СУМАХ ТА НАСТУПУ НА СУМИ
- ІДЕНТИФІКАЦІЯ ТВАРИН – ВИМОГА СЬОГОДЕННЯ
- ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ ДИТИНИ
- ВІДБУЛОСЯ ЗАСІДАННЯ КОНГРЕСУ РЕГІОНАЛЬНИХ ВЛАД ПРИ ПРЕЗИДЕНТОВІ УКРАЇНИ
- ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ ПРИЙНЯЛА ПРОЕКТ ЗАКОНУ № 10449
- ПРИЄДНУЙСЯ ДО ТИХ, ХТО ТВОРИТЬ ІСТОРІЮ ВЖЕ СЬОГОДНІ
- ІСТОРІЯ 27-РІЧНОГО КОСТЯНТИНА ГАЛАНА
- Картка громади
- Контакти
-
Оголошення
-
Служба зайнятості інформує
- Які послуги служби зайнятості можна отримати онлайн?
- «ЗРОБЛЕНО В УКРАЇНІ»: СТАРТУВАЛА ОНОВЛЕНА ПРОГРАМА КОМПЕНСАЦІЇ ВАРТОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ C/Г ТЕХНІКИ ТА ОБЛАДНАННЯ
- УВАГА, ПІДПРИЄМЦІ СУМЩИНИ!
- ПОСЛУГИ ДЛЯ ВПО ВІД СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ
- 5 КРОКІВ ДЛЯ УСПІШНОГО ПОЧАТКУ АБО РОЗВИТКУ ВЛАСНОЇ СПРАВИ
- Служба зайнятості – особам з інвалідністю
- АКТИВНІ ПРОГРАМИ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ - РОБОТОДАВЦЯМ
- Служба зайнятості Сумщини з початку року працевлаштувала понад 4000 шукачів роботи
- На Сумщині безробітні чергуватимуть в укриттях
- Оновлено порядок реєстрації та перереєстрації безробітних
- На Сумщині з початку року понад 200 осіб отримали ваучери на навчання
- Серед загальної кількості зареєстрованих у службі зайнятості Сумщини безробітних лідерство утримують жінки
- Сумський центр професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості: 12 років на службі людям
- Чим жив ринок праці Сумщини у першому кварталі поточного року
- 183 ВПО працевлаштовано на підприємства Сумщини з початку повномасштабного вторгнення
- На Сумщині на одне вільне робоче місце претендує 11 безробітних
- Ринок праці Сумської області
- На які зарплати сьогодні роботодавець Сумщини запрошує працівників?
- Гроші на бізнес: першого лютого стартувала програма “єРобота”
- ДО УВАГИ РОБОТОДАВЦІВ: НОВИЙ ПОРЯДОК КОМПЕНСАЦІЙ ЗА ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ БЕЗРОБІТНИХ
-
Податкова інформує
- ДОВІДКА ПРО ВІДСУТНІСТЬ ЗАБОРГОВАНОСТІ: НЮАНСИ ОТРИМАННЯ
- У РАЗІ НАЯВНОСТІ У ПЛАТНИКА ПОДАТКОВОГО БОРГУ КОНТРОЛЮЮЧІ ОРГАНИ ЗОБОВ'ЯЗАНІ ЗАРАХУВАТИ КОШТИ, ЩО СПЛАЧУЄ ТАКИЙ ПЛАТНИК ПОДАТКІВ, В РАХУНОК ПОГАШЕННЯ ПОДАТКОВОГО БОРГУ ЗГІДНО З ЧЕРГОВІСТЮ ЙОГО ВИНИКНЕННЯ НЕЗАЛЕЖНО ВІД НАПРЯМУ СПЛАТИ
- ПРО ПОРЯДОК СТЯГНЕННЯ БОРГУ З ЄДИНОГО ВНЕСКУ
- БУТИ ОБІЗНАНИМ ПЛАТНИКОМ ПОДАТКІВ ТА ВОЛОДІТИ ІНФОРМАЦІЄЮ ЩОДО МОЖЛИВИХ КАНАЛІВ КОМУНІКАЦІЇ З ПОДАТКІВЦЯМИ НА МІСЦЯХ Є КРИТИЧНО ВАЖЛИВИМ, ОСОБЛИВО В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ
- ЗМІНИ ДО РОЗРАХУНКУ ЧАСТКИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ТОВАРОВИРОБНИЦТВА
- ЗАБУДЬ ПРО ЧЕРГИ! У ЦЕНТРАХ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЛАТНИКІВ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПРАЦЮЄ ЕЛЕКТРОННА СИСТЕМА ЗАПИСУ
- З 1 жовтня 2023 року поновлено дію законодавства щодо застосування штрафних (фінансових) санкцій уразі невикористання відповідних засобів контролю
- Про обов’язковість застосування реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій
- Використання РРО/ПРРО сприяє створенню рівних та цивілізованих умов ведення бізнесу
- Головна умова дотримання законодавства у сфері застосування РРО/ПРРО – офіційно проведена реєстрація
- Де отримати інформаційно-довідкові послуги з питань реєстрації та застосування РРО/ПРРО?
- Відповідальніcть за порушення вимог щодо застосування РРО/ПРРО
- Застосування ПРРО: проведення розрахунків
- Щодо заповнення форм ПРРО
- Реєструємо касира для роботи з ПРРО
- Чи можливо в ПРРО редагувати ціни?
- Реєстрація ПРРО: послідовність дій
- Застосування РРО/ПРРО підвищує ефективність контролю за дотриманням законодавства у сфері захисту прав споживачів
- Нагадуємо порядок реєстрації ПРРО
- Нагадуємо основні законодавчі вимоги та правила щодо реєстраторів розрахункових операцій
-
Правова допомога
- ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПРАВОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ, КОНСУЛЬТАЦІЙ І РОЗ’ЯСНЕНЬ З ПРАВОВИХ ПИТАНЬ ГРОМАДЯНИ МОЖУТЬ ЗВЕРТАТИСЯ ТЕЛЕФОНОМ ДО КОНТАКТ-ЦЕНТРУ СИСТЕМИ БПД
- ВМІННЯ КЕРУВАТИ СВОЇМИ ЕМОЦІЯМИ
- СИСТЕМА БЕЗОПЛАТНОЇ ПРАВНИЧОЇ ДОПОМОГИ ВИПУСТИЛА ЗБІРКУ З ПРИКЛАДАМИ ДОПОМОГИ ЛЮДЯМ З ІНВАЛІДНІСТЮ
- УСПІШНА ПРАКТИКА: ЗАВДЯКИ ОБМЕЖУВАЛЬНОМУ ПРИПИСУ ЖІНКА ЗАХИСТИЛАСЬ ВІД ПСИХОЛОГІЧНОГО НАСИЛЬСТВА З БОКУ ЧОЛОВІКА
- 9,5 ТИСЯЧ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ ОТРИМАЛИ ВТОРИННУ ПРАВНИЧУ ДОПОМОГУ У 2023 РОЦІ
- ЮРИДИЧНА ДОПОМОГА РОДИНАМ ПОЛОНЕНИХ ТА ЗНИКЛИХ БЕЗВІСТИ: ЯК І ДЕ ОТРИМАТИ БЕЗОПЛАТНО
- З ТРАВНЯ 2024 РОКУ ДЛЯ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ І ЧЛЕНІВ ЇХ СІМЕЙ ПЛАНУЄТЬСЯ СПРОЩЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ПРИЗНАЧЕННЯ ПІЛЬГ НА ОПЛАТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
- КРУГЛИЙ СТІЛ ОРГАНІЗАЦІЙ - СОЦІАЛЬНИХ ПАРТНЕРІВ
- Постраждалі від домашнього насильства можуть отримати безоплатно послуги юриста чи адвоката: куди звертатися
- У Яснопільщині говорили про безоплатну правничу допомогу
- ЗНЯТТЯ З РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ БЕЗ ЗГОДИ ОСОБИ СТАЛО МОЖЛИВИМ В ПОЗАСУДОВОМУ ПОРЯДКУ
- Здійснено виїзний прийом громадян у с. Московське
- Правопросвітницька робота Липоводолинського бюро правової допомоги
- ДЛЯ ЖИТЕЛІВ СЕЛА БЕРЕСТІВКА ПРОВЕДЕНО ПРАВОПРОСВІТНИЦЬКИЙ ЗАХІД
- #ПравоваДопомога
- СВІДОК У КРИМІНАЛЬНОМУ ПРОВАДЖЕННІ
- Сексуальне насильство, пов'язане з конфліктом — це не тільки зґвалтування: роз’яснення від системи безоплатної правової допомоги
- СЕКСУАЛЬНЕ НАСИЛЬСТВО, ПОВ'ЯЗАНЕ З КОНФЛІКТОМ — ЦЕ НЕ ТІЛЬКИ ЗҐВАЛТУВАННЯ: РОЗ’ЯСНЕННЯ ВІД СИСТЕМИ БЕЗОПЛАТНОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ
- Пілотний проєкт «Програма відновлення для неповнолітніх, які є підозрюваними у вчиненні кримінального правопорушення»: умови застосування
- ЛИПОВОДОЛИНСЬКИМ БЮРО ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ ПРОВЕДЕНО ПРАВОПРОСВІТНИЦЬКИЙ ЗАХІД ДЛЯ ДРІБНИХ ЗЕМЛЕВЛАСНИКІВ ГРОМАДИ
-
Центр пробації
- СПІВПРАЦЯ В РАМКАХ ДІЇ ПЕНІТЕНЦІАРНОЇ ПРОБАЦІЇ
- ДЛЯ ОСІБ, ЗВІЛЬНЕНИХ ВІД ВІДБУВАННЯ ПОКАРАННЯ З ВИПРОБУВАННЯМ ПРОВЕДЕНО ВИХОВНИЙ ЗАХІД
- ПРОБАЦІЯ З ГРОМАДОЮ, В ГРОМАДІ, ДЛЯ ГРОМАДИ
- НА ШЛЯХУ СВОБОДИ ТА НЕЗАЛЕЖНОСТІ
- По переду новорічні свята
- ПРОВЕДЕННЯ СПІЛЬНОЇ РОБОТИ
- Робоча зустріч з представниками сектору поліції щодо розшуку засуджених
- ХОЧЕШ, ЩОБ ТЕБЕ ПОВАЖАЛИ – ПОВАЖАЙ ІНШИХ
- ДО КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ ВВЕДУТЬ НОВИЙ ВИД ПОКАРАННЯ: КОЛИ ЙОГО БУДУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ
- ЗІ СВЯТОМ!
- НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ ОСОБАМ, ЯКІ ВІДБУВАЮТЬ ПОКАРАННЯ У ВИДІ ОБМЕЖЕННЯ АБО ПОЗБАВЛЕННЯ ВОЛІ НА ПЕВНИЙ СТРОК ТА ГОТУЮТЬСЯ ДО ЗВІЛЬНЕННЯ
- РОБОЧА ЗУСТРІЧ ЗІ СЛУЖБОЮ ПРОБАЦІЇ
- У ЛИПОВОДОЛИНСЬКІЙ СЕЛИЩНІЙ РАДІ ОБГОВОРИЛИ ПИТАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ
- ШЛЯХ ВСТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВНОСТІ
- ДОСЯГНЕННЯ ПОЗИТИВНИХ ЗМІН У ПОВЕДІНЦІ ЧЕРЕЗ РОЗВИТОК НЕНАСИЛЬНИЦЬКИХ ПОВЕДІНКОВИХ МОДЕЛЕЙ
- ПОДОЛАННЯ ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА
- ПРОБАЦІЙНІ ПРОГРАМИ ДЛЯ ЗАСУДЖЕНИХ, ЗВІЛЬНЕНИХ ВІД ПОКАРАННЯ З ВИПРОБУВАННЯМ
- ЯК УКРАЇНА ОТРИМАЛА КОНСТИТУЦІЮ
- ДОПОМОГА ВІД ПРОБАЦІОНЕРІВ ЛИПОВОДОЛИНЩИНИ ЖИТЕЛЯМ ПОСТРАЖДАЛИХ РАЙОНІВ ХЕРСОНЩИНИ
- ДОСУДОВА ДОПОВІДЬ – твоя можливість розповісти суду свою історію
-
Пенсійний Фонд України
- РОБОЧЕ МІСЦЕ ПРАЦІВНИКА НА ВИРОБНИЦТВІ МАЄ БУТИ БЕЗПЕЧНИМ
- ПАМ'ЯТКА СТРАХУВАЛЬНИКУ
- РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ РОБОТОДАВЦІВ ЩОДО БЕЗПЕКИ ТА ЗДОРОВ‘Я НА РОБОТІ ПРАЦІВНИКІВ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА В УМОВАХ ВОЄННИХ (БОЙОВИХ) ДІЙ
- СТРЕС – ЦЕ ВИКЛИК НЕ ЛИШЕ ПРАЦІВНИКУ
- ФССУ ПРОФІНАНСУВАВ ПОНАД 15 МІЛЬЙОНІВ ГРИВЕНЬ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОТЕРПІЛИХ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНИМИ ПОСЛУГАМИ
- ПЕРЕВІРКИ ОБҐРУНТОВАНОСТІ ВИДАЧІ ЛІКАРНЯНИХ ЗДІЙСНЮВАТИМЕ ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ
- КІЛЬКІСТЬ НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ У 2022 РОЦІ ЗМЕНШИЛАСЬ У 2,5 РАЗА
- ФССУ ПРАЦЮЄ НАД ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ ПОТЕРПІЛИХ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНИМИ ПОСЛУГАМИ ПІСЛЯ СВОГО ПРИПИНЕННЯ
- КІЛЬКІСТЬ ПРОФЗАХВОРЮВАНЬ У 2022 РОЦІ ЗМЕНШИЛАСЯ НА 15,6%
- СЕРЕДНІЙ РОЗМІР ДЕКРЕТНИХ ДОПОМОГ НА СУМЩИНІ ЗРІС НА 14%
- КАПІТАЛІЗАЦІЯ ПЛАТЕЖІВ ПО ЗОБОВ’ЯЗАННЯМ ПЕРЕД ПОТЕРПІЛИМИ НА ВИРОБНИЦТВІ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ
- 43 УКРАЇНЦІ ЗАГИНУЛИ НА РОБОТІ ВНАСЛІДОК СП’ЯНІННЯ
- ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ ЗАВЕРШИВ ПЕРЕДАЧУ СПРАВ ПОТЕРПІЛИХ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ
- НА СУМЩИНІ ДОПОМОГА ЗА ДЕНЬ ЛІКАРНЯНОГО ЗРОСЛА НА ПОНАД 75 ГРИВЕНЬ ЗА ДВА РОКИ
- ЧИ ОПЛАТЯТЬ ЗАЯВИ-РОЗРАХУНКИ, ЯКІ ФССУ ПРИЙНЯВ, АЛЕ НЕ ВСТИГ ПРОФІНАНСУВАТИ ДО 01 СІЧНЯ?
- ДЛЯ ПОТЕРПІЛИХ НА СУМЩИНІ ЗА КОШТИ ФССУ ОПЛАЧЕНО ПОНАД ОДНУ ТИСЯЧУ ЗАСОБІВ РЕАБІЛІТАЦІЇ, ПОСЛУГ ПРОТЕЗУВАННЯ, ЛІКІВ, КОЛЯСОК ТОЩО
- КУДИ РОБОТОДАВЦЯМ ПОДАВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВИПЛАТУ КОШТІВ ЗА ЛІКАРНЯНИМИ?
- ПОНАД 60 ТИСЯЧ ПРАЦІВНИКІВ СУМЩИНИ ОТРИМАЛИ ДОПОМОГИ ВІД ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ
- ЗАХОДИ ПО ЗАПОБІГАННЮ ВИРОБНИЧОМУ ТРАВМАТИЗМУ ВЗИМКУ
- НА СУМЩИНІ ПОТЕРПІЛИМ НА ВИРОБНИЦТВІ СПРЯМОВАНО ПОНАД 17,4 МЛН ГРН ЩОМІСЯЧНИХ СТРАХОВИХ ВИПЛАТ У СІЧНІ
- ЧИ Є КОМПЛЕКСНИЙ ДОКУМЕНТ, ПРОГРАМА ЩОДО ЗАЛУЧЕННЯ ГРОМАДЯН ДО ПРОЦЕСІВ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ? ЯКЕ БАЧЕННЯ ТА СПОДІВАННЯ ДЕРЖАВИ ЩОДО ЦЬОГО ПИТАННЯ.
- НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЗАЛУЧЕННЯ/УЧАСТІ ГРОМАДЯН. НАЦІОНАЛЬНЕ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ
- НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЗАЛУЧЕННЯ ГРОМАДЯН. МІЖНАРОДНІ НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ
- ЩО ТАКЕ «УЧАСТЬ ГРОМАДСЬКОСТІ», «ЗАЛУЧЕННЯ ГРОМАДСЬКОСТІ», РІВНІ ТА НАВІЩО ЦЕ ПОТРІБНО?
- ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОЧАТОК РОБОТИ НАД ПРОЄКТОМ МІСЦЕВОГО ПЛАНУ УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
- ВЕТЕРАНІВ, ВЕТЕРАНОК ТА ЧЛЕНІВ ЇХНІХ РОДИН ЗАПРОШУЮТЬ ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ПРОГРАМІ З НАВЧАННЯ ТА ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ «РАЗОМ»
- ДО УВАГИ ГОСПОДАРЮЮЧИХ СУБ’ЄКТІВ!
- ІНТЕРНЕТ ДО БІЗНЕСУ ДОВЕДЕ: 10 КРОКІВ ДО ПРОДАЖІВ ОНЛАЙН
- ПОВІДОМЛЕННЯ ІНІЦІАТИВНОЇ ГРУПИ З ПІДГОТОВКИ УСТАНОВЧИХ ЗБОРІВ МОЛОДІЖНОЇ РАДИ ПРИ ЛИПОВОДОЛИНСЬКІЙ СЕЛИЩНІЙ РАДІ
- ЗАПРОШУЄМО МОЛОДЬ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ ГРОМАДИ ДОЛУЧИТИСЯ ДО ОПИТУВАННЯ!!!
- УВАГА: ВІДКРИТО НОВИЙ МАРШРУТ ПЕРЕВЕЗЕННЯ ГРОМАДЯН
- ОНЛАЙН-ОПИТУВАННЯ РОБОТОДАВЦІВ ГРОМАДИ
- ЗБІР ДАНИХ НА ПРОГРАМУ УВКБ ООН ДЛЯ ВИПЛАТИ ГРОШОВОЇ ДОПОМОГИ
- ПРИЄДНУЙСЯ ДО ЛЕГЕНДИ: 95-А ОДШБ ОГОЛОСИЛА НАБІР ДОБРОВОЛЬЦІВ
- ДО УВАГИ ПРЕДСТАВНИКІВ МІСЦЕВОГО БІЗНЕСУ! РОЗПОЧАЛОСЯ ОПИТУВАННЯ СПРЯМОВАНЕ НА ЗБІР ДАНИХ ПРО ВПЛИВ РЕГУЛЯТОРНОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА БІЗНЕС
- ОПИТУВАННЯ БАТЬКІВ ДІТЕЙ, ПОСТРАЖДАЛИХ ВНАСЛІДОК АГРЕСІЇ РФ
- УКРАЇНСЬКИЙ ВЕТЕРАНСЬКИЙ ФОНД ЗАПРОШУЄ ВЗЯТИ УЧАСТЬ В ОНЛАЙН-ОПИТУВАННІ
- БФ «ПРАВО НА ЗАХИСТ» ІНФОРМУЄ!!!
- НОВИЙ ПРОЄКТ ГУМАНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ БУДЕ РЕАЛІЗОВАНО НА ТЕРИТОРІЇ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
- ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ ПРО МЕДИЧНИЙ ОГЛЯД
-
Служба зайнятості інформує
-
ІНВЕСТОРУ
- СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ
-
ПЕРЕЛІК АКТУАЛЬНИХ ГРАНТОВИХ ПРОГРАМ
- ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА СІЛЬГОСП - ТОВАРОВИРОБНИКІВ
- ПІДТРИМКА АГРАРІЇВ СУМЩИНИ У 2024 РОЦІ
- ВІДБУДЕТЬСЯ ВЕБІНАР НА ТЕМУ «ГРАНТИ ДЛЯ БІЗНЕСУ. ПІДТРИМКА ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ»
- ВЕТЕРАНИ ТА ЇХНІ РОДИНИ МОЖУТЬ ОТРИМАТИ 1,5 МЛН ГРН ГРИВЕНЬ НА ВІДКРИТТЯ ТА РОЗВИТОК БІЗНЕСУ
- ЗАПУЩЕНО КАТАЛОГ З ІНСТРУМЕНТАМИ ТА ПРАКТИЧНИМИ ПОРАДАМИ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ЕКСПОРТЕРІВ
- У 2024 РОЦІ УРЯД ІНІЦІЮЄ НИЗКУ ПРОГРАМ З ПІДТРИМКИ АГРАРНОГО СЕКТОРУ
- ДЕРЖАВНІ ПРОГРАМИ ТА ГРАНТИ
- ГРАНТИ ДЛЯ ПІДТРИМКИ СЕРЕДНІХ ТА ВЕЛИКИХ ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВ
- ДЕРЖПІДТРИМКА АГРАРІЇВ – 2024
- Добірка конкурсів та грантових можливостей
- ДЕРЖАВНИЙ АГРАРНИЙ РЕЄСТР
- ДО УВАГИ ПРЕДСТАВНИКІВ МАЛО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ! НА СУМЩИНІ СТАРТУЄ ГРАНТОВА ПРОГРАМА ПІДТРИМКИ МАЛОГО ТА МІКРОБІЗНЕСУ
- Конкурс міні-грантів на дослідницькі проєкти в громадах
- CIPE надасть гранти для асоціацій та організацій підтримки жіночого підприємництва
- МІКРОГРАНТИ ВІД Helvetas Swiss Intercooperation
- КОНКУРС "CIPE"
- НАДАННЯ ВАУЧЕРІВ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ЗДОРОВ’Я СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ТВАРИН
- ГРАНТИ 4000, 10000 ТА 25000 ЄВРО ДЛЯ БІЗНЕСУ ВІД «EU4BUSINESS: ВІДНОВЛЕННЯ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТА ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ МСП»
- Бізнес-можливості для підприємців
- ГРАНТИ ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНІВ З ПРОДАЖУ ПРАВА ОРЕНДИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК В БЕРЕЗНІ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНІВ З ПРОДАЖУ ПРАВА ОРЕНДИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК В СІЧНІ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНІВ З ПРОДАЖУ ПРАВА ОРЕНДИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК
- Земельна ділянка, яка пропонується для реалізації інвестиційних проектів
- Наші Герої, які загинули за Україну
-
Попередження надзвичайних ситуацій
- ПУНКТИ НЕЗЛАМНОСТІ
- ПУНКТИ ОБІГРІВУ
- УКРИТТЯ
- ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ ЖИТЕЛІВ ОБЛАСТІ, ЯК ДІЯТИ У ЕКСТРЕМАЛЬНИХ І НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ
- !!!УВАГА!!! НАДЗВИЧАЙНА ПОЖЕЖНА НЕБЕЗПЕКА!
- ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ПОЖЕЖНУ НЕБЕЗПЕКУ!!!
- ЯК ДІЯТИ, ЯКЩО ВНАСЛІДОК ОБСТРІЛУ ОПИНИЛАСЯ ПІД ЗАВАЛОМ
- ПАМ’ЯТКА ПРО ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ІЗ ВИЯВЛЕНИМИ ПІДОЗРІЛИМИ ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНИМИ ПРЕДМЕТАМИ
- ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ, ЗАКЛИКАЄМО ВАС БУТИ ОБЕРЕЖНИМИ З ВОГНЕМ В ПРИРОДНИХ ЕКОСИСТЕМАХ!
- БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ З ВОГНЕМ, НЕ ВИПАЛЮЙТЕ КВІТУЧУ ЗЕМЛЮ СУМЩИНИ!!!
- МІННА НЕБЕЗПЕКА: ВІДПОВІДІ НА 5 ЖИТТЄВО ВАЖЛИВИХ ПИТАНЬ
- ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО НЕБЕЗПЕЧНЕ ГІДРОЛОГІЧНЕ ЯВИЩЕ
- УВАГА!!!
- В УКРАЇНІ ЗРОСТАЄ КІЛЬКІСТЬ ВИПАДКІВ ОТРУЄННЯ ЛЮДЕЙ ЧАДНИМ ГАЗОМ І ПРОДУКТАМИ ГОРІННЯ.
- 18.01.2024: ПОГІРШЕННЯ ПОГОДИ
- ВАЖЛИВО!
- ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО НЕБЕЗПЕЧНІ МЕТЕОРОЛОГІЧНІ ЯВИЩА 11.01.2024
- ДО УКРАЇНИ ЙДЕ СУТТЄВЕ ПОХОЛОДАННЯ, У ДЕЯКИХ РЕГІОНАХ НАЙБЛИЖЧИМИ ДНЯМИ ТЕМПЕРАТУРА ПОВІТРЯ СЯГАТИМЕ ДО -25°С
- БЕЗПЕЧНОГО НОВОГО РОКУ!
- КРИГА: РОЗВАГА ЧИ НЕБЕЗПЕКА
- ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ ГРОМАДИ! ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ!
- 14.12.2023: Попередження про погіршення погодних умов!
- Попередження про небезпечні метеорологічні явища в Україні
- Керівництво
- Депутати Ради
- Селищна рада
-
Сесія селищної ради
-
Рішення сесій
- 2024
-
2023
- 46 сесія 8 скликання від 21 грудня 2023 року
- 45 сесія 8 скликання від 12 грудня 2023 року
- 44 сесія 8 скликання від 28 листопада 2023 року
- 43 сесія 8 скликання від 22 листопада 2023 року
- 42 сесія 8 скликання від 10 листопада 2023 року
- 41 сесія 8 скликання від 19 жовтня 2023 року
- 40 сесія 8 скликання від 05 жовтня 2023 року
- 39 сесія 8 скликання від 21 вересня 2023 року
- 38 сесія 8 скликання від 05 вересня 2023 року
- 37 сесія 8 скликання від 22 серпня 2023 року
- 36 сесія 8 скликання від 09 серпня 2023 року
- 35 сесія 8 скликання від 11 липня 2023 року
- 34 сесія 8 скликання від 27 червня 2023 року
- 33 сесія 8 скликання від 08 червня 2023 року
- 32 сесія 8 скликання від 11 травня 2023 року
- 31 сесія 8 скликання від 20 квітня 2023 року
- 30 сесія 8 скликання від 24 березня 2023 року
- 29 сесія 8 скликання від 08 березня 2023 року
- 28 сесія 8 скликання від 02 березня 2023 року
- 27 сесія 8 скликання від 16 лютого 2023 року
-
2022
- 23 cесія 8 скликання від 22 грудня 2022 року
- 22 сесія 8 скликання від 14 грудня 2022 року
- 21 сесія 8 скликання від 06 грудня 2022 року
- 20 сесія 8 скликання від 29 листопада 2022 року
- 19 cесія 8 скликання від 24 листопада 2022 року
- 18 сесія 8 скликання 17 листопада 2022 року
- 17 сесія 8 скликання від 10 листопада 2022 року
- 16 сесія 8 скликання від 25 жовтня 2022 року
- 15 сесія 8 скликання від 06 жовтня 2022 року
- 14 сесія 8 скликання від 22 вересня 2022 року
- 13 сесія 8 скликання від 01 вересня 2022 року
- 12 сесія 8 скликання від 26 серпня 2022 року
- 11 сесія 8 скликання від 12 липня 2022 року
- 10 сесія 8 скликання від 09 червня 2022 року
- 9 сесія 8 скликання від 21 квітня 2022 року
- 8 сесія 8 скликання від 24 лютого 2022 року
- 7 сесія 8 скликання від 15 лютого 2022 року
- 6 сесія 8 скликання від 21 січня 2022 року
-
Проєкти рішень
-
2024
- ПРОЄКТИ РІШЕНЬ П'ЯТДЕСЯТ ПЕРШОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ VIII СКЛИКАННЯ
- ПРОЄКТИ РІШЕНЬ П'ЯТДЕСЯТОЇ ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ VIII СКЛИКАННЯ
- ПРОЄКТИ РІШЕНЬ СОРОК ДЕВ'ЯТОЇ ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ VIII СКЛИКАННЯ
- ПРОЄКТИ РІШЕНЬ СОРОК ВОСЬМОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ VIII СКЛИКАННЯ
- ПРОЄКТИ РІШЕНЬ СОРОК СЬОМОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ VIII СКЛИКАННЯ
-
2023
- НА ЗАСІДАННЯ 46 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 45 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 44 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 43 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 42 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 41 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 40 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 39 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 38 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 37 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 36 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 35 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 34 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 33 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 32 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 31 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 30 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 29 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 28 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 27 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
-
2024
-
Результати голосувань
- 2024
-
2023
- 46 сесія 8 скликання від 21 грудня 2023 року
- 45 сесія 8 скликання від 12 грудня 2023 року
- 44 сесія 8 скликання від 28 листопада 2023 року
- 43 сесія 8 скликання від 22 листопада 2023 року
- 42 сесія 8 скликання від 10 листопада 2023 року
- 41 сесія 8 скликання від 19 жовтня 2023 року
- 40 сесія 8 скликання від 05 жовтня 2023 року
- 39 сесія 8 скликання від 21 вересня 2023 року
- 38 сесія 8 скликання від 05 вересня 2023 року
- 37 сесія 8 скликання від 22 серпня 2023 року
- 36 сесія 8 скликання від 09 серпня 2023 року
- 35 сесія 8 скликання від 11 липня 2023 року
- 34 сесія 8 скликання від 27 червня 2023 року
- 33 сесія 8 скликання від 08 червня 2023 року
- 32 сесія 8 скликання від 11 травня 2023 року
- 31 сесія 8 скликання від 20 квітня 2023 року
- 30 сесія 8 скликання від 24 березня 2023 року
- 29 сесія 8 скликання від 08 березня 2023 року
- 28 сесія 8 скликання від 02 березня 2023 року
- 27 сесія 8 скликання від 16 лютого 2023 року
-
Рішення сесій
- Розпорядження селищного голови
-
Виконавчий комітет
- Проєкти рішень виконавчого комітету
-
Рішення виконавчого комітету
- 2024
-
2023
- Рішення від 25 грудня 2023 року
- Рішення від 19 грудня 2023 року
- Рішення від 12 грудня 2023 року
- Рішення від 07 грудня 2023 року
- Рішення від 29 листопада 2023 року
- Рішення від 14 листопада 2023 року
- Рішення від 07 листопада 2023 року
- Рішення від 25 жовтня 2023 року
- Рішення від 10 жовтня 2023 року
- Рішення від 27 вересня 2023 року
- Рішення від 18 вересня 2023 року
- Рішення від 13 вересня 2023 року
- Рішення від 30 серпня 2023 року
- Рішення від 22 серпня 2023 року
- Рішення від 11 серпня 2023 року
- Рішення від 26 липня 2023 року
- Рішення від 07 липня 2023 року
- Рішення від 30 червня 2023 року
- Рішення від 23 червня 2023 року
- Рішення від 14 червня 2023 року
-
2022
- Рішення від 28 грудня 2022 року
- Рішення від 21 грудня 2022 року
- Рішення від 09 грудня 2022 року
- Рішення від 30 листопада 2022 року
- Рішення від 21 листопада 2022 року
- Рішення від 09 листопада 2022 року
- Рішення від 27 жовтня 2022 року
- Рішення від 17 жовтня 2022 року
- Рішення від 12 жовтня 2022 року
- Рішення від 07 жовтня 2022 року
- Рішення від 04 жовтня 2022 року
- Рішення від 28 вересня 2022 року
- Рішення від 21 вересня 2022 року
- Рішення від 14 вересня 2022 року
- Рішення від 31 серпня 2022 року
- Рішення від 10 серпня 2022 року
- Рішення від 29 липня 2022 року
- Рішення від 15 липня 2022 року
- Рішення від 11 липня 2022 року
- Рішення від 07 липня 2022 року
- План роботи
-
Виконавчі органи
- Апарат ради
- Відділ освіти, молоді та спорту
- Відділ культури та туризму
- Відділ фінансів
-
Відділ соціального захисту населення
- Особам з інвалідністю
- Доступність будівель для осіб з інвалідністю
- Квартирний облік
- АНКЕТУВАННЯ ДЛЯ НАДАВАЧІВ ТА ОТРИМУВАЧІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ
- ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПОСТРАЖДАЛОГО ЦИВІЛЬНОГО НАСЕЛЕННЯ НА ВИПАДОК ВИНИКНЕННЯ ПОТРЕБИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ
- ПАМ’ЯТКА ДЛЯ ОСІБ, ПОСТРАЖДАЛИХ ВІД ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ
- ДО ВІДОМА ОСІБ ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ З ЧИСЛА ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ
- РОЗМІРИ ДЕРЖАВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ НА 2023 РІК
- ДО УВАГИ КЕРІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ
- РОЗМІРИ ДЕЯКИХ ВИДІВ ДЕРЖАВНИХ ДОПОМОГ У 2022 РОЦІ
- ЗВІТИ ПРО ПРОВЕДЕННЯ БЕЗВИЇЗНОГО (ДИСТАНЦІЙНОГО) МОНІТОРИНГУ
- Відділ з питань надзвичайних ситуацій та мобілізаційної роботи
- Відділ "Центр надання адміністративних послуг"
- Відділ архітектури та житлово - комунального господарства
- Відділ земельних відносин
- Відділ економічного розвитку
- Відділ "Служба у справах дітей"
-
Комунальні підприємства, установи та заклади
- КП «Московське»
- КП "ЖКГ "Липоводолинське"
- КП ГВП "Комунпослуга"
- КП "Теплокомуненерго"
- КНП "Липоводолинський центр первинної медико - санітарної допомоги"
- КНП "Липоводолинська лікарня"
-
КУ «Центр надання соціальних послуг»
- Фінансова звітність, фінансові показники виконання фінансових планів, звіти про виконання фінансових планів
- Дані про споживання комунальних послуг
- З НАГОДИ МІЖНАРОДНОГО ДНЯ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ
- ПОСЛУГАМИ ПЕРУКАРЯ ТА ШВАЧКИ СКОРИСТАЛИСЯ ЖИТЕЛІ БЕРЕСТІВСЬКОГО СТАРОСТИНСЬКОГО ОКРУГУ
- ПРАЦІВНИКИ КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ЦЕНТ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ» ПРИЙНЯЛИ УЧАСТЬ У ТРЕНІНГУ
- ВІДДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ КУ «ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІЛЬНИХ ПОСЛУГ» РОЗПОЧАЛО СВОЮ РОБОТУ
- Молодіжна рада
-
Публічні закупівлі
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
-
Програми розвитку
-
2024
- Програма «Молода генерація Липоводолинщини на 2024-2027 роки»
- Програма реформування системи шкільного харчування на період до 2027 року в закладах загальної середньої освіти Липоводолинської селищної ради
- Програма фінансового забезпечення інших видатків, пов’язаних із діяльністю Липоводолинської селищної ради на 2024 рік
- Програма забезпечення заходів з організації територіальної оборони Липоводолинської селищної територіальної громади на 2024 рік
- Програма розвитку галузі культури Липоводолинської селищної територіальної громади на 2024
- Програма економічного і соціального розвитку Липоводолинської селищної територіальної громади на 2024 рік
- Програма розвитку та фінансової підтримки Комунального некомерційного підприємства «Липоводолинський центр первинної медико - санітарної допомоги» Липоводолинської селищної ради на 2024 рік
- Програма підтримки та розвитку комунального некомерційного підприємства «Липоводолинська лікарня» Липоводолинської селищної ради на 2024 рік
- Програма соціального захисту населення на 2024 рік
- Програма соціальної підтримки Захисників і Захисниць України, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України Липоводолинської селищної територіальної громади на 2024–2025 роки
- Комплексна програма благоустрою, фінансової підтримки та розвитку житлово-комунального господарства Липоводолинської селищної територіальної громади на 2024 рік
- Програма компенсації пільгових перевезень автомобільним транспортом на маршрутах загального користування на 2024-2025 роки
- Програма Інфекційного контролю в Комунальному некомерційному підприємстві «Липоводолинський Центр первинної медико-санітарної допомоги» Липоводолинської селищної ради на 2024 рік
- Програма сприяння розвитку безоплатної правничої допомоги населенню в Липоводолинській селищній територіальній громаді на 2023 - 2025 роки
- Програма забезпечення безпеки та стійкості критичної інфраструктури, підвищення стійкості до кризових ситуацій
- Програма підтримки військових частин, інших військових формувань і установ Збройних Сил України, залучених до забезпечення національної безпеки та оборони на 2022-2023 роки
- Цільова Програма національно-патріотичного виховання дітей та молоді Липоводолинської громади на 2022-2026 роки
- Комплексна програма «Освіта Липоводолинщини у 2022-2024 роках»
- Програма розвитку малого та середнього підприємництва в Липоводолинській селищній територіальній громаді на 2022 - 2026 роки
- Програма розвитку фізичної культури і спорту в Липоводолинській громаді на 2021-2024 роки
- 2020 - 2023
- Звіти про виконання Програм
- Програма підтримки військових частин, інших військових формувань і установ Збройних Сил України, залучених до забезпечення національної безпеки та оборони на 2022-2023 роки
-
2024
- Місцеві податки
- Бюджет
-
Архітектура, містобудування, благоустрій та ЖКГ
- КОМПЛЕКСНИЙ ПЛАН
- Генеральні плани населених пунктів
- Реєстр містобудівних умов і обмежень
- Дані про видані будівельні паспорти
- Благоустрій
- Адресний реєстр
-
Житлово-комунальне господарство
- Нормативно - правові акти
- Дані про споживання комунальних послуг (електрична енергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, холодна та гаряча вода) комунальними підприємствами, установами та організаціями
- Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт
- Дані про місцезнаходження комунальних контейнерів
- Перелік об'єктів комунальної власності
- Дані про розміщення тимчасових споруд
- Доступ до публічної інформації
- Очищення влади
-
Вакансії
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ВАКАНТНУ ПОСАДУ ДИРЕКТОРА ПАНАСІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІ СТУПЕНІВ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
- КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- УВАГА! КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАДИ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ
- КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД
-
Звернення громадян
- Графіки прийому громадян
- Графік прийому громадян депутатами
-
Телефони "гарячої лінії"
- МІНВЕТЕРАНІВ СПІЛЬНО З УКРАЇНСЬКИМ ЧЕРВОНИМ ХРЕСТОМ ВПРОВАДЖУЄ "ЄДИНУ ВЕТЕРАНСЬКУ ЛІНІЮ"
- ТЕЛЕФОН "ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ" УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
- В Урядовому контактному центрі працює спеціалізована "гаряча лінія" з питань реабілітації, протезування/ортезування та забезпечення іншими допоміжними засобами реабілітації військовослужбовців, які отримали поранення
- ДО УВАГИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ З ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ!
- 1547 – “Гаряча лінія” з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству
- Урядова гаряча лінія та гаряча лінія Уповноваженого ВР України з прав людини
- Гаряча лінія Сумського обласного контактного центру
- ПРИ СУМСЬКІЙ ОБЛАСНІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ ПРАЦЮЄ БЕЗКОШТОВНА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"
- Проект "Гаряча лінія підтримки батьків після пологів 0 800 500 313
- Нормативно - правова база
- Підсумки роботи щодо звернень громадян
- Зразки документів
- Електронне зверненя
-
Регуляторна діяльність
- Планування регуляторної діяльності
- Аналіз регуляторного впливу
- Відстеження результативності регуляторних актів
- Оприлюднення проектів регуляторних актів
-
Перелік регуляторних актів
- Реєстр діючих регуляторних актів Липоводолинської селищної ради
- Реєстр діючих регуляторних актів Липоводолинської селищної ради
- Реєстр діючих регуляторних актів Липоводолинської селищної ради
- Реєстр діючих регуляторних актів Липоводолинської селищної ради
- Реєстр діючих регуляторних актів Липоводолинської селищної ради
- Реєстр колективних договорів
-
Центр надання адміністративних послуг
- Структура ЦНАП
-
ЦНАП інформує
- Звіт про надані послуги
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА БЕРЕЗЕНЬ 2024 РОКУ
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ЛЮТИЙ 2024 РОКУ
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА СІЧЕНЬ 2024 РОКУ
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ГРУДЕНЬ 2023 РОКУ
- Розмір адміністративного збору на 2024 рік по послугах з РМП (реєстрація місця проживання)
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ЛИСТОПАД 2023 РОКУ
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ЖОВТЕНЬ 2023 РОКУ
- ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СТАВ ЧЛЕНОМ "АСОЦІАЦІЇ ЦНАП"
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ВЕРЕСЕНЬ 2023 РОКУ
- УВАГА - ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН!
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА СЕРПЕНЬ 2023 РОКУ
- ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ ГРОМАДИ!
- ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПУНКТ ПІДПРИЄМЦЯ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ІНФОРМУЄ
- “МОБІЛЬНИЙ ОФІС” ЦНАП Липоводолинської селищної ради обслуговував мешканців Панасівського старостинського округу
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ЧЕРВЕНЬ 2023 РОКУ
- “ПАСПОРТНИЙ СЕРВІС” ВІДКРИВАЄ СВОЇ ДВЕРІ ДЛЯ ЖИТЕЛІВ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ ГРОМАДИ І ПРАЦЮЄ НА ПОВНУ СИЛУ!
- “МОБІЛЬНИЙ ОФІС” ЦНАП Липоводолинської селищної ради обслуговував мешканців Калінінського старостинського округу
- НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ТРАВЕНЬ 2023 РОКУ
- ВІТАЄМО МОЛОДУ СІМ'Ю!!!
- “МОБІЛЬНИЙ ОФІС” ЦНАП ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОБСЛУГОВУВАВ МЕШКАНЦІВ БЕРЕСТІВСЬКОГО СТАРОСТИНСЬКОГО ОКРУГУ
- Перелік послуг
- Документи ЦНАП
- Законодавство
-
Консультування з громадськістю
- ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОЧАТОК РОБОТИ НАД ПРОЄКТОМ МІСЦЕВОГО ПЛАНУ УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
- ІНФОРМУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ПРО НАМІР ЗМІНИ ТАРИФІВ/ВСТАНОВЛЕННЯ ТАРИФІВ НА КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ – ПОСЛУГИ ІЗ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОВІДВЕДЕННЯ (ІЗ ОБҐРУНТУВАННЯМ ТАКОЇ НЕОБХІДНОСТІ)
- ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ РІШЕННЯ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ «ПРО РЕОРГАНІЗАЦІЮ БАЙРАЦЬКОГО ЛІЦЕЮ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ»
- ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ
- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЕКТУ ПУБЛІЧНУ ПРОПОЗИЦІЮ (ОФЕРТУ)
- ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН!
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ
- ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ДОГОВОРУ ПРО СПІВРОБІТНИЦТВО ГРОМАД
- МІНСОЦПОЛІТИКИ УКРАЇНИ ЗАПРОШУЄ ДО ПУБЛІЧНИХ КОНСУЛЬТАЦІЙ «РІВНІ ПРАВА ТА ІНКЛЮЗИВНІСТЬ»
- ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ!
- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ МІСТОБУДІВНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ СЕЛА БАЙРАК
- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЄКТУ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ ТА ЗВІТУ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ МІСТОБУДІВНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПЛАН СЕЛА БАЙРАК РОМЕНСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
- РЕЗУЛЬТАТ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ЩОДО ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ШЛЯХОМ ЛІКВІДАЦІЇ РУСАНІВСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «КАЛИНКА»
- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЄКТУ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ ТА ЗВІТУ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ МІСТОБУДІВНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПЛАН СЕЛА БАЙРАК РОМЕНСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
- РЕЗУЛЬТАТИ ГРОМАДСЬКИХ ОБГОВОРЕНЬ ЩОДО ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ШЛЯХОМ ЛІКВІДАЦІЇ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
- ПУБЛІЧНІ ГРОМАДСЬКІ ОБГОВОРЕННЯ
- Перейменування вулиць та провулків населених пунктів громади
-
Архів документів
- Проекти рішень засідань сесій
- Проекти рішень виконавчого комітету
- Розпорядження
- Структура
- Місцеві податки 2017 - 2019
- Регуляторна діяльність 2016 - 2019 роки
-
Рішення виконкому за 2015 - 2019 роки
-
2020 РІК
- Рішення від 30 грудня 2020 року
- Рішення від 22 грудня 2020 року
- Рішення від 25 листопада 2020 року
- Рішення від 16 листопада 2020 року
- Рішення від 12 листопада 2020 року
- Рішення від 09 листопада 2020 року
- Рішення від 30 жовтня 2020 року
- Рішення від 08 жовтня 2020 року
- Рішення від 29 вересня 2020 року
- Рішення від 16 вересня 2020 року
- Рішення від 03 вересня 2020 року
- Рішення від 26 серпня 2020 року
- Рішення від 23 липня 2020 року
- Рішення від 09 липня 2020 року
- Рішення від 24 червня 2020 року
- Рішення від 27 травня 2020 року
- Рішення від 13 травня 2020 року
- Рішення від 29 квітня 2020 року
- Рішення від 31 березня 2020 року
- Рішення від 18 березня 2020 року
-
2021 РІК
- Рішення від 29 грудня 2021 року
- Рішення від 20 грудня 2021 року
- Рішення від 09 грудня 2021 року
- Рішення від 24 листопада 2021 року
- Рішення від 16 листопада 2021 року
- Рішення від 29 жовтня 2021 року
- Рішення від 27 жовтня 2021 року
- Рішення від 29 вересня 2021 року
- Рішеня від 16 вересня 2021 року
- Рішення від 27 серпня 2021 року
- Рішення від 18 серпня 2021 року
- Рішення від 11 серпня 2021 року
- Рішення від 04 серпня 2021 року
- Рішення від 28 липня 2021 року
- Рішення від 30 червня 2021 року
- Рішення від 09 червня 2021 року
- Рішення від 26 травня 2021 року
- Рішення від 28 квітня 2021 року
- Рішення від 12 квітня 2021 року
- Рішення від 31 березня 2021 року
-
2020 РІК
-
Архів рішень сесій за 2015 - 2019 роки
-
2021 РІК
- Рішення від 23 грудня 2021 року
- Рішення від 10 грудня 2021 року
- Рішення від 03 грудня 2021 року
- Рішення від 26 листопада 2021 року
- Рішення від 28 жовтня 2021 року
- Рішення від 07 жовтня 2021 року
- Рішення від 16 вересня 2021 року
- Рішення від 10 серпня 2021 року
- Рішення від 01 липня 2021 року
- Рішення від 17 червня 2021 року
- Рішення від 03 червня 2021 року
- Рішення від 15 квітня 2021 року
- Рішення від 22 березня 2021 року
- Рішення від 04 березня 2021 року
- Рішення від 11 лютого 2021 року
- Рішення від 21 січня 2021 року
-
2020 РІК
- Рішення від 23 грудня 2020 року
- Рішення від 18 грудня 2020 року
- Рішення від 08 грудня 2020 року
- Рішення від 12 листопада 2020 року
- Рішення від 05 листопада 2020 року
- Рішення від 10 вересня 2020 року
- Рішення від 13 серпня 2020 року
- Рішення від 30 липня 2020 року
- Рішення від 25 червня 2020 року
- Рішення від 28 травня 2020 року
- Рішення від 15 квітня 2020 року
- Рішення від 19 лютого 2020 року
- Рішення від 28 січня 2020 року
- Рішення від 23 січня 2020 року
-
2021 РІК
-
Результати голосувань
-
2022 РІК
- 23 сесія 8 скликання від 22 грудня 2022 року
- 22 сесія 8 скликання від 14 грудня 2022 року
- 21 сесія 8 скликання від 06 грудня 2022 року
- 20 сесія 8 скликання від 29 листопада 2022 року
- 19 сесія 8 скликання від 24 листопада 2022 року
- 18 сесія 8 скликання від 17 листопада 2022 року
- 17 сесія 8 скликання від 10 листопада 2022 року
- 16 сесія 8 скликання від 25 жовтня 2022 року
- 15 сесія 8 скликання від 06 жовтня 2022 року
- 14 сесія 8 скликання від 22 вересня 2022 року
- 13 сесія 8 скликання від 01 вересня 2022 року
- 12 сесія 8 скликання від 26 серпня 2022 року
- 11 сесія 8 скликання від 12 липня 2022 року
- 10 сесія 8 скликання від 09 червня 2022 року
- 9 сесія 8 скликання від 21 квітня 2022 року
- 8 сесія 8 скликання від 24 лютого 2022 року
- 7 сесія 8 скликання від 15 лютого 2022 року
- 6 сесія 8 скликання від 21 січня 2022 року
- 2020 РІК
-
2021 РІК
- Результати голосувань на VІ засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на V засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІV засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІІ засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІ засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на І засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІІ засіданні ІV сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІ засіданні ІV сесії VIII скликання
- Результати голосувань на І засіданні ІV сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІІ засіданні ІІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІ засіданні ІІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань на І засіданні ІІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань на IV засіданні II сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІІ засіданні ІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІ засіданні ІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань на І засіданні ІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань. Сьоме скликання
-
2022 РІК
- Фотогалерея
- Народний депутат України
- Вибори