A A A K K K
для людей із порушенням зору
Липоводолинська громада
Сумська область, Роменський район

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ЗА ЛИСТОПАД 2022 РОКУ

Дата: 04.12.2022 12:13
Кількість переглядів: 112

Інформація про надання адміністративних послуг за листопад 2022 року

До відділу “Центр надання адміністративних послуг” Липоводолинської селищної ради  за листопад 2022 року звернулося близько 800 громадян:

  • надано 210 консультацій,
  • прийнято 1100 заяв,
  • видано 1044 результатів адміністративних послуг.

У тому числі за видами послуг.

І) Реєстрація місця проживання - 276 (станом на 01.12.2022 року в громаді зареєстровано 12045 громадян):

1) зареєстровано місце проживання - 40 особи;

2) знято з реєстрації місця проживання -42 осіб;

3) видача різних видів довідок у цій сфері  (витягів про реєстрацію місця проживання та про склад осіб зареєстрованих за адресою) – 188 , довідок до нотаріусів, пенсійного фону, соціального захисту, центру зайнятості -6.

ІІ) Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану:

- зареєстровано 2 шлюби та прийнято 2 заяви на реєстрацію шлюбу в наступному місяці; видано 25 свідоцтв про смерть; 6 свідоцтва про народження дітей, із них: 3-ом хлопчикам — Івану, Роману, Богдану та 3-ом дівчаткам — Мирославі, Елизаветі та Мілані.

ІІІ) Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців- 60 (здійснено реєстрацію 1 ФОП , внесено зміно про юридичну  особу -6, про ФОП-2, видано витяг з ЄДР-7 та 25 інформаційних довідок).

ІV) Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – зареєстровано 483 заяв, проведено 680 реєстраційних дій. Всього - задоволено заяв, сформовано та видано 492 витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, у т.ч. реєстрація права власності 292, реєстрація іншого речового права - 200. Відскановано за місяць близько 4000 документів .

  1. Адміністративні послуги у сфері ДЗК- видано 65 витяги із ДЗК та 4 витягів НГО .
  2. Соціальні послуги - сформовано та передано  114 електронних заяв та відповідних документів для призначення соціальних послуг через програму “Соціальна громада” та Інформаційно-аналітичну систему (житлові субсидії-42, соціальні допомоги-13, пільги-8, допомога ВПО-2, прийнято заяв від власників житла на компенсацію за розміщення ВПО-32)

Видано довідок про реєстрацію переміщених осіб  ВПО— 1, прийнято заяв на зняття з обліку ВПО-13

         Через портал ДІЯ надано 5 адміністративних послуг (допомога суб’єктам звернення з використанням ЕЦП ).

         Надійшло коштів до місцевого бюджету за надані адміністративні послуги  відділом “Центр надання адміністративних послуг “ – 64 285,86 грн., а з початку року 840 354,78 грн.

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь