ІНФОРМУЄМО ПРО ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ ПОСЛУГ У ВІДДІЛІ ЦНАП ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Як повідомляє начальниця відділу Людмила ЯЦУРА, правовий режим воєнного стану вніс ряд коректив у діяльність місцевого самоврядування, зокрема щодо надання адміністративних послуг, але відділ ЦНАП з початку війни не припиняв свою роботу, тимчасово працюємо в обмеженому режимі у будні (понеділок-п’ятниця) із 09:00 до 16:00 без обідньої перерви. Постійно проводиться консультування в телефонному режимі за номером:( 099)-524-74-69. Проте значна кількість адміністративних послуг не може надаватися, зважаючи на воєнний стан.
Адміністратори ЦНАПу наразі надають послуги - усі ті, що не потребують доступу до єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України або до Державного земельного кадастру, Реєстру Територіальної громади Державної міграційної служби- оскільки державні реєстри досі лишаються закритими.
Надаються адміністративні послуги:
Реєстрація народження дитини, державна реєстрація шлюбу, реєстрація факту смерті (доступ до реєстру ДРАЦС відсутній, спеціаліст відділу ЦНАП складає запис у паперовій формі, а щойно доступ відновиться, усі відомості будуть внесені до реєстру протягом 5 робочих днів).
До відома: Прийом громадян з питань державної реєстрації актів цивільного стану, а саме: розірвання шлюбу, зміни імені, внесення змін до актових записів, повторної видачі документів здійснюється Недригайлівським відділом державної реєстрації актів цивільного стану у Роменському районі Сумської області Північно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Суми). Узгодити свій візит можливо за контактним телефоном: (05455) 5-27-94.
Для Реєстрації бізнесу (реєстрація ФОП, внесення змін до ФОП, закриття ФОП) жителі громади можуть звернутись до адміністраторів відділу ЦНАП Липоводолинської селищної ради, так і подати заяву самостійно онлайн – на Порталі Дія. Наразі у відділі ЦНАП Липоводолинської селищної ради доступ державного реєстратора до Єдиного державного реєстру закрито.
До відома: Центром надання адміністративних послуг у місті Ромни за адресою: м.Ромни, вул. Соборна,13/71 у травні цього року відновлено надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Узгодити свій візит можливо за контактними телефонами:(05448) 5 29 15, 5 33 00, (098) 784 48 66.
Програмний комплекс “Інтегрована інформаційна система “Соціальна громада” працює і надаються всі соціальні послуги: прийом документів на житлові субсидії, компенсації та допомоги, облік внутрішньо-переміщених осіб (ВПО), оформлення допомоги на проживання ВПО, компенсацію за тимчасове розміщення ВПО.
Проводиться видача довідок з реєстрації місця проживання, про склад сім”ї (видається за можливості у разі наявності картотеки або будинкової книги), довідок до нотаріальної контори.
Припинено: Реєстрацію нерухомості (наразі не планується відновлення функціонування Державного реєстру речових прав на нерухоме майно), послуги з декларування/реєстрації місця проживання фізичних осіб, а також зняття, отримання витягу з кадастру (ДЗК) та інших послуг пов’язаних з ДЗК.