A A A K K K
для людей із порушенням зору
Липоводолинська громада
Сумська область, Роменський район

ЗВІТ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ЛИСТОПАД 2023 РОКУ

Дата: 06.12.2023 16:37
Кількість переглядів: 35

Фото без описуВідділом “Центр надання адміністративних послуг” Липоводолинської селищної ради було прийнято 1200 відвідувачів, надано 600 консультацій, забезпечено надання допомоги 18 відвідувачам у завантаженні документів  на портал «ДІЯ», зареєстровано звернень для отримання адміністративних послуг 1559, видано 1648 результатів адміністративних послуг. У тому числі за видами послуг:

  • Реєстрація місця проживання/зняття з реєстрації, формування та ведення Реєстру територіальної громади - зареєстровано місце проживання – 25 осіб, із них 8 дітей, знято з реєстрації місця проживання - 39 осіб. Видача різних видів довідок у цій сфері: витягів про реєстрацію місця проживання - 493, витягів про склад осіб зареєстрованих за адресою - 256, довідок на запити, які надходять від органів судової влади та правоохоронних органів, нотаріусів, пенсійного фону, соціального захисту, центру зайнятості - 131.

Всі зміни про реєстрацію або зняття з реєстрації місця проживання щотижня передаються до Державної міграційної служби району для занесення до Єдиного державного демографічного реєстру.

Щомісячно відділу ведення Державного реєстру виборців Роменської РДА надаються відомості, на підставі яких здійснюється поновлення бази даних Державного реєстру виборців. Уточнення реєстраційних даних виборців здійснюється на постійній основі.

Станом на 01 грудня 2023 року в громаді зареєстровано 11 926 громадян.

  • Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану -  зареєстровано 2 шлюби  та прийнято 2 заяви на реєстрацію шлюбу в наступному місяці; видано 19 свідоцтв про смерть.

 

  • Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців - 38 (здійснено  реєстрацію зміни 2 ФОП, створено 1 юридичну особу; припинено – 1, внесення змін до юридичної особи - 17, видано витягів з ЄДР - 4 та 10 інформаційних довідок, передано документів реєстраційної справи за місцезнаходженням - 14).
  • Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – зареєстровано 192 заяв,  з них: 100 заяв про реєстрацію права власності та 92 про реєстрацію іншого речового права.

Проведено 306 реєстраційних дій: всього задоволено заяв, сформовано та видано 272 витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, у т.ч. реєстрація права власності 80, реєстрація іншого речового права 109, реєстрація змін 39 та припинення іншого речового права - 44, в т.ч. за попередній місяць. Відскановано за місяць близько 2100 документів.

  • Адміністративні послуги у сфері ДЗК - видано 128 витягів із ДЗК та 45 витягів НГО.
  • Соціальні послуги - сформовано та передано 115 електронних заяв та відповідних документів для призначення соціальних послуг через програму “Соціальна громада” та Інформаційно-аналітичну систему: (житлові субсидії – 51, соціальні допомоги - 24, пільги - 8, прийнято заяв від власників житла на компенсацію за розміщення ВПО – 27, облік ВПО – 1, допомога ВПО -1).

Віддаленими робочими місцями  - 128: житлові субсидії – 69, соціальні допомоги – 36, послуги ветеранам (пільги - 6, дитині війни – 1, прийнято заяв від власників житла  на компенсацію за розміщення ВПО – 14).

  • Будівельні послуги через ЄДЕССБ - 1.
  • Паспортний сервіс - 82 (595 з 6 червня 2023 року (початок запровадження послуги).

Прийнято поданих заяв:

  • 9 на вклейку фотокартки до паспорта старого зразка при досягненні 25 та 45-річного віку,
  • 8  на оформлення IDкартки вперше,
  • 33 закордонного паспорта вперше,
  • 14 обмін паспорта зразка 1994 року на IDкартку,
  • 12 на одночасне оформлення IDкартки і закордонного паспорта,
  • 6 обмін  IDкартки,
  • 5 обмін закордонного паспорта,
  • 1 по втраті ІDкартки.

Отримано готових документів: 41закордонних паспорта та 54  ID-картки.

У листопаді 2023 року надійшло коштів до місцевого бюджету за надані адміністративні послуги відділом “Центр надання адміністративних послуг“ Липоводолинської селищної ради у суммі 76 657.70 грн., з початку року 989 727.67 грн.

 

 

 

         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь