Липоводолинська громада
Сумська область, Роменський район

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ЛИСТОПАД 2022 РОКУ

Дата: 04.12.2022 12:13
Кількість переглядів: 193

Фото без описуІнформація про надання адміністративних послуг за листопад 2022 року

До відділу “Центр надання адміністративних послуг” Липоводолинської селищної ради  за листопад 2022 року звернулося близько 800 громадян:

  • надано 210 консультацій,
  • прийнято 1100 заяв,
  • видано 1044 результатів адміністративних послуг.

У тому числі за видами послуг.

І) Реєстрація місця проживання - 276 (станом на 01.12.2022 року в громаді зареєстровано 12045 громадян):

1) зареєстровано місце проживання - 40 особи;

2) знято з реєстрації місця проживання -42 осіб;

3) видача різних видів довідок у цій сфері  (витягів про реєстрацію місця проживання та про склад осіб зареєстрованих за адресою) – 188 , довідок до нотаріусів, пенсійного фону, соціального захисту, центру зайнятості -6.

ІІ) Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану:

- зареєстровано 2 шлюби та прийнято 2 заяви на реєстрацію шлюбу в наступному місяці; видано 25 свідоцтв про смерть; 6 свідоцтва про народження дітей, із них: 3-ом хлопчикам — Івану, Роману, Богдану та 3-ом дівчаткам — Мирославі, Елизаветі та Мілані.

ІІІ) Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців- 60 (здійснено реєстрацію 1 ФОП , внесено зміно про юридичну  особу -6, про ФОП-2, видано витяг з ЄДР-7 та 25 інформаційних довідок).

ІV) Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – зареєстровано 483 заяв, проведено 680 реєстраційних дій. Всього - задоволено заяв, сформовано та видано 492 витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, у т.ч. реєстрація права власності 292, реєстрація іншого речового права - 200. Відскановано за місяць близько 4000 документів .

  1. Адміністративні послуги у сфері ДЗК- видано 65 витяги із ДЗК та 4 витягів НГО .
  2. Соціальні послуги - сформовано та передано  114 електронних заяв та відповідних документів для призначення соціальних послуг через програму “Соціальна громада” та Інформаційно-аналітичну систему (житлові субсидії-42, соціальні допомоги-13, пільги-8, допомога ВПО-2, прийнято заяв від власників житла на компенсацію за розміщення ВПО-32)

Видано довідок про реєстрацію переміщених осіб  ВПО— 1, прийнято заяв на зняття з обліку ВПО-13

         Через портал ДІЯ надано 5 адміністративних послуг (допомога суб’єктам звернення з використанням ЕЦП ).

         Надійшло коштів до місцевого бюджету за надані адміністративні послуги  відділом “Центр надання адміністративних послуг “ – 64 285,86 грн., а з початку року 840 354,78 грн.

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь