A A A K K K
для людей із порушенням зору
Липоводолинська громада
Сумська область, Роменський район

ЦНАП ІНФОРМУЄ

Дата: 04.10.2022 09:27
Кількість переглядів: 79

Фото без описуШановні жителі громади, працівники відділу “Центр надання адміністративних послуг” Липоводолинської селищної ради завжди піклуються про те, щоб Ви могли отримувати якісні адміністративні послуги та консультації щодо їх отримання.

Доводимо до вашого відома інформацію з надання адміністративних послуг за вересень 2022 року.

До відділу “Центр надання адміністративних послуг” Липоводолинської селищної ради:

-   звернулося близько 800 громадян,

-   надано 300 консультацій,

-   прийнято 1061 заяв,

-   видано 1364 результатів адміністративних послуг.

У тому числі за видами послуг:

  • Реєстрація місця проживання та видачі різних видів довідок у цій сфері  (довідок про реєстрацію місця проживання та довідок про склад осіб зареєстрованих за адресою) – надано 236 послуг, довідок до нотаріусів, пенсійного фону, соціального захисту, центру зайнятості - 67.
  • Адміністративні послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану - зареєстровано 5 шлюбів та прийнято 3 заяви на реєстрацію шлюбу в наступному місяці, видано 18 свідоцтв про смерть.
  • Державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців - 20 (здійснено реєстрацію 2 ФОП та  1 закриття ФОП, внесено зміни про юридичну  особу-3, видано витяг з ЄДР-12).
  • Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень – зареєстровано 656 заяв, всього задоволено заяв, сформовано та видано 596 витягів з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, у т.ч. реєстрація права власності - 184, реєстрація іншого речового права - 412. Відскановано за місяць близько 3000 документів.
  • Адміністративні послуги у сфері ДЗК- видано 118 витяги із ДЗК та 12 витягів НГО.
  • Соціальні послуги - сформовано та передано  146 електронних заяв та відповідних документів для призначення соціальних послуг через програму “Соціальна громада” та  Інформаційно-аналітичну систему (житлові субсидії - 26, соціальні допомоги - 9,  допомога ВПО - 12, прийнято заяв від власників житла на компенсацію за розміщення ВПО-39).
  • Видано 28 довідок про реєстрацію переміщених осіб  ВПО, прийнято 16 заяв на зняття з обліку ВПО.

Ще 24  адміністративні послуги надано через портал ДІЯ (надано допомогу суб’єктам звернення з використанням ЕЦП ).


         Надійшло коштів до місцевого бюджету за надані адміністративні послуги  відділом “Центр надання адміністративних послуг “ – 110 741,40 грн., а з початку року 726 434,20 грн.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь