Липоводолинська громада
Сумська область, Роменський район

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА СІЧЕНЬ 2023 РОКУ

Дата: 13.02.2023 15:29
Кількість переглядів: 138

Фото без описуДо відділу “Центр надання адміністративних послуг” Липоводолинської селищної ради  звернулося близько 850 громадян.

Надано 200 консультацій, зареєстровано звернень для отримання адміністративних послуг 1130, видано 1140 результатів адміністративних послуг. У тому числі за видами послуг:

  • Реєстрація місця проживання/зняття з реєстрації, формування та ведення Реєстру територіальної громадизареєстровано місце проживання - 27 особи, (з них - 11 дітей), знято з реєстрації місця проживання -19 осіб. Видача різних видів довідок у цій сфері: витягів про реєстрацію місця проживання - 361, витягів про склад осіб зареєстрованих за адресою – 58, довідок на запити, які надходять від органів судової влади та правоохоронних органів, нотаріусів, пенсійного фону, соціального захисту, центру зайнятості  - 71.

Станом на 01 січня 2023 року в Громаді зареєстровано 12031 громадян. Всі зміни про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання щотижня передаються до Державної міграційної служби району для занесення до Єдиного державного демографічного реєстру.

          Щомісячно відділу ведення Державного реєстру виборців Роменської РДА надаються відомості, на підставі яких здійснюється поновлення бази даних Державного реєстру виборців. Уточнення реєстраційних даних виборців здійснюється на постійній основі.

  • Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану - зареєстровано 2 шлюби та прийнято 5 заяв на реєстрацію шлюбу в наступному місяці, видано 20 свідоцтв про смерть, 4 свідоцтва про народження дітей, із них: 3-ом хлопчикам — Богдану, Матвію та Євгенію та 1-й дівчинці - Софії.
  • Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців - 16 (здійснено реєстрацію 3 ФОП та припинено 1 ФОП, видано витягів з ЄДР - 8 та 4 інформаційних довідок)
  • Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – зареєстровано 353 заяв,  з них: 35 заяв про реєстрацію права власності та 282 про реєстрацію іншого речового права.

Проведено 400 реєстраційних дій: всього задоволено заяв, сформовано та видано 237 витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, у т.ч. реєстрація права власності 75, реєстрація іншого речового права – 162, у т.ч. за попередній місяць. Відскановано за місяць близько 1000 документів.

  • Адміністративні послуги у сфері ДЗК - видано 83 витяги із ДЗК та 128 витягів НГО .
  • Соціальні послуги - сформовано та передано 110 електронних заяв та відповідних документів для призначення соціальних послуг через програму “Соціальна громада” та Інформаційно-аналітичну систему (житлові субсидії-12, соціальні допомоги-40, пільги-18, прийнято заяв від власників житла на компенсацію за розміщення ВПО-35).
  • Видано довідок про реєстрацію переміщених осіб  ВПО — 4, прийнято заяв на зняття з обліку ВПО-1.

          У січні 2023 року надійшло коштів до місцевого бюджету за надані адміністративні послуги  відділом “Центр надання адміністративних послуг “ у сумі 81 981.00 грн.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь