Мапа сайту - Липоводолинська громада, Сумська область, Роменський район
- Головна
-
Новини
- «МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ’Я: ЯК ПОДБАТИ ПРО СЕБЕ?»
- НА ЖАЛЬ, МАЄМО СУМНУ ЗВІСТКУ...
- ПОСЛУГИ З МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я МОЖНА ОТРИМАТИ БЕЗОПЛАТНО У СІМЕЙНОГО ЛІКАРЯ ТА ЛІКАРЯ-ПЕДІАТРА «ПЕРВИНКИ»
- ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я: ПІКЛУЄМОСЯ ПРО СЕБЕ ТА ІНШИХ!
- ЩОРІЧНО 10 ЖОВТНЯ У ВСЬОМУ СВІТІ ВІДЗНАЧАЄТЬСЯ ДЕНЬ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я
- ЗАПРОШУЄМО ВЕТЕРАНІВ ТА ВЕТЕРАНОК ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ОПИТУВАННІ УКРАЇНСЬКОГО ВЕТЕРАНСЬКОГО ФОНДУ
- 57 СЕСІЯ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ 8 СКЛИКАННЯ - СХВАЛИЛИ 52 ПИТАННЯ
- ЛИПОВОДОЛИНСЬКА ГРОМАДА ВЖЕ ПОНАД РІК ВИКОРИСТОВУЄ ЕКСКАВАТОР, ЯКИЙ ПЕРЕДАВ ПРОЄКТ USAID «ГОВЕРЛА»
- ВНУТРІШНЬОПЕРЕМІЩЕНІ ОСОБИ ОТРИМАЛИ ПРОДУКТОВІ НАБОРИ
- СПІЙМАЛИ НА ГАРЯЧОМУ: МІСЦЕВА ЖИТЕЛЬКА СПАЛЮВАЛА ТВП НА ПРИСАДИБНІЙ ДІЛЯНЦІ
- ДЕНЬ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ ЛИПОВОДОЛИНЩИНИ - 2024
- У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ ОНОВИЛИ ОБМЕЖЕННЯ НА ПРОДАЖ АЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ
- ПОДИВИМОСЬ ПРАВДІ В ОЧІ: В ЛИПОВІЙ ДОЛИНІ Є РЕЧІ, ЯКІ МОЖУТЬ СТАТИ КРАЩИМИ
- 1 ЖОВТНЯ ТАЛАНОВИТІ ЛЮДИ ПЛАНЕТИ ВІДЗНАЧАЮТЬ МІЖНАРОДНИЙ ДЕНЬ МУЗИКИ
- ПОСМЕРТНА НАГОРОДА: ДРУЖИНІ ЗАГИБЛОГО НА ДОНЕЧЧИНІ СУХОГРУНЦЯ ВРУЧИЛИ ВІДЗНАКУ
- ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ Липової Долини!
- З ДНЕМ ЗАХИСНИКІВ І ЗАХИСНИЦЬ УКРАЇНИ! ЗІ СВЯТОМ ПОКРОВИ ПРЕСВЯТОЇ БОГОРОДИЦІ! З ДНЕМ УКРАЇНСЬКОГО КОЗАЦТВА!
- ПАМ’ЯТЬ ПРО ПОДВИГ НАШИХ ЗАХИСНИКІВ ЖИТИМЕ У СЕРЦЯХ УКРАЇНЦІВ ЗАВЖДИ
- ЛИПОВОДОЛИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ВШАНУВАЛА ПАМ'ЯТЬ ЗАГИБЛИХ ЗАХИСНИКІВ І ЗАХИСНИЦЬ УКРАЇНИ
- ПРИВІТ! ВАС ВІТАЄ ЦИФРОВИЙ ОСВІТНІЙ ЦЕНТР «СПІВДІЯ ЗАРАДИ ДІТЕЙ» У ЛИПОВІЙ ДОЛИНІ
- Картка громади
- Контакти
-
Оголошення
-
Служба зайнятості інформує
- ЄДИНЕ ВІКНО ПОСЛУГ
- ОТРИМАЙТЕ НОВУ ПРОФЕСІЮ АБО ПІДВИЩУЙТЕ СВОЮ КВАЛІФІКАЦІЮ З ВАУЧЕРОМ!
- УВАГА, УКРАЇНСЬКІ ВИРОБНИКИ!
- "ЄДИНЕ ВІКНО ПОСЛУГ" ВІД ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ
- ХОЧЕШ ЗНАЙТИ РОБОТУ СВОЄЇ МРІЇ? ТОДІ ТОБІ ДО НАС!
- ОТРИМАЙТЕ ГРАНТ: НОВИЙ ОСВІТНІЙ СЕРІАЛ ДЛЯ ВЕТЕРАНІВ
- ШАНОВНІ ПІДПРИЄМЦІ ТА ВСІ, ХТО ПЛАНУЄ РОЗПОЧАТИ ВЛАСНИЙ БІЗНЕС!
- ВІДКРИТО НАБІР НА RESKILL UA!
- РОЗКРИЙТЕ СВІЙ ПОТЕНЦІАЛ З ВАУЧЕРАМИ НА НАВЧАННЯ!
- ВІДПОВІДІ НА ГОЛОВНІ ПИТАННЯ ЩОДО ПРОФНАВЧАННЯ ЗАРЕЄСТРОВАНИХ БЕЗРОБІТНИХ
- ШУКАЄТЕ РОБОТУ? ЗАВІТАЙТЕ ДО "ЕЛЕКТРОННОГО КАБІНЕТУ ШУКАЧА РОБОТИ"!
- ЗАЛУЧІТЬ ДО $ 150 000 НА РЕАЛІЗАЦІЮ БІЗНЕС-ІДЕЇ, СПРЯМОВАНОЇ НА ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК, ШЛЯХОМ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ АБО НАВЧАННЯ
- ПРОПОНУЄМО РОБОТОДАВЦЯМ СКОРИСТАТИСЯ МОЖЛИВІСТЮ КОМПЕНСАЦІЇ ВИТРАТ НА ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ ВПО
- ЯКІ ПОСЛУГИ МОЖЕ ОТРИМАТИ ЛЮДИНА ЗІ СТАТУСОМ ВПО У ЦЕНТРІ ЗАЙНЯТОСТІ?
- НОВІ МОЖЛИВОСТІ НА $1 000 000 ДЛЯ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ УКРАЇНОК РАЗОМ ІЗ «СТВОРЮЙ!»
- РОБОТА БЕЗ БАР’ЄРІВ!
- НАВЧАННЯ
- ЯК ОТРИМАТИ ПІДТРИМКУ В РАМКАХ ГРАНТОВИХ ПРОГРАМ «ГРАНТИ ДЛЯ ВЕТЕРАНІВ ТА ДРУГОГО З ПОДРУЖЖЯ» ТА «ВЛАСНА СПРАВА» В ПРОГРАМІ «ЄРОБОТА»?
- ПОСЛУГИ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ ДЛЯ ВЕТЕРАНІВ: НАВЧАННЯ, СПРИЯННЯ У ПРАЦЕВЛАШТУВАННІ, ГРАНТИ НА РОЗВИТОК БІЗНЕСУ
- НОВІ ІНСТРУМЕНТИ ПІДТРИМКИ БІЗНЕСУ: РОЗШИРЕННЯ ПРОГРАМИ ДОСТУПНИХ КРЕДИТІВ ТА ЗБІЛЬШЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ГРАНТІВ НА ВЛАСНУ СПРАВУ
-
Податкова інформує
- ВОЛОДІННЯ ПЛАТНИКАМИ ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО МОЖЛИВІ СПОСОБИ ВЗАЄМОДІЇ З ПОДАТКОВОЮ СЛУЖБОЮ Є НЕВІД’ЄМНОЮ СКЛАДОВОЮ УСПІШНОГО ПОДАТКОВОГО АДМІНІСТРУВАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ
- ДОВІДКА ПРО ВІДСУТНІСТЬ ЗАБОРГОВАНОСТІ: НЮАНСИ ОТРИМАННЯ
- У РАЗІ НАЯВНОСТІ У ПЛАТНИКА ПОДАТКОВОГО БОРГУ КОНТРОЛЮЮЧІ ОРГАНИ ЗОБОВ'ЯЗАНІ ЗАРАХУВАТИ КОШТИ, ЩО СПЛАЧУЄ ТАКИЙ ПЛАТНИК ПОДАТКІВ, В РАХУНОК ПОГАШЕННЯ ПОДАТКОВОГО БОРГУ ЗГІДНО З ЧЕРГОВІСТЮ ЙОГО ВИНИКНЕННЯ НЕЗАЛЕЖНО ВІД НАПРЯМУ СПЛАТИ
- ПРО ПОРЯДОК СТЯГНЕННЯ БОРГУ З ЄДИНОГО ВНЕСКУ
- БУТИ ОБІЗНАНИМ ПЛАТНИКОМ ПОДАТКІВ ТА ВОЛОДІТИ ІНФОРМАЦІЄЮ ЩОДО МОЖЛИВИХ КАНАЛІВ КОМУНІКАЦІЇ З ПОДАТКІВЦЯМИ НА МІСЦЯХ Є КРИТИЧНО ВАЖЛИВИМ, ОСОБЛИВО В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ
- ЗМІНИ ДО РОЗРАХУНКУ ЧАСТКИ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ТОВАРОВИРОБНИЦТВА
- ЗАБУДЬ ПРО ЧЕРГИ! У ЦЕНТРАХ ОБСЛУГОВУВАННЯ ПЛАТНИКІВ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ ПРАЦЮЄ ЕЛЕКТРОННА СИСТЕМА ЗАПИСУ
- З 1 жовтня 2023 року поновлено дію законодавства щодо застосування штрафних (фінансових) санкцій уразі невикористання відповідних засобів контролю
- Про обов’язковість застосування реєстраторів розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій
- Використання РРО/ПРРО сприяє створенню рівних та цивілізованих умов ведення бізнесу
- Головна умова дотримання законодавства у сфері застосування РРО/ПРРО – офіційно проведена реєстрація
- Де отримати інформаційно-довідкові послуги з питань реєстрації та застосування РРО/ПРРО?
- Відповідальніcть за порушення вимог щодо застосування РРО/ПРРО
- Застосування ПРРО: проведення розрахунків
- Щодо заповнення форм ПРРО
- Реєструємо касира для роботи з ПРРО
- Чи можливо в ПРРО редагувати ціни?
- Реєстрація ПРРО: послідовність дій
- Застосування РРО/ПРРО підвищує ефективність контролю за дотриманням законодавства у сфері захисту прав споживачів
- Нагадуємо порядок реєстрації ПРРО
-
Правова допомога
- ЯКА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗАГРОЖУЄ ЗА ПІДПАЛ ТРАВИ?
- ВИЇЗНИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН
- МАЄМО ВЧИТИСЯ ВІДСТОЮВАТИ СВОЇ ПРАВА, МАЄМО ВЧИТИСЯ НЕСТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ, МАЄМО ЗНАТИ І ДОТРИМУВАТИСЬ
- ОТРИМАТИ ЮРИДИЧНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ ДИСТАНЦІЙНО МОЖЕ КОЖЕН
- ХТО ІЗ СВІДКІВ ТА ПОТЕРПІЛИХ У КРИМІНАЛЬНИХ СПРАВАХ МОЖЕ ОТРИМАТИ БЕЗОПЛАТНО ПОСЛУГИ АДВОКАТА
- НА СУМЩИНІ СИСТЕМА БПД ШУКАЄ ПСИХОЛОГІВ, ЯКІ МОЖУТЬ ЗАЛУЧАТИСЯ ДО КРИМІНАЛЬНИХ ПРОВАДЖЕНЬ ЗА УЧАСТЮ ДІТЕЙ
- ПРО МОБІЛІЗАЦІЮ ПРОСТИМИ СЛОВАМИ
- ПРОГРАМА СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ БПД В ДІЇ
- ЮРИСТИ БЕЗОПЛАТНОЇ ПРАВНИЧОЇ ДОПОМОГИ ПРОХОДЯТЬ НАВЧАННЯ ВІДПОВІДНО ДО РЕАЛІЙ СЬОГОДЕННЯ
- ЯК ПРОПИСАТИ ДИТИНУ БЕЗ ЗГОДИ БАТЬКА АБО МАТЕРІ
- ПІЛЬГИ ЗА КРЕДИТОМ ДЛЯ ВІЙСЬКОВИХ: ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПРО СВОЇ ПРАВА І ОБОВ’ЯЗКИ
- ПОРЯДОК ПРИЗОВУ НА ВІЙСЬКОВУ СЛУЖБУ ПІД ЧАС МОБІЛІЗАЦІЇ
- СИСТЕМА БЕЗОПЛАТНОЇ ПРАВНИЧОЇ ДОПОМОГИ ШУКАЄ ВОЛОНТЕРІВ ТА ПАРАЮРИСТІВ
- КОЛИ КРИВДЯТЬ НАЙБЛИЖЧІ: ЯК ЮРИСТИ МОЖУТЬ ДОПОМОГТИ ЗАХИСТИТИСЯ ВІД ДОМАШНЬОГО НАСИЛЬСТВА
- ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПРАВОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ, КОНСУЛЬТАЦІЙ І РОЗ’ЯСНЕНЬ З ПРАВОВИХ ПИТАНЬ ГРОМАДЯНИ МОЖУТЬ ЗВЕРТАТИСЯ ТЕЛЕФОНОМ ДО КОНТАКТ-ЦЕНТРУ СИСТЕМИ БПД
- СИСТЕМА БЕЗОПЛАТНОЇ ПРАВНИЧОЇ ДОПОМОГИ ВИПУСТИЛА ЗБІРКУ З ПРИКЛАДАМИ ДОПОМОГИ ЛЮДЯМ З ІНВАЛІДНІСТЮ
- УСПІШНА ПРАКТИКА: ЗАВДЯКИ ОБМЕЖУВАЛЬНОМУ ПРИПИСУ ЖІНКА ЗАХИСТИЛАСЬ ВІД ПСИХОЛОГІЧНОГО НАСИЛЬСТВА З БОКУ ЧОЛОВІКА
- 9,5 ТИСЯЧ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ ОТРИМАЛИ ВТОРИННУ ПРАВНИЧУ ДОПОМОГУ У 2023 РОЦІ
- ЮРИДИЧНА ДОПОМОГА РОДИНАМ ПОЛОНЕНИХ ТА ЗНИКЛИХ БЕЗВІСТИ: ЯК І ДЕ ОТРИМАТИ БЕЗОПЛАТНО
- З ТРАВНЯ 2024 РОКУ ДЛЯ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ І ЧЛЕНІВ ЇХ СІМЕЙ ПЛАНУЄТЬСЯ СПРОЩЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ПРИЗНАЧЕННЯ ПІЛЬГ НА ОПЛАТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
-
Центр пробації
- РОЛЬ І ПЕРЕВАГИ ПРОБАЦІЇ
- БІЛЬ НАШОЇ ПАМ’ЯТІ
- ПРОЄКТ “ЗУПИНКА: Я”
- ЯК СТАТИ ВОЛОНТЕРОМ
- СПІЛЬНЕ ВИРІШЕННІ КРИМІНОГЕННИХ ПОТРЕБ СУБ’ЄКТІВ ПРОБАЦІЇ
- ПРОБАЦІЯ В ДІЇ: СВЯТКУЄМО ДЕНЬ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ!
- СУД ЗОБОВ'ЯЗАВ МЕШКАНЦЯ ЛИПОВОЇ ДОЛИНИ, ЯКИЙ ВИХВАЛЯВ ПУТІНА, ПРОЧИТАТИ ЗБІРНИК ПОЕЗІЇ Т.Г. ШЕВЧЕНКА «КОБЗАР»
- ПРОВЕДЕНА СПІЛЬНА НАРАДА СУДДІВ ТА СПІВРОБІТНИКІВ ОРГАНУ ПРОБАЦІЇ
- ПРОБАЦІЙНА СЛУЖБА ТА ВОЛОНТЕРИ: ПАРТНЕРСТВО ЗАРАДИ МАЙБУТНЬОГО
- ПРОБАЦІЙНИЙ НАГЛЯД - АЛЬТЕРНАТИВА АРЕШТУ
- ПЕРСОНАЛ РОМЕНСЬКОГО РАЙОННОГО СЕКТОРУ № 1 ВЗЯВ УЧАСТЬ У РОБОЧІЙ НАРАДІ
- ВМІННЯ КЕРУВАТИ СВОЇМИ ЕМОЦІЯМИ
- СПІВПРАЦЯ В РАМКАХ ДІЇ ПЕНІТЕНЦІАРНОЇ ПРОБАЦІЇ
- ДЛЯ ОСІБ, ЗВІЛЬНЕНИХ ВІД ВІДБУВАННЯ ПОКАРАННЯ З ВИПРОБУВАННЯМ ПРОВЕДЕНО ВИХОВНИЙ ЗАХІД
- ПРОБАЦІЯ З ГРОМАДОЮ, В ГРОМАДІ, ДЛЯ ГРОМАДИ
- НА ШЛЯХУ СВОБОДИ ТА НЕЗАЛЕЖНОСТІ
- По переду новорічні свята
- ПРОВЕДЕННЯ СПІЛЬНОЇ РОБОТИ
- Робоча зустріч з представниками сектору поліції щодо розшуку засуджених
- ХОЧЕШ, ЩОБ ТЕБЕ ПОВАЖАЛИ – ПОВАЖАЙ ІНШИХ
-
Пенсійний Фонд України
- ПРОФІЛАКТИКА НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ НА ВИРОБНИЦТВІ - ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ЧАСТИНА СИСТЕМИ ОХОРОНИ ПРАЦІ
- РОБОЧЕ МІСЦЕ ПРАЦІВНИКА НА ВИРОБНИЦТВІ МАЄ БУТИ БЕЗПЕЧНИМ
- ПАМ'ЯТКА СТРАХУВАЛЬНИКУ
- РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ РОБОТОДАВЦІВ ЩОДО БЕЗПЕКИ ТА ЗДОРОВ‘Я НА РОБОТІ ПРАЦІВНИКІВ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА В УМОВАХ ВОЄННИХ (БОЙОВИХ) ДІЙ
- СТРЕС – ЦЕ ВИКЛИК НЕ ЛИШЕ ПРАЦІВНИКУ
- ФССУ ПРОФІНАНСУВАВ ПОНАД 15 МІЛЬЙОНІВ ГРИВЕНЬ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОТЕРПІЛИХ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНИМИ ПОСЛУГАМИ
- ПЕРЕВІРКИ ОБҐРУНТОВАНОСТІ ВИДАЧІ ЛІКАРНЯНИХ ЗДІЙСНЮВАТИМЕ ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ
- КІЛЬКІСТЬ НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ У 2022 РОЦІ ЗМЕНШИЛАСЬ У 2,5 РАЗА
- ФССУ ПРАЦЮЄ НАД ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ ПОТЕРПІЛИХ МЕДИКО-СОЦІАЛЬНИМИ ПОСЛУГАМИ ПІСЛЯ СВОГО ПРИПИНЕННЯ
- КІЛЬКІСТЬ ПРОФЗАХВОРЮВАНЬ У 2022 РОЦІ ЗМЕНШИЛАСЯ НА 15,6%
- СЕРЕДНІЙ РОЗМІР ДЕКРЕТНИХ ДОПОМОГ НА СУМЩИНІ ЗРІС НА 14%
- КАПІТАЛІЗАЦІЯ ПЛАТЕЖІВ ПО ЗОБОВ’ЯЗАННЯМ ПЕРЕД ПОТЕРПІЛИМИ НА ВИРОБНИЦТВІ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ
- 43 УКРАЇНЦІ ЗАГИНУЛИ НА РОБОТІ ВНАСЛІДОК СП’ЯНІННЯ
- ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ ЗАВЕРШИВ ПЕРЕДАЧУ СПРАВ ПОТЕРПІЛИХ ДО ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ
- НА СУМЩИНІ ДОПОМОГА ЗА ДЕНЬ ЛІКАРНЯНОГО ЗРОСЛА НА ПОНАД 75 ГРИВЕНЬ ЗА ДВА РОКИ
- ЧИ ОПЛАТЯТЬ ЗАЯВИ-РОЗРАХУНКИ, ЯКІ ФССУ ПРИЙНЯВ, АЛЕ НЕ ВСТИГ ПРОФІНАНСУВАТИ ДО 01 СІЧНЯ?
- ДЛЯ ПОТЕРПІЛИХ НА СУМЩИНІ ЗА КОШТИ ФССУ ОПЛАЧЕНО ПОНАД ОДНУ ТИСЯЧУ ЗАСОБІВ РЕАБІЛІТАЦІЇ, ПОСЛУГ ПРОТЕЗУВАННЯ, ЛІКІВ, КОЛЯСОК ТОЩО
- КУДИ РОБОТОДАВЦЯМ ПОДАВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ВИПЛАТУ КОШТІВ ЗА ЛІКАРНЯНИМИ?
- ПОНАД 60 ТИСЯЧ ПРАЦІВНИКІВ СУМЩИНИ ОТРИМАЛИ ДОПОМОГИ ВІД ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ
- ЗАХОДИ ПО ЗАПОБІГАННЮ ВИРОБНИЧОМУ ТРАВМАТИЗМУ ВЗИМКУ
- ЗАПРОШУЄМО НА ЗУСТРІЧ!
- ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ ГРОМАДИ!!!
- ЗАПРОШУЄМО МЕШКАНЦІВ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ ГРОМАДИ ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ ОНЛАЙН-ОПИТУВАННІ
- НА СУМЩИНІ ПРАЦЮЄ МОБІЛЬНИЙ ПІДРОЗДІЛ ФІЛІЇ-СУМСЬКОГО ОБЛАСНОГО УПРАВЛІННЯ АТ «ОЩАДБАНК»
- УВАГА! ТИМЧАСОВЕ ВІДКЛЮЧЕННЯ ВОДОПОСТАЧАННЯ!
- ВИДАЧА ПРОДУКТОВИХ НАБОРІВ!
- НА СУМЩИНІ РОЗПОЧАЛИ АКТИВНУ РОБОТУ З РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАХОДІВ ІЗ ПРОТИДІЇ НЕЛЕГАЛЬНОМУ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЮ ІНОЗЕМНИХ ГРОМАДЯН У РАМКАХ ЦІЛЬОВИХ ЗАХОДІВ ПІД УМОВНОЮ НАЗВОЮ «МІГРАНТ»
- РОМЕНСЬКА РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ФОРМУЄ СКЛАД КОМІСІЇ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ СУБ’ЄКТІВ ОЦІНОЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
- СТАНЬ ПОМІЧНИКОМ ВЕТЕРАНА – ПОДАЙ ЗАЯВУ НА ПОРТАЛІ Е-ВЕТЕРАН
- INTERNATIONAL ACADEMY MBO ЗАПРОШУЄ НА НАВЧАННЯ
- CТИХІЙНІ ЗВАЛИЩА: ШКОДА ДЛЯ ДОВКІЛЛЯ І ЗДОРОВ’Я
- УВАГА!!! ДОПОМОГА ДЛЯ ВПО!
- ШАНОВНІ ВЕТЕРАНИ!
- ШУМ ВІД ГЕНЕРАТОРІВ: ЧИМ НЕБЕЗПЕЧНИЙ І ЩО З ЦИМ РОБИТИ
- ДО УВАГИ СПОЖИВАЧІВ ПОСЛУГ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ!
- КОНКУРСНИЙ ВІДБІР ДЛЯ УЧАСТІ В ОСВІТНІЙ ПРОГРАМІ “ЗРОСТАЙ 2.0”!
- МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ РОЗПОЧАЛО НОВИЙ ПРОЄКТ
-
Служба зайнятості інформує
-
ІНВЕСТОРУ
- СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ
-
ПЕРЕЛІК АКТУАЛЬНИХ ГРАНТОВИХ ПРОГРАМ
- ДЕРЖАВА НАДАЄ ГРАНТИ НА ВІДКРИТТЯ ЧИ РОЗВИТОК БІЗНЕСУ ЗА УРЯДОВИМ ПРОЄКТОМ «єРобота»
- 100 ГРАНТІВ ДЛЯ МІКРОБІЗНЕСУ ВІД EU4BUSINESS!
- ШУКАЄТЕ НОВІ РИНКИ? ВІЗЬМІТЬ УЧАСТЬ У EXPORT ACADEMY 2024, ЯКА СТАРТУЄ В ЖОВТНІ.
- УРЯД УХВАЛИВ РІШЕННЯ ПРО НАЦІОНАЛЬНИЙ КЕШБЕК: УКРАЇНЦІ ОТРИМАЮТЬ КОМПЕНСАЦІЮ 10% ЗА КУПІВЛЮ УКРАЇНСЬКИХ ТОВАРІВ
- ПРОДОВЖЕННЯ КОНКУРСУ ВІД ФАО
- БУДУЄМО МАЙБУТНЄ УКРАЇНСЬКОЇ ЛОГІСТИКИ ТА ЕКСПОРТУ
- ФІНАНСУВАННЯ МАЛОГО БІЗНЕСУ ВІД ОТР БАНКУ У МЕЖАХ СПІЛЬНОЇ ПРОГРАМИ З USAID
- ПРОГРАМА «ГРАНТ EU4BUSINESS ДЛЯ МІКРОБІЗНЕСУ»
- ДАР ПРОДОВЖИТЬСЯ ПРИЙОМ ЗАЯВОК НА ОТРИМАННЯ БЮДЖЕТНОЇ СУБСИДІЇ НА ОДИНИЦЮ ОБРОБЛЮВАНИХ УГІДЬ
- ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ БІЗНЕСУ! ФІНАНСУВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЄКТІВ
- «СТВОРЮЙ!» ДОПОМОЖЕ ПІДПРИЄМИЦЯМ РОЗВИВАТИ СВІЙ БІЗНЕС!
- ПРОГРАМА ДОПОМОГИ СІЛЬСЬКИМ РОДИНАМ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
- ЗРОБЛЕНО В УКРАЇНІ: РОЗШИРЕНО ПЕРЕЛІК С/Г ТЕХНІКИ В РАМКАХ ПРОГРАМИ КОМПЕНСАЦІЇ 25% ВІД ЇЇ ВАРТОСТІ
- ДО УВАГИ АГРАРІЇВ! ОГОЛОШУЄТЬСЯ ПРИЙОМ ЗАЯВОК ЗА ТРЬОМА НАПРЯМАМИ БЮДЖЕТНОЇ ПІДТРИМКИ
- ДО УВАГИ ОРГАНІЗАЦІЙ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ, ХАРКІВСЬКОЇ, МИКОЛАЇВСЬКОЇ, ХЕРСОНСЬКОЇ, СУМСЬКОЇ ТА ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТЕЙ!
- УВАГА! КОНКУРС UEPA -2024 Ukrainian Enterprise Promotion Awards. Категорії, умови та реєстрація.
- ПОРЯДОК ПОДАЧІ ЗАЯВОК ЧЕРЕЗ ДАР ДЛЯ ОТРИМАННЯ ФІНАНСОВОЇ ПІДТРИМКИ
- МІЖНАРОДНА ПЛАТФОРМА ЕКОНОМІЧНОЇ ДИПЛОМАТІЇ NAZOVNI
- ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА СІЛЬГОСП - ТОВАРОВИРОБНИКІВ
- ПІДТРИМКА АГРАРІЇВ СУМЩИНИ У 2024 РОЦІ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНІВ З ПРОДАЖУ ПРАВА ОРЕНДИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК В БЕРЕЗНІ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНІВ З ПРОДАЖУ ПРАВА ОРЕНДИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК В СІЧНІ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНІВ З ПРОДАЖУ ПРАВА ОРЕНДИ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК
- Земельна ділянка, яка пропонується для реалізації інвестиційних проектів
- Наші Герої, які загинули за Україну
-
Попередження надзвичайних ситуацій
- ПУНКТИ НЕЗЛАМНОСТІ
- ПУНКТИ ОБІГРІВУ
- УКРИТТЯ
- ЗАПРОШУЄМО МЕШКАНЦІВ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ ГРОМАДИ ВЗЯТИ УЧАСТЬ У ВСЕУКРАЇНСЬКОМУ ОНЛАЙН-ОПИТУВАННІ
- УВАГА!!! НА СУМЩИНІ СПОСТЕРІГАЄТЬСЯ ПОГІРШЕННЯ ЯКОСТІ ПОВІТРЯ!
- НЕ ПАЛІТЬ ЛИСТЯ ТА СУХУ ТРАВУ – БЕРЕЖІТЬ ЗДОРОВ'Я ТА ПРИРОДУ!
- НЕ ПАЛІТЬ – КОМПОСТУЙТЕ!!
- НЕ ЗАБУВАЙТЕ! БУДЬТЕ ВІДПОВІДАЛЬНИМИ!
- УВАГА! ОЧІКУЄТЬСЯ ГРОЗА!
- УВАГА!!!
- ШТОРМОВЕ ПОПЕРЕДЖЕННЯ!
- РЯТУВАЛЬНИКИ ПОПЕРЕДЖАЮТЬ ПРО ПОЖЕЖНУ НЕБЕЗПЕКУ НА СУМЩИНІ!
- НЕБЕЗПЕКА ПЕРЕГРІВАННЯ НА СОНЦІ: ЯКІ СИМПТОМИ І ЯК НАДАТИ ПЕРШУ ДОПОМОГУ?
- НАЙБІЛЬШ ПРИЄМНИЙ І КОРИСНИЙ ВІДПОЧИНОК ВЛІТКУ – ВІДПОЧИНОК НА ВОДІ
- УВАГА!!! ВИСОКА ПОЖЕЖНА НЕБЕЗПЕКА!!!
- ІНСТРУКЦІЯ ДЛЯ ЖИТЕЛІВ ОБЛАСТІ, ЯК ДІЯТИ У ЕКСТРЕМАЛЬНИХ І НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ
- !!!УВАГА!!! НАДЗВИЧАЙНА ПОЖЕЖНА НЕБЕЗПЕКА!
- ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ПОЖЕЖНУ НЕБЕЗПЕКУ!!!
- ЯК ДІЯТИ, ЯКЩО ВНАСЛІДОК ОБСТРІЛУ ОПИНИЛАСЯ ПІД ЗАВАЛОМ
- ПАМ’ЯТКА ПРО ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ІЗ ВИЯВЛЕНИМИ ПІДОЗРІЛИМИ ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНИМИ ПРЕДМЕТАМИ
- ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ, ЗАКЛИКАЄМО ВАС БУТИ ОБЕРЕЖНИМИ З ВОГНЕМ В ПРИРОДНИХ ЕКОСИСТЕМАХ!
- БУДЬТЕ ОБЕРЕЖНІ З ВОГНЕМ, НЕ ВИПАЛЮЙТЕ КВІТУЧУ ЗЕМЛЮ СУМЩИНИ!!!
- МІННА НЕБЕЗПЕКА: ВІДПОВІДІ НА 5 ЖИТТЄВО ВАЖЛИВИХ ПИТАНЬ
- Керівництво
- Депутати Ради
- Селищна рада
-
Сесія селищної ради
-
Рішення сесій
-
2024
- РІШЕННЯ П'ЯТДЕСЯТ СЬОМОЇ СЕСІЇ ВІД 9 ЖОВТНЯ 2024 РОКУ
- РІШЕННЯ П'ЯТДЕСЯТ ШОСТОЇ ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ ВІД 13 ВЕРЕСНЯ 2024 РОКУ
- РІШЕННЯ П'ЯТДЕСЯТ П'ЯТОЇ СЕСІЇ ВІД 05 ВЕРЕСНЯ 2024 РОКУ
- РІШЕННЯ П'ЯТДЕСЯТ ЧЕТВЕРТОЇ СЕСІЇ ВІД 08 СЕРПНЯ 2024 РОКУ
- РІШЕННЯ П'ЯТДЕСЯТ ТРЕТЬОЇ СЕСІЇ ВІД 12 ЛИПНЯ 2024 РОКУ
- РІШЕННЯ П'ЯТДЕСЯТ ДРУГОЇ СЕСІЇ ВІД 09 ТРАВНЯ 2024 РОКУ
- РІШЕННЯ П'ЯТДЕСЯТ ПЕРШОЇ СЕСІЇ ВІД 18 КВІТНЯ 2024 РОКУ
- РІШЕННЯ П'ЯТДЕСЯТОЇ СЕСІЇ ВІД 26 БЕРЕЗНЯ 2024 РОКУ
- РІШЕННЯ СОРОК ДЕВ'ЯТОЇ СЕСІЇ ВІД 06 БЕРЕЗНЯ 2024 РОКУ
- РІШЕННЯ СОРОК ВОСЬМОЇ СЕСІЇ ВІД 15 ЛЮТОГО 2024 РОКУ
- РІШЕННЯ СОРОК СЬОМОЇ СЕСІЇ ВІД 25 СІЧНЯ 2024 РОКУ
-
2023
- 46 сесія 8 скликання від 21 грудня 2023 року
- 45 сесія 8 скликання від 12 грудня 2023 року
- 44 сесія 8 скликання від 28 листопада 2023 року
- 43 сесія 8 скликання від 22 листопада 2023 року
- 42 сесія 8 скликання від 10 листопада 2023 року
- 41 сесія 8 скликання від 19 жовтня 2023 року
- 40 сесія 8 скликання від 05 жовтня 2023 року
- 39 сесія 8 скликання від 21 вересня 2023 року
- 38 сесія 8 скликання від 05 вересня 2023 року
- 37 сесія 8 скликання від 22 серпня 2023 року
- 36 сесія 8 скликання від 09 серпня 2023 року
- 35 сесія 8 скликання від 11 липня 2023 року
- 34 сесія 8 скликання від 27 червня 2023 року
- 33 сесія 8 скликання від 08 червня 2023 року
- 32 сесія 8 скликання від 11 травня 2023 року
- 31 сесія 8 скликання від 20 квітня 2023 року
- 30 сесія 8 скликання від 24 березня 2023 року
- 29 сесія 8 скликання від 08 березня 2023 року
- 28 сесія 8 скликання від 02 березня 2023 року
- 27 сесія 8 скликання від 16 лютого 2023 року
-
2022
- 23 cесія 8 скликання від 22 грудня 2022 року
- 22 сесія 8 скликання від 14 грудня 2022 року
- 21 сесія 8 скликання від 06 грудня 2022 року
- 20 сесія 8 скликання від 29 листопада 2022 року
- 19 cесія 8 скликання від 24 листопада 2022 року
- 18 сесія 8 скликання 17 листопада 2022 року
- 17 сесія 8 скликання від 10 листопада 2022 року
- 16 сесія 8 скликання від 25 жовтня 2022 року
- 15 сесія 8 скликання від 06 жовтня 2022 року
- 14 сесія 8 скликання від 22 вересня 2022 року
- 13 сесія 8 скликання від 01 вересня 2022 року
- 12 сесія 8 скликання від 26 серпня 2022 року
- 11 сесія 8 скликання від 12 липня 2022 року
- 10 сесія 8 скликання від 09 червня 2022 року
- 9 сесія 8 скликання від 21 квітня 2022 року
- 8 сесія 8 скликання від 24 лютого 2022 року
- 7 сесія 8 скликання від 15 лютого 2022 року
- 6 сесія 8 скликання від 21 січня 2022 року
-
2024
-
Проєкти рішень
-
2024
- ПРОЄКТИ РІШЕНЬ П'ЯТДЕСЯТ СЬОМОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ VIII СКЛИКАННЯ
- ПРОЄКТИ РІШЕНЬ П'ЯТДЕСЯТ ШОСТОЇ ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ VIII СКЛИКАННЯ
- ПРОЄКТИ РІШЕНЬ П'ЯТДЕСЯТ П'ЯТОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ VIII СКЛИКАННЯ
- ПРОЄКТИ РІШЕНЬ П'ЯТДЕСЯТ ЧЕТВЕРТОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ VIII СКЛИКАННЯ
- ПРОЄКТИ РІШЕНЬ П'ЯТДЕСЯТ ТРЕТЬОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ VIII СКЛИКАННЯ
- ПРОЄКТИ РІШЕНЬ П'ЯТДЕСЯТ ДРУГОЇ ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ VIII СКЛИКАННЯ
- ПРОЄКТИ РІШЕНЬ П'ЯТДЕСЯТ ПЕРШОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ VIII СКЛИКАННЯ
- ПРОЄКТИ РІШЕНЬ П'ЯТДЕСЯТОЇ ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ VIII СКЛИКАННЯ
- ПРОЄКТИ РІШЕНЬ СОРОК ДЕВ'ЯТОЇ ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ VIII СКЛИКАННЯ
- ПРОЄКТИ РІШЕНЬ СОРОК ВОСЬМОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ VIII СКЛИКАННЯ
- ПРОЄКТИ РІШЕНЬ СОРОК СЬОМОЇ СЕСІЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ VIII СКЛИКАННЯ
-
2023
- НА ЗАСІДАННЯ 46 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 45 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 44 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 43 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 42 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 41 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 40 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 39 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 38 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 37 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 36 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 35 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 34 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 33 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 32 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 31 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 30 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 29 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 28 ПОЗАЧЕРГОВОЇ СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
- НА ЗАСІДАННЯ 27 СЕСІЇ VIII СКЛИКАННЯ
-
2024
-
Результати голосувань
-
2024
- 57 сесія 8 скликання від 09 жовтня 2024 року
- 56 сесія 8 скликання від 13 вересня 2024 року
- 55 сесія 8 скликання від 05 вересня 2024 року
- 54 сесія 8 скликання від 08 серпня 2024 року
- 53 сесія 8 скликання від 12 липня 2024 року
- 52 сесія 8 скликання від 09 травня 2024 року
- 51 сесія 8 скликання від 18 квітня 2024 року
- 50 сесія 8 скликання від 26 березня 2024 року
- 49 сесія 8 скликання від 06 березня 2024 року
- 48 сесія 8 скликання від 15 лютого 2024 року
- 47 сесія 8 скликання від 25 січня 2024 року
-
2023
- 46 сесія 8 скликання від 21 грудня 2023 року
- 45 сесія 8 скликання від 12 грудня 2023 року
- 44 сесія 8 скликання від 28 листопада 2023 року
- 43 сесія 8 скликання від 22 листопада 2023 року
- 42 сесія 8 скликання від 10 листопада 2023 року
- 41 сесія 8 скликання від 19 жовтня 2023 року
- 40 сесія 8 скликання від 05 жовтня 2023 року
- 39 сесія 8 скликання від 21 вересня 2023 року
- 38 сесія 8 скликання від 05 вересня 2023 року
- 37 сесія 8 скликання від 22 серпня 2023 року
- 36 сесія 8 скликання від 09 серпня 2023 року
- 35 сесія 8 скликання від 11 липня 2023 року
- 34 сесія 8 скликання від 27 червня 2023 року
- 33 сесія 8 скликання від 08 червня 2023 року
- 32 сесія 8 скликання від 11 травня 2023 року
- 31 сесія 8 скликання від 20 квітня 2023 року
- 30 сесія 8 скликання від 24 березня 2023 року
- 29 сесія 8 скликання від 08 березня 2023 року
- 28 сесія 8 скликання від 02 березня 2023 року
- 27 сесія 8 скликання від 16 лютого 2023 року
-
2024
- Відеофіксація
-
Рішення сесій
- Розпорядження селищного голови
-
Виконавчий комітет
- Проєкти рішень виконавчого комітету
-
Рішення виконавчого комітету
-
2024
- РІШЕННЯ ВІД 09 ЖОВТНЯ
- РІШЕННЯ ВІД 25 ВЕРЕСНЯ
- РІШЕННЯ ВІД 13 ВЕРЕСНЯ
- РІШЕННЯ ВІД 28 CЕРПНЯ
- РІШЕННЯ ВІД 15 СЕРПНЯ
- РІШЕННЯ ВІД 12 СЕРПНЯ
- РІШЕННЯ ВІД 31 ЛИПНЯ
- РІШЕННЯ ВІД 26 ЛИПНЯ
- РІШЕННЯ ВІД 17 ЛИПНЯ
- РІШЕННЯ ВІД 08 ЛИПНЯ
- РІШЕННЯ ВІД 04 ЛИПНЯ
- РІШЕННЯ ВІД 27 ЧЕРВНЯ
- РІШЕННЯ ВІД 07 ЧЕРВНЯ
- РІШЕННЯ ВІД 30 ТРАВНЯ
- РІШЕННЯ ВІД 23 ТРАВНЯ
- РІШЕННЯ ВІД 10 ТРАВНЯ
- РІШЕННЯ ВІД 03 ТРАВНЯ
- РІШЕННЯ ВІД 24 КВІТНЯ
- РІШЕННЯ ВІД 10 КВІТНЯ
- РІШЕННЯ ВІД 28 БЕРЕЗНЯ
-
2023
- Рішення від 25 грудня 2023 року
- Рішення від 19 грудня 2023 року
- Рішення від 12 грудня 2023 року
- Рішення від 07 грудня 2023 року
- Рішення від 29 листопада 2023 року
- Рішення від 14 листопада 2023 року
- Рішення від 07 листопада 2023 року
- Рішення від 25 жовтня 2023 року
- Рішення від 10 жовтня 2023 року
- Рішення від 27 вересня 2023 року
- Рішення від 18 вересня 2023 року
- Рішення від 13 вересня 2023 року
- Рішення від 30 серпня 2023 року
- Рішення від 22 серпня 2023 року
- Рішення від 11 серпня 2023 року
- Рішення від 26 липня 2023 року
- Рішення від 07 липня 2023 року
- Рішення від 30 червня 2023 року
- Рішення від 23 червня 2023 року
- Рішення від 14 червня 2023 року
-
2022
- Рішення від 28 грудня 2022 року
- Рішення від 21 грудня 2022 року
- Рішення від 09 грудня 2022 року
- Рішення від 30 листопада 2022 року
- Рішення від 21 листопада 2022 року
- Рішення від 09 листопада 2022 року
- Рішення від 27 жовтня 2022 року
- Рішення від 17 жовтня 2022 року
- Рішення від 12 жовтня 2022 року
- Рішення від 07 жовтня 2022 року
- Рішення від 04 жовтня 2022 року
- Рішення від 28 вересня 2022 року
- Рішення від 21 вересня 2022 року
- Рішення від 14 вересня 2022 року
- Рішення від 31 серпня 2022 року
- Рішення від 10 серпня 2022 року
- Рішення від 29 липня 2022 року
- Рішення від 15 липня 2022 року
- Рішення від 11 липня 2022 року
- Рішення від 07 липня 2022 року
-
2024
- План роботи
-
Виконавчі органи
- Апарат ради
- Відділ освіти, молоді та спорту
- Відділ культури та туризму
- Відділ фінансів
-
Відділ соціального захисту населення
- Особам з інвалідністю
- Доступність будівель для осіб з інвалідністю
- Квартирний облік
- АНКЕТУВАННЯ ДЛЯ НАДАВАЧІВ ТА ОТРИМУВАЧІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДТРИМКИ
- ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПОСТРАЖДАЛОГО ЦИВІЛЬНОГО НАСЕЛЕННЯ НА ВИПАДОК ВИНИКНЕННЯ ПОТРЕБИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ
- ПАМ’ЯТКА ДЛЯ ОСІБ, ПОСТРАЖДАЛИХ ВІД ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ
- ДО ВІДОМА ОСІБ ПОХИЛОГО ВІКУ ТА ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ З ЧИСЛА ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ
- РОЗМІРИ ДЕРЖАВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ДОПОМОГ НА 2023 РІК
- ДО УВАГИ КЕРІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ
- РОЗМІРИ ДЕЯКИХ ВИДІВ ДЕРЖАВНИХ ДОПОМОГ У 2022 РОЦІ
- ЗВІТИ ПРО ПРОВЕДЕННЯ БЕЗВИЇЗНОГО (ДИСТАНЦІЙНОГО) МОНІТОРИНГУ
- Відділ з питань надзвичайних ситуацій та мобілізаційної роботи
- Відділ "Центр надання адміністративних послуг"
- Відділ архітектури та житлово - комунального господарства
- Відділ земельних відносин
- Відділ економічного розвитку
-
Відділ "Служба у справах дітей"
- У ЛИПОВОДОЛИНСЬКІЙ ГРОМАДІ ВІДЗНАЧИЛИ ДЕНЬ УСИНОВЛЕННЯ
- ЧЕРГОВА ДОПОМОГА ВІД МІЖНАРОДНИХ ПАРТНЕРІВ
- Що таке ПАТРОНАТ?
- РОЗВИТОК ПОСЛУГИ ПАТРОНАТНОГО ВИХОВАТЕЛЯ НА СУМЩИНІ
- КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ ДИТИНИ
- ЩЕ ОДНА ДИТИНА, ПОЗБАВЛЕНА БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ, ЗНАЙШЛА НОВУ РОДИНУ
- ВЛАШТУВАННЯ ДІТЕЙ ДО ХОРУЖІВСЬКОГО ЦЕНТРУ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ
-
Комунальні підприємства, установи та заклади
- КП «Московське»
- КП "ЖКГ "Липоводолинське"
- КП ГВП "Комунпослуга"
- КП "Теплокомуненерго"
- КНП "Липоводолинський центр первинної медико - санітарної допомоги"
- КНП "Липоводолинська лікарня"
-
КУ «Центр надання соціальних послуг»
- Фінансова звітність, фінансові показники виконання фінансових планів, звіти про виконання фінансових планів
- Дані про споживання комунальних послуг
- СВЯТО ДЛЯ ЛЮДЕЙ СТАРШОГО ПОКОЛІННЯ
- ШАНОВНІ ВЕТЕРАНИ ТА ЛЮДИ СТАРШОГО ПОКОЛІННЯ!
- В ГРОМАДІ НАДАЄТЬСЯ ТРАНСПОРТНА ПОСЛУГА «СОЦІАЛЬНЕ ТАКСІ»
- В ГРОМАДІ ПОТРЕБУЮЧІ КАТЕГОРІЇ НАСЕЛЕННЯ КОРИСТУЮТЬСЯ ТРАНСПОРТНОЮ ПОСЛУГОЮ «СОЦІАЛЬНЕ ТАКСІ»
- З НАГОДИ МІЖНАРОДНОГО ДНЯ ЛЮДЕЙ ПОХИЛОГО ВІКУ
- ПОСЛУГАМИ ПЕРУКАРЯ ТА ШВАЧКИ СКОРИСТАЛИСЯ ЖИТЕЛІ БЕРЕСТІВСЬКОГО СТАРОСТИНСЬКОГО ОКРУГУ
- ПРАЦІВНИКИ КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ «ЦЕНТ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ» ПРИЙНЯЛИ УЧАСТЬ У ТРЕНІНГУ
- ВІДДІЛЕННЯ НАТУРАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ КУ «ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІЛЬНИХ ПОСЛУГ» РОЗПОЧАЛО СВОЮ РОБОТУ
-
Молодіжна рада
- Плани роботи МР
- Склад МР
- Документи МР
- Протоколи засідань МР
- РОЗПОЧИНАЄМО НАБІР УЧАСНИКІВ ТА УЧАСНИЦЬ НА ТРЕНІНГ З УЧАСТІ МОЛОДІ
- ТРЕНІНГ ДЛЯ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
- ЗАСІДАННЯ МОЛОДІЖНОЇ РАДИ
- ТРЕНІНГ З УКРІПЛЕННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ДЛЯ ПІДЛІТКІВ
- ПЕРШЕ ЗАСІДАННЯ МОЛОДІЖНОЇ РАДИ
- ВАША ДУМКА ВАЖЛИВА ДЛЯ НАС!
- ОБРАНО ГОЛОВУ ТА СФОРМОВАНО СКЛАД МОЛОДІЖНОЇ РАДИ ПРИ ЛИПОВОДОЛИНСЬКІЙ СЕЛИЩНІЙ РАДІ
- ГОЛОС МОЛОДІ - СЬОГОДЕННЯ ГРОМАДИ!
- ПОВІДОМЛЕННЯ ІНІЦІАТИВНОЇ ГРУПИ З ПІДГОТОВКИ УСТАНОВЧИХ ЗБОРІВ МОЛОДІЖНОЇ РАДИ ПРИ ЛИПОВОДОЛИНСЬКІЙ СЕЛИЩНІЙ РАДІ
-
Публічні закупівлі
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»)
-
Програми розвитку
-
2024
- Комплексна селищна Програма «Питна вода» на 2024 - 2026 роки
- Програма «Молода генерація Липоводолинщини на 2024-2027 роки»
- Програма реформування системи шкільного харчування на період до 2027 року в закладах загальної середньої освіти Липоводолинської селищної ради
- Програма фінансового забезпечення інших видатків, пов’язаних із діяльністю Липоводолинської селищної ради на 2024 рік
- Програма забезпечення заходів з організації територіальної оборони Липоводолинської селищної територіальної громади на 2024 рік
- Програма розвитку галузі культури Липоводолинської селищної територіальної громади на 2024
- Програма економічного і соціального розвитку Липоводолинської селищної територіальної громади на 2024 рік
- Програма розвитку та фінансової підтримки Комунального некомерційного підприємства «Липоводолинський центр первинної медико - санітарної допомоги» Липоводолинської селищної ради на 2024 рік
- Програма підтримки та розвитку комунального некомерційного підприємства «Липоводолинська лікарня» Липоводолинської селищної ради на 2024 рік
- Програма соціального захисту населення на 2024 рік
- Програма соціальної підтримки Захисників і Захисниць України, членів їх сімей та членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України Липоводолинської селищної територіальної громади на 2024–2025 роки
- Комплексна програма благоустрою, фінансової підтримки та розвитку житлово-комунального господарства Липоводолинської селищної територіальної громади на 2024 рік
- Програма компенсації пільгових перевезень автомобільним транспортом на маршрутах загального користування на 2024-2025 роки
- Програма Інфекційного контролю в Комунальному некомерційному підприємстві «Липоводолинський Центр первинної медико-санітарної допомоги» Липоводолинської селищної ради на 2024 рік
- Програма сприяння розвитку безоплатної правничої допомоги населенню в Липоводолинській селищній територіальній громаді на 2023 - 2025 роки
- Програма забезпечення безпеки та стійкості критичної інфраструктури, підвищення стійкості до кризових ситуацій
- Програма підтримки військових частин, інших військових формувань і установ Збройних Сил України, залучених до забезпечення національної безпеки та оборони на 2022-2024 роки
- Цільова Програма національно-патріотичного виховання дітей та молоді Липоводолинської громади на 2022-2026 роки
- Комплексна програма «Освіта Липоводолинщини у 2022-2024 роках»
- Програма розвитку малого та середнього підприємництва в Липоводолинській селищній територіальній громаді на 2022 - 2026 роки
- 2020 - 2023
- Звіти про виконання Програм
-
2024
- Місцеві податки
- Бюджет
-
Архітектура, містобудування, благоустрій та ЖКГ
- КОМПЛЕКСНИЙ ПЛАН
- Генеральні плани населених пунктів
- Реєстр містобудівних умов і обмежень
- Дані про видані будівельні паспорти
- Благоустрій
- Адресний реєстр
-
Житлово-комунальне господарство
- Нормативно - правові акти
- Дані про споживання комунальних послуг (електрична енергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, холодна та гаряча вода) комунальними підприємствами, установами та організаціями
- Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт
- Дані про місцезнаходження комунальних контейнерів
- Перелік об'єктів комунальної власності
- Дані про розміщення тимчасових споруд
- Доступ до публічної інформації
- Очищення влади
-
Вакансії
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО КОНКУРС НА ВАКАНТНУ ПОСАДУ ДИРЕКТОРА ПАНАСІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІ СТУПЕНІВ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
- КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ
- УВАГА! КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ПОСАДИ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ
- КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД
-
Звернення громадян
- Графіки прийому громадян
- Графік прийому громадян депутатами
-
Телефони "гарячої лінії"
- МІНВЕТЕРАНІВ СПІЛЬНО З УКРАЇНСЬКИМ ЧЕРВОНИМ ХРЕСТОМ ВПРОВАДЖУЄ "ЄДИНУ ВЕТЕРАНСЬКУ ЛІНІЮ"
- ТЕЛЕФОН "ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ" УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
- В Урядовому контактному центрі працює спеціалізована "гаряча лінія" з питань реабілітації, протезування/ортезування та забезпечення іншими допоміжними засобами реабілітації військовослужбовців, які отримали поранення
- ДО УВАГИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ З ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ!
- 1547 – “Гаряча лінія” з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству
- Урядова гаряча лінія та гаряча лінія Уповноваженого ВР України з прав людини
- Гаряча лінія Сумського обласного контактного центру
- ПРИ СУМСЬКІЙ ОБЛАСНІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ ПРАЦЮЄ БЕЗКОШТОВНА "ГАРЯЧА ЛІНІЯ"
- Проект "Гаряча лінія підтримки батьків після пологів 0 800 500 313
- Нормативно - правова база
- Підсумки роботи щодо звернень громадян
- Зразки документів
- Електронне зверненя
-
Регуляторна діяльність
- Планування регуляторної діяльності
- Аналіз регуляторного впливу
- Відстеження результативності регуляторних актів
- Оприлюднення проектів регуляторних актів
-
Перелік регуляторних актів
- Реєстр діючих регуляторних актів Липоводолинської селищної ради
- Реєстр діючих регуляторних актів Липоводолинської селищної ради
- Реєстр діючих регуляторних актів Липоводолинської селищної ради
- Реєстр діючих регуляторних актів Липоводолинської селищної ради
- Реєстр діючих регуляторних актів Липоводолинської селищної ради
- Реєстр колективних договорів
-
Центр надання адміністративних послуг
- Структура ЦНАП
-
ЦНАП інформує
- Звіт про надані послуги
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ВЕРЕСЕНЬ 2024 РОКУ
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА СЕРПЕНЬ 2024 РОКУ
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ЛИПЕНЬ 2024 РОКУ
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ЧЕРВЕНЬ 2024 РОКУ
- ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПУНКТ ПІДПРИЄМЦЯ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ІНФОРМУЄ
- ЦНАП ПОЯСНЮЄ: ЯК ОНОВИТИ СВОЇ ДАНІ ВІЙСЬКОВОЗОБОВ'ЯЗАНОГО
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА КВІТЕНЬ 2024 РОКУ
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА БЕРЕЗЕНЬ 2024 РОКУ
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ЛЮТИЙ 2024 РОКУ
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА СІЧЕНЬ 2024 РОКУ
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ГРУДЕНЬ 2023 РОКУ
- Розмір адміністративного збору на 2024 рік по послугах з РМП (реєстрація місця проживання)
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ЛИСТОПАД 2023 РОКУ
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ЖОВТЕНЬ 2023 РОКУ
- ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СТАВ ЧЛЕНОМ "АСОЦІАЦІЇ ЦНАП"
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ВЕРЕСЕНЬ 2023 РОКУ
- УВАГА - ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН!
- ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА СЕРПЕНЬ 2023 РОКУ
- ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ ГРОМАДИ!
- ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПУНКТ ПІДПРИЄМЦЯ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ІНФОРМУЄ
- Перелік послуг
- Документи ЦНАП
- Законодавство
-
Консультування з громадськістю
- ЕЛЕКТРОННІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ЗАЯВИ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ОБСЯГУ СТРАТЕГІЧНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОЦІНКИ
- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПЛАНОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ, ЯКА ПІДЛЯГАЄ ОЦІНЦІ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ
- ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ РІШЕННЯ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ «ПРО ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ СУХОГРУНЬСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ ШЛЯХОМ ЛІКВІДАЦІЇ»
- ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ РІШЕННЯ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ «ПРО РЕОРГАНІЗАЦІЮ БАЙРАЦЬКОГО ЛІЦЕЮ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ»
- ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПОЧАТОК РОБОТИ НАД ПРОЄКТОМ МІСЦЕВОГО ПЛАНУ УПРАВЛІННЯ ВІДХОДАМИ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
- ІНФОРМУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ ПРО НАМІР ЗМІНИ ТАРИФІВ/ВСТАНОВЛЕННЯ ТАРИФІВ НА КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ – ПОСЛУГИ ІЗ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ ТА ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ВОДОВІДВЕДЕННЯ (ІЗ ОБҐРУНТУВАННЯМ ТАКОЇ НЕОБХІДНОСТІ)
- ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ РІШЕННЯ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ «ПРО РЕОРГАНІЗАЦІЮ БАЙРАЦЬКОГО ЛІЦЕЮ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ»
- ЗВІТ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ
- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЕКТУ ПУБЛІЧНУ ПРОПОЗИЦІЮ (ОФЕРТУ)
- ДО ВІДОМА ГРОМАДЯН!
- ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ
- ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ДОГОВОРУ ПРО СПІВРОБІТНИЦТВО ГРОМАД
- МІНСОЦПОЛІТИКИ УКРАЇНИ ЗАПРОШУЄ ДО ПУБЛІЧНИХ КОНСУЛЬТАЦІЙ «РІВНІ ПРАВА ТА ІНКЛЮЗИВНІСТЬ»
- ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ!
- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ПРОВЕДЕННЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ МІСТОБУДІВНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ: ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ СЕЛА БАЙРАК
- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЄКТУ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ ТА ЗВІТУ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ МІСТОБУДІВНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПЛАН СЕЛА БАЙРАК РОМЕНСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
- РЕЗУЛЬТАТ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ЩОДО ПРИПИНЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ШЛЯХОМ ЛІКВІДАЦІЇ РУСАНІВСЬКОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «КАЛИНКА»
- ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЄКТУ ДОКУМЕНТА ДЕРЖАВНОГО ПЛАНУВАННЯ ТА ЗВІТУ ПРО СТРАТЕГІЧНУ ЕКОЛОГІЧНУ ОЦІНКУ МІСТОБУДІВНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ГЕНЕРАЛЬНИЙ ПЛАН СЕЛА БАЙРАК РОМЕНСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
- Перейменування вулиць та провулків населених пунктів громади
-
Архів документів
- Проекти рішень засідань сесій
- Проекти рішень виконавчого комітету
- Розпорядження
- Структура
- Місцеві податки 2017 - 2019
- Регуляторна діяльність 2016 - 2019 роки
-
Рішення виконкому за 2015 - 2019 роки
-
2020 РІК
- Рішення від 30 грудня 2020 року
- Рішення від 22 грудня 2020 року
- Рішення від 25 листопада 2020 року
- Рішення від 16 листопада 2020 року
- Рішення від 12 листопада 2020 року
- Рішення від 09 листопада 2020 року
- Рішення від 30 жовтня 2020 року
- Рішення від 08 жовтня 2020 року
- Рішення від 29 вересня 2020 року
- Рішення від 16 вересня 2020 року
- Рішення від 03 вересня 2020 року
- Рішення від 26 серпня 2020 року
- Рішення від 23 липня 2020 року
- Рішення від 09 липня 2020 року
- Рішення від 24 червня 2020 року
- Рішення від 27 травня 2020 року
- Рішення від 13 травня 2020 року
- Рішення від 29 квітня 2020 року
- Рішення від 31 березня 2020 року
- Рішення від 18 березня 2020 року
-
2021 РІК
- Рішення від 29 грудня 2021 року
- Рішення від 20 грудня 2021 року
- Рішення від 09 грудня 2021 року
- Рішення від 24 листопада 2021 року
- Рішення від 16 листопада 2021 року
- Рішення від 29 жовтня 2021 року
- Рішення від 27 жовтня 2021 року
- Рішення від 29 вересня 2021 року
- Рішеня від 16 вересня 2021 року
- Рішення від 27 серпня 2021 року
- Рішення від 18 серпня 2021 року
- Рішення від 11 серпня 2021 року
- Рішення від 04 серпня 2021 року
- Рішення від 28 липня 2021 року
- Рішення від 30 червня 2021 року
- Рішення від 09 червня 2021 року
- Рішення від 26 травня 2021 року
- Рішення від 28 квітня 2021 року
- Рішення від 12 квітня 2021 року
- Рішення від 31 березня 2021 року
-
2020 РІК
-
Архів рішень сесій за 2015 - 2019 роки
-
2021 РІК
- Рішення від 23 грудня 2021 року
- Рішення від 10 грудня 2021 року
- Рішення від 03 грудня 2021 року
- Рішення від 26 листопада 2021 року
- Рішення від 28 жовтня 2021 року
- Рішення від 07 жовтня 2021 року
- Рішення від 16 вересня 2021 року
- Рішення від 10 серпня 2021 року
- Рішення від 01 липня 2021 року
- Рішення від 17 червня 2021 року
- Рішення від 03 червня 2021 року
- Рішення від 15 квітня 2021 року
- Рішення від 22 березня 2021 року
- Рішення від 04 березня 2021 року
- Рішення від 11 лютого 2021 року
- Рішення від 21 січня 2021 року
-
2020 РІК
- Рішення від 23 грудня 2020 року
- Рішення від 18 грудня 2020 року
- Рішення від 08 грудня 2020 року
- Рішення від 12 листопада 2020 року
- Рішення від 05 листопада 2020 року
- Рішення від 10 вересня 2020 року
- Рішення від 13 серпня 2020 року
- Рішення від 30 липня 2020 року
- Рішення від 25 червня 2020 року
- Рішення від 28 травня 2020 року
- Рішення від 15 квітня 2020 року
- Рішення від 19 лютого 2020 року
- Рішення від 28 січня 2020 року
- Рішення від 23 січня 2020 року
-
2021 РІК
-
Результати голосувань
-
2022 РІК
- 23 сесія 8 скликання від 22 грудня 2022 року
- 22 сесія 8 скликання від 14 грудня 2022 року
- 21 сесія 8 скликання від 06 грудня 2022 року
- 20 сесія 8 скликання від 29 листопада 2022 року
- 19 сесія 8 скликання від 24 листопада 2022 року
- 18 сесія 8 скликання від 17 листопада 2022 року
- 17 сесія 8 скликання від 10 листопада 2022 року
- 16 сесія 8 скликання від 25 жовтня 2022 року
- 15 сесія 8 скликання від 06 жовтня 2022 року
- 14 сесія 8 скликання від 22 вересня 2022 року
- 13 сесія 8 скликання від 01 вересня 2022 року
- 12 сесія 8 скликання від 26 серпня 2022 року
- 11 сесія 8 скликання від 12 липня 2022 року
- 10 сесія 8 скликання від 09 червня 2022 року
- 9 сесія 8 скликання від 21 квітня 2022 року
- 8 сесія 8 скликання від 24 лютого 2022 року
- 7 сесія 8 скликання від 15 лютого 2022 року
- 6 сесія 8 скликання від 21 січня 2022 року
- 2020 РІК
-
2021 РІК
- Результати голосувань на VІ засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на V засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІV засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІІ засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІ засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на І засіданні V сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІІ засіданні ІV сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІ засіданні ІV сесії VIII скликання
- Результати голосувань на І засіданні ІV сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІІ засіданні ІІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІ засіданні ІІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань на І засіданні ІІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань на IV засіданні II сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІІ засіданні ІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань на ІІ засіданні ІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань на І засіданні ІІ сесії VIII скликання
- Результати голосувань. Сьоме скликання
-
2022 РІК
- Фотогалерея
- Народний депутат України
- Вибори