Липоводолинська громада
Сумська область, Роменський район

РЕЖИМ РОБОТИ СЛУЖБИ ЗАЙНЯТОСТІ СУМЩИНИ ПІД ЧАС "ЧЕРВОНОГО" РІВНЯ ЕПІДЕМІЧНОЇ НЕБЕЗПЕКИ

Дата: 30.03.2021 13:57
Кількість переглядів: 312

Фото без описуЗ введенням на Сумщині обмежень, передбачених «червоним» рівнем епідемічної небезпеки, пов’язаної з пандемією коронавірусної хвороби, центрами зайнятості та філіями обласного центру зайнятості, крім Охтирської міськрайонної філії, де призупинено відвідування зареєстрованими безробітними центру зайнятості з 24 березня по 02 квітня 2021 року, прийом громадян відбувається в звичному режимі, але з певними обмеженнями з урахуванням вимог, викладених у постанові Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із змінами), а саме:

- відвідувачі мають перебувати у приміщенні центру зайнятості в одягнених засобах індивідуального захисту, зокрема, респіраторах або захисних масках, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно;

- під час перебування у приміщенні центру зайнятості відвідувачі мають дотримуватися соціальної дистанції не менше 1,5 метра;

- працівники центру зайнятості можуть обмежувати чисельність осіб, які одночасно перебувають у приміщенні центру зайнятості.

Громадяни, які виявили намір отримати статус безробітного, подають відповідні заяви у такі способи:

- особисто, під час відвідування центру зайнятості;

- через портал державних послуг «Дія», за наявності кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Щодо режиму роботи Охтирської міськрайонної філії, то прийом здійснюється засобами телефонного або електронного зв’язку; подання документів, що фіксують намір клієнта про реєстрацію його як безробітного, здійснюється через портал державних послуг “Дія” https://diia.gov.ua/services/dopomoga-po-bezrobittyu. Опрацювання документів проходить щоденно у робочі дні, за результатом чого фахівець центру зайнятості зв’язується з клієнтом для підтвердження та уточнення необхідної інформації. Всі консультації, пов’язані з отриманням соціальних послуг та матеріального забезпечення надаються засобами дистанційної комунікації (телефоном, електронною поштою тощо).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь